abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59568204
Ik weet ook wel dat HNTM nu niet bepaald boeiende tv is, maar voor een paar meiden die dat wekenlang volgen is die finale misschien wel net zo spannend als die wedstrijd van morgen voor een voetbalfanaat.. en omgekeerd zit jij op je verjaardag net zo min op Top Model te wachten als iemand die niks om het EK geeft om een voetbalwedstrijd op zijn verjaardag..
pi_59568231
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis '
Die laatste vergelijking gaat dus niet op he. Bij voetbal kunnen de vrouwen zich tenminste nog vergapen aan de mannen, domme vragen stellen en opmerkingen op de strakke kleding plaatsen. Wij als mannen kunnen bij Hollands Topmodel dus dat soort dingen niet. Immers "Die heeft dikke tieten" gaat helemaal niet op bij die deelneemsters, want ze hebben geen tieten!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59568289
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Maartel het volgende:
Ik weet ook wel dat HNTM nu niet bepaald boeiende tv is, maar voor een paar meiden die dat wekenlang volgen is die finale misschien wel net zo spannend als die wedstrijd van morgen voor een voetbalfanaat.. en omgekeerd zit jij op je verjaardag net zo min op Top Model te wachten als iemand die niks om het EK geeft om een voetbalwedstrijd op zijn verjaardag..
Je maakt een totaal verkeerde vergelijking. Je kunt niet met elk tv-programma rekening gaan houden. Vergelijk die wedstrijd liever met een feestdag als koninginnedag of kerst ofzo, iets waar iedereen van weet en iets waar iedereen rekening mee houdt.
pi_59568324
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef F3C het volgende:

[..]

Als er Oranje op een EK/WK op is, zijn alle andere dingen suf voor 99 % van de mensen
Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.479.000 kijkers, marktaandeel 84,3 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.
pi_59568376
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Maartel het volgende:
Het is gewoon een totaal kromme vergelijking, alsof je een EK wedstrijd met een simpel TV programma kan vergelijken.

Het is gewoon een feit dat 80% (ofzo) van Nederland het EK wil zien, dus je bent een beetje wereldvreemd als je er dan van op kijkt dat mensen afzeggen.
pi_59568399
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.333.000 kijkers, marktaandeel 80,4 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.
Dat was thuis, de andere ca. 5 miljoen zaten in de kroeg
pi_59568413
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:29 schreef F3C het volgende:

[..]

Je maakt een totaal verkeerde vergelijking. Je kunt niet met elk tv-programma rekening gaan houden. Vergelijk die wedstrijd liever met een feestdag als koninginnedag of kerst ofzo, iets waar iedereen van weet en iets waar iedereen rekening mee houdt.
Maar het is niet iedereen.. ik ken aardig wat mensen om me heen wie het EK echt gestolen kan worden..
Maar natuurlijk vallen ook zij onder de 12 miljoen die kijken aangezien familie/vrienden het wel op hebben staan, of ze gezellig naar een verjaardag dachten te gaan, maar daar op aanraden van Fok! toch ook maar even een tv is aangesloten...
pi_59568430
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.333.000 kijkers, marktaandeel 80,4 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.
Bij de vrienden van de TS komt die 99% procent aardig in de buurt geloof ik.
pi_59568451
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar het is niet iedereen.. ik ken aardig wat mensen om me heen wie het EK echt gestolen kan worden..
Maar natuurlijk vallen ook zij onder de 12 miljoen die kijken aangezien familie/vrienden het wel op hebben staan, of ze gezellig naar een verjaardag dachten te gaan, maar daar op aanraden van Fok! toch ook maar even een tv is aangesloten...
De meerderheid wil voetbal zien, klaar. Daar kun je je aan aanpassen of je feest verzetten.

Genoeg mensen die ook niets met christelijke feestdagen hebben, maar toch houdt iedereen er rekening mee.
pi_59568465
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef F3C het volgende:

[..]

De meerderheid wil voetbal zien, klaar. Daar kun je je aan aanpassen of je feest verzetten.
Of het gewoon doorzetten en gezellig alleen feesten natuurlijk.
pi_59568567
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Thieske het volgende:

[..]

Of het gewoon doorzetten en gezellig alleen feesten natuurlijk.
3 keuze's, wat wil je nog meer
pi_59568595
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef Thieske het volgende:
Het is gewoon een feit dat 80% (ofzo) van Nederland het EK wil zien, dus je bent een beetje wereldvreemd als je er dan van op kijkt dat mensen afzeggen.
Toch vind ik het vreemder dat 80% (ofzo) dit dan ook koste wat kost moet zien en belangrijker vindt dan de verjaardag van een vriend.. van die 30% (ofzo) die altijd voetbalfan is kan ik er nog in komen dat dit inderdaad ff wat belangrijker is, maar van al die gelegenheids-fans die het gewoon wel lollig vinden om in het oranje op de bank te hangen met 10 Welpies in het haar, terwijl ze normaal niets om voetbal geven, vind ik het echt een beetje slap dat ze dit voor laten gaan op eerder gemaakte afspraken met vrienden.
pi_59568738
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Toch vind ik het vreemder dat 80% (ofzo) dit dan ook koste wat kost moet zien en belangrijker vindt dan de verjaardag van een vriend.. van die 30% (ofzo) die altijd voetbalfan is kan ik er nog in komen dat dit inderdaad ff wat belangrijker is, maar van al die gelegenheids-fans die het gewoon wel lollig vinden om in het oranje op de bank te hangen met 10 Welpies in het haar, terwijl ze normaal niets om voetbal geven, vind ik het echt een beetje slap dat ze dit voor laten gaan op eerder gemaakte afspraken met vrienden.
Wat ik wel met je eens ben is dat die mensen vantevoren gewoon hadden moeten zeggen: ik kom wel tenzij Nederland dan in de kwartfinale zit, en zelfs dan wil ik wel komen maar wel met een TV erbij aan dan, ofzoiets. Dan had TS z'n feest desnoods kunnen verzetten vantevoren of alsnog een TV regelen.

Maar goed, weken vantevoren ga je niet eerst alle speeldata checken als je dan nog niet echt met het EK bezig bent.
pi_59568818
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind ook jou wereldvreemd. Kijk eens om je heen, hele straten worden oranje, Tv-reclames gaan nergens anders over, auto's worden versiert. Het EK draait niet alleen om het voetbal alleen. Het zorgt voor een bepaalde sfeer, samenhorigheidsgevoel.... dat is wat die mensen die nooit voetbal kijken aantrekt. En dat maken ze blijkbaar liever mee dan een 12 in dozijn verjaardagsfeest.

Volkomen logisch.

Maargoed het is duidelijk dat jij daar anders over denkt.
pi_59568888
Het is overigens wel triest als ze afzeggen met een of andere vage smoes. Dat ben ik ook met je eens.
pi_59569040
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Thieske het volgende:
Het is overigens wel triest als ze afzeggen met een of andere vage smoes. Dat ben ik ook met je eens.
Net als mensen die zich op hun werk ziekmelden opeens wees een vent/vrouw en zorg gewoon vantevoren dat je vrij hebt en anders niet zeuren.
pi_59569053
Als mensen het leuk vinden om voetbal te kijken vind ik dat op zich prima, zelfs als ze zich uitdossen in allerlei oranje kledij en gek doen. Dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar afspraken met vrienden hoor je gewoon na te komen. Ik heb ook wel eens leuke dingen op tv gemist vanwege feestjes, maar vrienden zijn voor mij nou eenmaal belangrijker.
pi_59569083
Zeg dat je een orgie houdt , wedden dat ze dan wel komen?
Of niet kan ook....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59569117
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Fijnproever het volgende:
Als mensen het leuk vinden om voetbal te kijken vind ik dat op zich prima, zelfs als ze zich uitdossen in allerlei oranje kledij en gek doen. Dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar afspraken met vrienden hoor je gewoon na te komen. Ik heb ook wel eens leuke dingen op tv gemist vanwege feestjes, maar vrienden zijn voor mij nou eenmaal belangrijker.
Kwartfinale EK met Nederland erin 'leuke dingen op TV' noemen
pi_59569293
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef F3C het volgende:

[..]

Kwartfinale EK met Nederland erin 'leuke dingen op TV' noemen
Voetbal kijken belangrijker vinden dan de verjaardag van een goede vriend

Als we zo beginnen...
pi_59569321
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Je eigen verjaardagsfeestje belangrijker vinden dan het plezier van 20 mensen
pi_59569334
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Als we zo beginnen...
Een vriend die geen rekening houdt met z'n vrienden.
pi_59569357
F3C, ben jij m'n kloon ofzo?
pi_59569397
Nee gewoon een normaal redenerend mens, net als jou
pi_59569485
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Thieske het volgende:

[..]

Een vriend die geen rekening houdt met z'n vrienden.
De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')