hahaha, dat weet ik wel zeker hoor, is ook allemaal maar semi-gein, hoewel ik graag de wedstrijd wil zien denk ik niet dat dat een prioriteit is als ik lig te bevallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
Digitenne tunertje lenen van iemand ofzo!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Hij houdt niet van voetbal, maar in dit soort tijden ben je een landverrader als je de wedstrijd van NL11 mist..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.
En dat is toch de belangrijkste persoon bij zo'n gebeurtenis.
Maar ik hoop thuis te bevallen.
Super gepwnedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een afscheidsfeest geeft morgen want ze gaat terug naar haar eigen land![]()
Niemand komtPwnd
Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
en vervolgens heb jij binnen 1 jaar geen vrienden meer. o o o wat pak jij de vrienden hier mee terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou al die vrienden één voor één terugpakken als ik jou was. [ afbeelding ] Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
Als zij liever voetbal kijken dan naar meneers verjaardag, dan zal men er ook geen waarde aan hechten als meneer niet komt opdagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou al die vrienden één voor één terugpakken als ik jou was. [ afbeelding ] Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
Jup. Er is maar één ding vetter op zo'n moment. En dat is TERING hard bier zuipen met al je vrienden en super hard feesten met oranje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:29 schreef l3laster het volgende:
TS f0cking huile, had gewoon ff beemer + veel bier geregeld... ff wedstrijd je gekeken in oranje en je daarena helemaal kapot gezopen!!!
Waren morgen al je vrienden zekers te weten gekomen!!
Nou, daar zullen die vrienden echt mee zitten als 1 iemand stelselmatig de feestjes boycotquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat zegt toch wel wat dat ze jou laten stikken voor een voetbal wedstrijd. Wie is er dan ook tijdens het EK jarig.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef vooral het volgende:
[..]
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef vooral het volgende:
[..]
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Vidacz het volgende:
Het is al sinds 2 december 2007 bekend dat Nederland op die datum zou kunnen gaan spelen. Niet zeuren dus.
Regel digitenne?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Oh, GMTAquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Digitenne tunertje lenen van iemand ofzo!
De meesten wonen in dezelfde plaats als ik, de rest woont verspreid over het land. Ik denk niet dat het nu nog zin heeft om wat anders te regelen aangezien bijna iedereen al heeft gezegd niet te komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef davako het volgende:
[..]
Wonen die vrienden allemaal in dezelfde plaats want misschien hebben ze wel gezamelijk besloten om niet te komen.Als vriend zijnde zou ik gewoon gezamelijk voor een oplossing zorgen. Het is namelijk wel erg stom van je vrienden dat ze allemaal afzeggen. Je kan toch ook gewoon naar de kroeg gaan met alle vrienden?
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Vidacz het volgende:
Het is al sinds 2 december 2007 bekend dat Nederland op die datum zou kunnen gaan spelen. Niet zeuren dus.
Regel nou gewoon ff een tv.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef vooral het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.
Ach kom op, om de twee jaar is er in deze periode een EK of WK. Of vier je voor de eerste keer je verjaardag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef vooral het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat zegt toch wel wat dat ze jou laten stikken voor een voetbal wedstrijd. Wie is er dan ook tijdens het EK jarig.
Hij zou eerst eens bij zichzelf te rade moeten gaan of het wel echte vrienden zijn, anders was er echt wel een oplossing bedacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef davako het volgende:
[..]
Wonen die vrienden allemaal in dezelfde plaats want misschien hebben ze wel gezamelijk besloten om niet te komen.Als vriend zijnde zou ik gewoon gezamelijk voor een oplossing zorgen. Het is namelijk wel erg stom van je vrienden dat ze allemaal afzeggen. Je kan toch ook gewoon naar de kroeg gaan met alle vrienden?
Wel voor het eerst in mijn studententijd dat ik een groot feest ga geven ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach kom op, om de twee jaar is er in deze periode een EK of WK. Of vier je voor de eerste keer je verjaardag?
Groot? 20 man noem je groot? Dat is toch gewoon een standaard feestje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
Wel voor het eerst in mijn studententijd dat ik een groot feest ga geven ja.
Ik begrijp helemaal dat die mensen niet komen. Zou ik zelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
dat je wat mensen uitnodigt bedoel je hopelijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
er komt 3 man....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb één keer een verjaardag gehad toen Nederland in een toernooi moest spelen en die lui hadden ook geen tv aan, want voetbal boeide ze niet. Omdat ik door mijn werk al bijna geen wedstrijd van Oranje kan zien (morgen wordt de eerste, om maar eens wat te noemen) ben ik in de rust naar de kroeg gescheurd. En zij:"Het is hier toch ook gezellig?"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
Terecht, ik zou ook niet komen als je geen tv met voetbal had.
Dat kan je zien aankomen als je gaat vertellen dat er geen voetbal gezkeken word, dan moet je hier niet semi verontwaardigd gaan doen. En een GROOT feest. 20 man. dat is een samenzijn, geen groot feestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Het is wel lullig dat iedereen gaat wegblijven voor voetbal...
Je bent toch geen wijf!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:22 schreef TheZapster het volgende:
Sowieso verjaardagsfeestjes....
Waarom zou je vieren dat je weer een jaar ouder geworden bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |