Pffft je bent fan of je bent fan hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
Ik heb geen verjaardagsfeest nodig om lekker te zuipen met vrienden en tja ik heb gewoon een pesthekel aan verjaardagsfeestjes vooral die van mezelfquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef mgerben het volgende:
DE drie borstharen van Rita Verdonk.?
Dan heb je de rest van die artikelen niet meer nodig toch ?![]()
Ze kunnen geen voetbal kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Skv het volgende:
Mijn ouders zijn allebei jarig dit weekend en vieren morgenavond ook hun feest. Komt toch minstens 30 man op af, volgens mij vinden je vrienden je gewoon niet leuk genoeg om bij jou voetbal te gaan kijken..
Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Maartel het volgende:
Als een goede vriend jarig is ga je naar die verjaardag en ga je niet allerlei eisen stellen ("alleen als radio 3 aanstaat want ik wil die liveregistratie niet missen", "alleen als je Patricia ook uitnodigt want ik wilde eigenlijk met haar wat gaan drinken", "alleen als je die en die chips hebt want anders blijf ik thuis met m'n eigen zoutjes"), en als jarige hoor je je niet in allerlei bochten te hoeven wringen om je vrienden koste wat kost bij je thuis te krijgen, maar gewoon lekker een avond te kunnen genieten van hoe een plezierige avond er volgens jou uitziet.
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:
[..]
Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finale
Vriend, IEDEREEN die ik ken die kijkt, driekwart geeft geen eens om voetbal maar wel om z'n land.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja..
quote:die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
Whehe, zo'n wedstrijd opnemen en hem dan een dag later kijken haha.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
*ril*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Thieske het volgende:
Jij bent er zeker ook zo een die na zo'n wedstrijd zegt als Nederland eruit ligt: "Ah joh, het is maar een spelletje"
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:
Ik vind het ook onbeschoft om te verwachten dat mensen zich door jou laten dwingen suffe dingen te doen terwijl iedereen gewoon voetbal wil zien.
Als er Oranje op een EK/WK op is, zijn alle andere dingen suf voor 99 % van de mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Hollands Next Topmodelquote:Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis'
Wat een geweldige vergelijking.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |