En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feestenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:
Idd, die wedstrijd duurt (alles bij elkaar) een uur of 2... dan zet je toch gewoon een tv neer? Kan zelfs erg gezellig zijn dan met z'n allen!
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feesten![]()
Je moet geen feestjes rond voetbalwedstrijden plannen.
Juist een extra goede reden om veel te zuipen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Toen Nederland er de vorige keer tegen Portugal uitvloog stond ik ook op een feestje. Dat was ver einde feest na de wedstrijd, maargoed daar waren ook wel veel fanatiekelingen bij ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En RATM!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...
Hoi trouwens. Alles goed?
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar te proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die bij het maken van hun planning geen rekening houden met het EK. Vriendin van mij heeft dan cd-presentatie, maar niemand komt natuurlijk
.
Niemand had verwacht dat "we" de 2e ronde zouden halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef vooral het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef vooral het volgende:
heel verhaal waarin TS aangeeft homo te zijn
Niemand had verwacht dat Nederland eerste in de poule zouden eindigen en daarom morgen moet spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef vooral het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
Terecht, ik zou ook niet komen als je geen tv met voetbal had.
Dan laten ze je mooi creperen, vrees ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
het is lullig maar enigszins begrijpelijk, ik wil het ook niet graag missen.
Waarom maak je er geen dubbel feest van?
Ik ( en anderen om me heen) zijn ook erg angstig dat ik morgen ga bevallen tijden de wedstrijd.
We hebben een tv gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan laten ze je mooi creperen, vrees ik.
beetje egoistisch ook om te bevallen tijdens zoiets belangrijks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
het is lullig maar enigszins begrijpelijk, ik wil het ook niet graag missen.
Waarom maak je er geen dubbel feest van?
Ik ( en anderen om me heen) zijn ook erg angstig dat ik morgen ga bevallen tijden de wedstrijd.
Moet je tegen de baby zeggen, niet tegen mij, die heeft het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Laton het volgende:
[..]
beetje egoistisch ook om te bevallen tijdens zoiets belangrijks.
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben een tv gelukkig.
Ze kijken maar hier en geven de stand door aan mij.
Die is fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een afscheidsfeest geeft morgen want ze gaat terug naar haar eigen land![]()
Niemand komtPwnd
op de autoradio is wel jackquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnen.
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Nederland eerste in de poule zouden eindigen en daarom morgen moet spelen.
Tip voor de volgende keer: Streep alle mogelijke speeldata van het NL elftal op een EK/WK weg als mogelijke feestavonden.
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnen.
Ja of iets anders dat gewoon makkelijk effe een weekje uitgesteld kan worden. Gelukkig kon ik tot nu toe bij alle plichtplegingen gewoon voetbal kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WK
Mwoah, een vriend van me vierde vorige week z'n verjaardag en een nichtje van me morgen, allebei wel ibv groot scherm waarop de wedstrijd te zijn was/is, maar ik heb toch vriendelijk bedankt om de wedstrijden gewoon in de kroeg te volgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WK
Internet is ook goed, NOS zendt alles live uit op de site.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Daar valt vast wel wat op te verzinnen. Verlengsnoer vanuit je eigen kamer oid?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.
en dat noemt zich fanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |