abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59569511
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...
Of de vriend die geheel onwetend een verjaardagsfeestje organiseert die weigert om z'n vrienden tegemoet te komen door voor een tv aansluiting te zorgen.....
pi_59569523
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...
Legitieme reden
pi_59574265
Heeft TS al een TV geregeld?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:32:31 #154
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59574555
Veel plezier he
I never workout
pi_59574684
TS vanavond:

zaterdag 21 juni 2008 @ 12:42:59 #156
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_59574745
Guanine en Cytosine! *O*
pi_59575048
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Of de vriend die geheel onwetend een verjaardagsfeestje organiseert die weigert om z'n vrienden tegemoet te komen door voor een tv aansluiting te zorgen.....
Doe jij dat altijd, eisen stellen aan het feestje van een vriend?
pi_59575531
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:00 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Doe jij dat altijd, eisen stellen aan het feestje van een vriend?
Het zijn geen eens eisen, het is iets normaals waar je rekening mee dient te houden.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:30:26 #159
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59575700
Waarom vier je het niet s' middags?
pi_59576320
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Tenzij we in Cuba zitten, beslist hier de meerderheid, dus TS moet tv fixen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59576692
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom vier je het niet s' middags?
pi_59576943
Alle voetbalnoobs worden terecht gediscrimineerd !

HOOLIGANS ! HOOWLIGUNS !!
U MAD?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:50:16 #164
200086 deze_gast
Blaten is een kunst.
pi_59577373
TS is een naïeve idioot. En die dwazen die hem gelijk geven ook. Wanneer je met een groep voetbal kijkt zit je echt niet als een bende stonede konijnen gebiologeerd naar het scherm te staren, maar ouwehoer je over de pot, vloek je op op de commentator die er niets van kan, schreeuw je te pas en te onpas vulgariteiten, zuip je bier, eet je snacks, zeik je op de aanwezige vrouwen die alleen naar de kont van Ronaldo kijken en vinden dat de Italianen nu ook wel een doelpunt mogen maken ("want anders is het niet eerlijk" (meegemaakt vorige week!)) en gooi je bier door de kamer bij een tegendoelpunt. Al met al een zeer sociale gebeurtenis dus

Dus TS:
1. Het kan je niet ontgaan zijn dat er een toernooi gespeeld wordt. Het kan je ook niet ontgaan zijn dat veel mensen daar mee begaan zijn. Aldus controleer je de verenigbaarheid van de datum van je feestje met de (mogelijke) speeldata van Nederland. Doe je dat niet, dan ben je naïef en moet je weer terug onder je steen.
2. Zoek nieuwe vrienden, je huidige sociale omgeving bestaat uit een stel paupers die niet toe durft te geven dat ze liever voetbal kijken.

Houdoe he.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:53:39 #165
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59577446
Ik heb gewoon vanavond een groot feest. Ik ben niet helemaal oranjegek, maar wou de wedstrijd wel zien. Dat kan nu ook gewoon, de mensen kijken gezellig mee.

Hihi.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:05:18 #166
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_59577670
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:50 schreef deze_gast het volgende:
TS is een naïeve idioot. En die dwazen die hem gelijk geven ook. Wanneer je met een groep voetbal kijkt zit je echt niet als een bende stonede konijnen gebiologeerd naar het scherm te staren, maar ouwehoer je over de pot, vloek je op op de commentator die er niets van kan, schreeuw je te pas en te onpas vulgariteiten, zuip je bier, eet je snacks, zeik je op de aanwezige vrouwen die alleen naar de kont van Ronaldo kijken en vinden dat de Italianen nu ook wel een doelpunt mogen maken ("want anders is het niet eerlijk" (meegemaakt vorige week!)) en gooi je bier door de kamer bij een tegendoelpunt. Al met al een zeer sociale gebeurtenis dus
Nu snap ik opeens waarom de TS geen tv wil regelen. Als iedereen zich als een stel varkens moet gedragen kun je beter meteen een modderpoel regelen waar ze lekker doorheen kunnen rollen

Ik snap trouwens niet waarom geen van de 'vrienden' TS erop heeft gewezen dat er dan misschien gevoetbald zou gaan worden, dan had hij er rekening mee kunnen houden. Van iemand die niet van voetbal houdt kun je niet verwachten dat 'ie het aan ziet komen. Ik ga alvorens iets te plannen ook niet eerst bedenken welke hobby's het grauw allemaal heeft en wanneer daar rekening mee gehouden moet worden.
pi_59577753
Er zijn zoveel dingen die samen kunnen vallen met een verjaardag. Het kan de Olympische roeiwedstrijd zijn, de finale van Idols, een etappe in de Tour de France... Dingen die mensen misschien wel veel fanatieker volgen dan het EK. Die mensen zullen het jammer vinden om die dingen te moeten missen, maar de meesten zullen alsnog gewoon op het feestje komen. Wat maakt een voetbalwedstrijd dan zo speciaal om daarvoor de verjaardag maar af te zeggen?
pi_59577977
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef Fijnproever het volgende:
Er zijn zoveel dingen die samen kunnen vallen met een verjaardag. Het kan de Olympische roeiwedstrijd zijn, de finale van Idols, een etappe in de Tour de France... Dingen die mensen misschien wel veel fanatieker volgen dan het EK. Die mensen zullen het jammer vinden om die dingen te moeten missen, maar de meesten zullen alsnog gewoon op het feestje komen. Wat maakt een voetbalwedstrijd dan zo speciaal om daarvoor de verjaardag maar af te zeggen?
Jongen, vergelijk het EK nou niet met elk willekeurig kutprogramma.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:20:36 #169
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_59578012
quote:
In tegenstelling tot de dingen die jij noemt kan je praktisch gezien de wedstrijd niet opnemen en later kijken. Heel Nederland brult keihard als d'r een doelpunt gemaakt wordt. Je weet nog voordat je zelf (later) gaat kijken al wie er gaat winnen. En dan is de fun d'r van te voren dus al vanaf.

Gewoon een tv regelen en gezamelijk kijken dus.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_59578122
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef F3C het volgende:

[..]

Jongen, vergelijk het EK nou niet met elk willekeurig kutprogramma.
Dat vind ik nou arrogant gedrag van sommige voetbalfans... Denken dat het EK het allerbelangrijkste is, en dingen waar andere mensen fan van zijn er niet toe doen.
pi_59578208
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Dat vind ik nou arrogant gedrag van sommige voetbalfans... Denken dat het EK het allerbelangrijkste is, en dingen waar andere mensen fan van zijn er niet toe doen.
Nee, dit denkt iedereen. Niet alleen 'voetbalfans'. Als het om Feyenoord - Ajax ging had je gelijk gehad. nu niet.
pi_59578256
quote:

[..]

Kerel, als jij lekker aan je eigen bekrompen mening vast wil houden moet je het zelf weten.
Maar kijk niet gek op als de meerderheid niet op jouw feestje komt mocht je er ooit een organiseren tijdens een belangrijke ek-wedstrijd.
pi_59578268
quote:

[..]

Het EK is ook belangrijker.
underground forever baby
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:36:55 #174
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_59578360
quote:
Het gaat erom dat je de uitslag van een roeiwedstrijd waarschijnlijk niet overl te horen krijgt als je het opgenomen hebt, in tegenstelling tot het EK voetbal. Bovendien denk ik eigenlijk dat als iemand zo hard met een roeiwedstrijd bezig is als ikzelf met het EK, dat hij dan ook wat later of niet naar een feestje zou komen. Het is geen verplichting om naar een feestje te gaan, je gaat er heen omdat je het leuk vindt en gezellig, niet omdat het moet. Als er voetbal is en op dat feestje is er geen tv kan je er wel hen gaan terwijl je liever voetbal wilt zien, maar dan wordt het ook niet gezellig.

En het is een kleine moeite voor TS om even voor die twee uurtjes een tv neer te zetten, en als hij dat niet wil dan is het logisch dat het feestje naar een andere dag moet. Bedenk wel dat het hier noet om een groot feest gaat met catering en wat dan ook, dat zou het anders maken, het is een verjaardagsfeestje voor 20 vrienden zoals er wel vaker een is, en om het te verplaatsen hoeft hij niet veel te regelen.
pi_59578364
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:32 schreef Laton het volgende:

[..]

Voor mij zijn vrienden belangrijker. Echt, ik vind het prima als je graag voetbal kijkt, maar aan een gemaakte afspraak hoor je je gewoon te houden, zeker met een vriend.
pi_59578398
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Voor mij zijn vrienden belangrijker. Echt, ik vind het prima als je graag voetbal kijkt, maar aan een gemaakte afspraak hoor je je gewoon te houden, zeker met een vriend.
een echte vriend zet gewoon een tvtje neer.

ongezellige zuurpruimen begrijpen dat niet
underground forever baby
pi_59578427
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Een vriend die geen rekening zou houden voor mijn liefde voor het voetbal zou geen vriend van me worden. Dat scheelt ook natuurlijk.
pi_59578724
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:38 schreef Laton het volgende:

[..]

een echte vriend zet gewoon een tvtje neer.

ongezellige zuurpruimen begrijpen dat niet
Als je een echte vriend bent stel je geen eisen aan een feestje waarvoor JIJ bent uitgenodigd.
pi_59578754
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Als je een echte vriend bent stel je geen eisen aan een feestje waarvoor JIJ bent uitgenodigd.
Als je een echte vriend bent hou je geen feestje tijdens een belangrijke wedstrijd het Nederlands elftal terwijl je weet dat iedereen die wil zien.
Dat feestje kan volgende week ook nog wel, of hij had het gisteren kunnen doen.
pi_59579100
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:53 schreef F3C het volgende:

[..]

Als je een echte vriend bent hou je geen feestje tijdens een belangrijke wedstrijd het Nederlands elftal terwijl je weet dat iedereen die wil zien.
Dat wist TS niet toen hij zijn feestje aan het plannen was...
pi_59579148
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Dat wist TS niet toen hij zijn feestje aan het plannen was...
Ja, en het is zo'n gigantisch feest dat er nu niks meer te regelen valt. Laat staan een TV-aansluiting.
pi_59579650
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Als je een echte vriend bent snap je dat de meeste mensen een EK voetbal hardstikke belangrijk vinden en zet je gewoon ff een tv neer, klaar.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:38:57 #183
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_59579753
Wees blij TS dat ze niet komen, want het had echt geen succes geworden hoor. Al je vrienden zullen de hele avond meer bezig zijn met de wedstrijd en zullen constant sms-jes ontvangen om op de hoogte gehouden te worden. En jij zou eenzaam in een hoekje zitten, met je feestmuts op.

Je had zelf de optie open moeten houden dat het eventueel ook een week later plaats kon vinden. Volgende week zaterdag zijn er namelijk geen wedstrijden. Je hebt je vrienden in een lastige situatie gemaneouvreerd en je hebt ze geen keus gelaten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:09:32 #184
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59580575
mensen, die tijdens een wedstrijd van Oranje een feestje geven zonder een tv
pi_59581579
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Strani het volgende:
Je had zelf de optie open moeten houden dat het eventueel ook een week later plaats kon vinden. Volgende week zaterdag zijn er namelijk geen wedstrijden. Je hebt je vrienden in een lastige situatie gemaneouvreerd en je hebt ze geen keus gelaten.
Het gaat toch om gemaakte afspraken die niet worden nagekomen? TS houdt niet van voetbal, dus je kan hem moeilijk aanrekenen dat hij geen rekening heeft gehouden met eventuele EK-wedstrijden bij het plannen van zijn feest.
Die vrienden wel, die hebben in eerste instantie toegezegd om op de afgesproken datum te komen. Als voetbalfans zijn ZIJ degenen die hem daarop hadden moeten wijzen. Dat hebben ze niet gedaan en nu bellen ze allemaal een paar dagen van tevoren af. Ik hoop dat ze het nog met z'n allen goedmaken bij TS, want ik vind het een behoorlijke naaistreek tegenover een vriend.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:00:09 #186
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_59581881
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Fijnproever het volgende:

[..]

Het gaat toch om gemaakte afspraken die niet worden nagekomen? TS houdt niet van voetbal, dus je kan hem moeilijk aanrekenen dat hij geen rekening heeft gehouden met eventuele EK-wedstrijden bij het plannen van zijn feest.
Die vrienden wel, die hebben in eerste instantie toegezegd om op de afgesproken datum te komen. Als voetbalfans zijn ZIJ degenen die hem daarop hadden moeten wijzen. Dat hebben ze niet gedaan en nu bellen ze allemaal een paar dagen van tevoren af. Ik hoop dat ze het nog met z'n allen goedmaken bij TS, want ik vind het een behoorlijke naaistreek tegenover een vriend.
Het is geen date ofzo hoor, het gaat hier om een feestje, zoals er elk weekend wel een is. als ik een feestje geef en het blijkt niet uit te komen met een belangrijke gebeurtenis dan verschuif ik het gewoon, je past je toch aan in plaats van je vrienden aan te praten dat ze je verschuldigd zijn te komen? Wat voor vriend ben je dan?

Als het nou echt een groot feest was met DJ en catering enzo dan is het natuurlijk anders, maar het gaat hier om een klein verjaardagsfeestje, en dat kan je makkelijk een weekje later doen.

Of hij zet natuurlijk gewoon een TV neer
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:07:31 #187
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_59582032
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:32 schreef Laton het volgende:

[..]

Het gepeupel heeft ook weer een mening hoor
pi_59582112
15 miljoen mensen denk er anders over dan de TS..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59585404
Ik wil de TS toch wel feliciteren met zijn verjaardag.. Krijg ik nu koffie met gebakje ?
pi_59590551
Nou, dat is toch ook wat... Komt er niemand op je verjaardag en dan verliest NL ook nog eens de wedstrijd...
pi_59591483
Alles is TS' zijn schuld!!!11111
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 22 juni 2008 @ 14:33:34 #192
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_59603446
Inderdaad, TS gaf zo'n negatieve vibe af in verband met deze wedstrijd dat het eigenlijk al vantevoren gedoemd was te mislukken.

Ik stel voor dat TS nog voor het WK van 2010 naar Moskou verhuist!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_59609112
Mja als TS een tv had neergezet had hij dankzij de voetbalfans alsnog een kutfeest gehad, dus achteraf gezien maakt dat ook niet zoveel uit. Wel hoop ik nog steeds voor TS dat zijn vrienden het goedmaken, vind namelijk dat ze hem op een laffe manier hebben laten zitten.
  maandag 23 juni 2008 @ 11:20:58 #194
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_59621549
muahaha... een feestje geven ten tijde van een voetbalwedstrijd van oranje tijdens een ek / wk..

dat is gewoon een keiharde fail in je geitenwollen sokken in klompen aan je overal klevende stevelriem..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')