abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59554977
het is al 100 keer gezegd maar ALS JE EEN TV REGELT KAN HET DOORGAAN. oen
underground forever baby
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:28:55 #102
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59555063
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
Pffft je bent fan of je bent fan he
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:32:33 #103
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59555140
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Je bent toch geen wijf!
Ik heb geen verjaardagsfeest nodig om lekker te zuipen met vrienden en tja ik heb gewoon een pesthekel aan verjaardagsfeestjes vooral die van mezelf
pi_59557175
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

er komt 3 man....
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:44:33 #105
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_59558237
Leen zo'n digitenne geval van iemand. Deed het afgelopen dinsdag prima bij een feestje waar ik was.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_59559897
Een verjaardag vieren en geen voetbal liefhebbers bij de gasten

Klinkt als een verjaardag waar ik me zelfs op het gemak ga voelen
Ik vind het verder wel lullig voor de TS.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:49:24 #107
158452 IQM
I am the one
pi_59559959
Lees je dat, TS! Je hebt al één iemand die je kan uitnodigen voor morgen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59560046
TS = kneus

Je zou een en ander kunnen combineren, lekker voetbal kijken op je feestje!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:28:15 #109
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59561116
Spam op martijn.org dat je een meisje bent dat morgen 6 wordt en je een partijtje geeft, wedden dat er meer dan 3 man komen
Primum non nocere
pi_59562040
Terechte klacht..
Hoewel ik het er mee eens ben dat 't waarschijnlijk onder zulke omstandigheden wel verstandig of reëel is om in te calculeren dat mensen voetbal boven alles laten gaan, en je je plannen daar wellicht dan beter op af kunt stemmen als je een geslaagde verjaardag wil, vind ik het ook onzin dat je daarom maar een tv moet gaan regelen en de hele avond naar iets moet gaan zitten kijken wat je niet interesseert op je eigen feestje.
Als je vrienden niet eens een paar uurtjes onverdeelde aandacht voor jou op kunnen brengen zou ik denken "blijf dan ook maar lekker thuis", da's beter dan dat ze bij jou thuis zitten maar alleen maar oog hebben voor de tv (ronduit onbeschoft).

Als een goede vriend jarig is ga je naar die verjaardag en ga je niet allerlei eisen stellen ("alleen als radio 3 aanstaat want ik wil die liveregistratie niet missen", "alleen als je Patricia ook uitnodigt want ik wilde eigenlijk met haar wat gaan drinken", "alleen als je die en die chips hebt want anders blijf ik thuis met m'n eigen zoutjes"), en als jarige hoor je je niet in allerlei bochten te hoeven wringen om je vrienden koste wat kost bij je thuis te krijgen, maar gewoon lekker een avond te kunnen genieten van hoe een plezierige avond er volgens jou uitziet.
Ik mag hopen dat sommigen de komende week nog hun best doen om het op enige manier goed te maken.
pi_59565380
Hm, moeilijke situatie.

Wat ik je aan zou raden:

Ga naar Super de Boer en scoor een handvol van die voetbal-poppetjes.
Hoe meer hoe beter, maar een stuk of vier is al genoeg.

Zet ze thuis in een pentagram (zoek maar op wikipedia wat dat is) met een brandende kaars op elke hoekpunt. Leg op de vijf hoekpunten van het pentagram tegen de klok in: rattengif waar een rat aan gestorven is, staart van een zwarte kat, oog van een vleermuis, stukje touw van de strop van een gehangene en drie borstharen van Rita Verdonk.

Verhit een breinaald en doe oneerbare dingen met de vier poppetjes.

Wanneer Oranje verloren heeft bel je je ex-vrienden één voor één op met een maniakale lach en vertel je dat het zo niet had gehoeven, maar ze hebben het zelf gewild...
pi_59565696
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef mgerben het volgende:
DE drie borstharen van Rita Verdonk.?
Dan heb je de rest van die artikelen niet meer nodig toch ?

pi_59566497
Als je echt niks om voetbal geeft kan ik me voorstellen dat het niet in je opkomt om rekening te houden met die wedstrijden. En aangezien die vrienden wel voetbalfan zijn, is het eerder hun fout dat ze hebben toegezegd te komen op die datum, zij hadden dat immers moeten weten. Belofte maakt schuld, lijkt mij, en ik zou me afvragen of degenen die hebben afgezegd wel échte vrienden zijn.

Verder ben ik het ook met Maartel eens dat je dan maar niet je hele feestje moet gaan aanpassen aan allerlei eisen. Jij bent de gastheer, jij bepaalt hoe de avond eruitziet en niet je gasten. Als ze daar geen respect voor kunnen opbrengen kunnen ze inderdaad maar beter thuisblijven.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:53:28 #114
67670 Skv
Cynist.
pi_59566958
Mijn ouders zijn allebei jarig dit weekend en vieren morgenavond ook hun feest. Komt toch minstens 30 man op af, volgens mij vinden je vrienden je gewoon niet leuk genoeg om bij jou voetbal te gaan kijken..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_59567171
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Skv het volgende:
Mijn ouders zijn allebei jarig dit weekend en vieren morgenavond ook hun feest. Komt toch minstens 30 man op af, volgens mij vinden je vrienden je gewoon niet leuk genoeg om bij jou voetbal te gaan kijken..
Ze kunnen geen voetbal kijken.
pi_59567608
Mensen die tijdens het EK feestjes organiseren, geen scherm/tv regelen en vervolgens nog verontwaardigd zijn ook dat er niemand komt, zijn de ergste soort mensen die er zijn
Hoe wereldvreemd ben je dan?

Wat dacht jij, dat wanneer 12 miljoen mensen voor de TV zitten om Nederland te volgen, er mensen bij jou op je feestje komen terwijl jij geen eens moeite doet voor een TV? Je gaat toch ook geen verjaardagsfeest op 1e kerstdag of koninginnedag geven?
pi_59567747
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Maartel het volgende:
Als een goede vriend jarig is ga je naar die verjaardag en ga je niet allerlei eisen stellen ("alleen als radio 3 aanstaat want ik wil die liveregistratie niet missen", "alleen als je Patricia ook uitnodigt want ik wilde eigenlijk met haar wat gaan drinken", "alleen als je die en die chips hebt want anders blijf ik thuis met m'n eigen zoutjes"), en als jarige hoor je je niet in allerlei bochten te hoeven wringen om je vrienden koste wat kost bij je thuis te krijgen, maar gewoon lekker een avond te kunnen genieten van hoe een plezierige avond er volgens jou uitziet.
Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finale Ik vind het ook onbeschoft om te verwachten dat mensen zich door jou laten dwingen suffe dingen te doen terwijl iedereen gewoon voetbal wil zien.
pi_59567894
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:

[..]

Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finale
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
pi_59567970
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja..
Vriend, IEDEREEN die ik ken die kijkt, driekwart geeft geen eens om voetbal maar wel om z'n land.
quote:
die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
pi_59567979
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
Whehe, zo'n wedstrijd opnemen en hem dan een dag later kijken haha. Dan moet je echt een schuilkelder induiken om de uitslag niet van te voren te horen.

Jij bent er zeker ook zo een die na zo'n wedstrijd zegt als Nederland eruit ligt: "Ah joh, het is maar een spelletje"
pi_59568029
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Thieske het volgende:
Jij bent er zeker ook zo een die na zo'n wedstrijd zegt als Nederland eruit ligt: "Ah joh, het is maar een spelletje"
*ril*
pi_59568046
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:
Ik vind het ook onbeschoft om te verwachten dat mensen zich door jou laten dwingen suffe dingen te doen terwijl iedereen gewoon voetbal wil zien.
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis '
pi_59568099
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Als er Oranje op een EK/WK op is, zijn alle andere dingen suf voor 99 % van de mensen
quote:
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis '
Hollands Next Topmodel dat is ook iets waar heel Nederland 2 jaar naar uitkijkt en waar heel het land plat voor ligt
pi_59568111
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wat een geweldige vergelijking. Daar kijken ook 12 miljoen mensen naar inderdaad.
pi_59568184
Whehe zie je het al voor je, hele straten versiert met de afbeeldingen van deelnemers aan Hollands next topmodel, en iedereen een vlaggetje van z'n favoriet aan de antenne van z'n auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')