abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 12:58:09 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98407501
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
Nope, toen ze begon met zingen zag ze er ook nog prima uit (ten tijde van Back to black bijv.), toen ze bekender werd begon ze zich eenzaam te voelen en trok ze figuren als ze die Blake Fielder-Civil aan en begon het drugsgebruik toe te nemen..
Rehab ging toch al over haar alcohol verslaving? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:08:45 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98407819
Je hebt gelijk, ik bedoel ten tijde van het album 'Frank'. Pas tijdens 'Back to black' heeft ze zich ook zo'n gek suikerspin kapsel aangemeten.

Wiki:
quote:
Met het succes komen ook de problemen en komt Winehouse vooral in het nieuws met haar drank- en drugsgebruik. Het nummer Rehab gaat erover dat iedereen wil dat ze afkickt van haar hevig alcoholgebruik. Dit vindt zij zelf niet nodig. Toch laat ze verstek gaan op Pinkpop 2007 omdat ze stomdronken is, waarop Krezip haar plaats inneemt. Ook haar concert op het North Sea Jazz Festival, gepland voor zondag 15 juli 2007, vindt geen doorgang, officieel door oververmoeidheid. Marcus Miller wordt de vervangende act. Het uitverkochte concert op 22 oktober 2007 in de Heineken Music Hall gaat wel door, maar Winehouse wekt de indruk dat ze niet helemaal nuchter is.

Tijdens de uitreiking van de MTV Europe Music Awards op 1 november 2007 in München treden diverse grote internationale artiesten op, maar toch weet zij het meeste op te vallen. Presentator Snoop Dogg kondigt haar als volgt aan: "She didn't go to rehab, she came out here to sing (...)". Winehouse wekt de indruk niet helemaal nuchter op het podium te staan[1].

Op 13 november 2007 reist een journalist van het maandblad MOJO naar Birmingham af; het concert in de NIA wordt door pers en publiek gekraakt en omdat Winehouse niet in staat is de geplande vragen te beantwoorden rest er niets anders dan terug te blikken op het interview uit 2004.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 20 juni 2011 @ 13:12:17 #103
116015 SicSicSics
pi_98407954
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Je hebt gelijk, ik bedoel ten tijde van het album 'Frank'. Pas tijdens 'Back to black' heeft ze zich ook zo'n gek suikerspin kapsel aangemeten.

Wiki:
Ik kende haar ervoor ook niet! :P Maar dat zegt natuurlijk niks over haar bekendheid, meer over mijn beperkte muziekkennis op Jazz/ Pop gebied. :D Ze zal er in ieder geval wel 'aanleg' voor hebben gehad. Het is natuurlijk een beetje simpel om alles op de (ongetwijfeld grote) werkdruk en (ongetwijfeld grote) hebberigheid van de platenmaatschappij en andere te wijten. :)

Ik heb wel iets van medelijden met haar. Jezelf zo naar de k*nker helpen vind ik altijd zielig.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 13:55:23 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98409716
mjah ... je kunt niet zeggen dat ze de verwachtingen niet waargemaakt heeft _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_98409856
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef sp3c het volgende:
mjah ... je kunt niet zeggen dat ze de verwachtingen niet waargemaakt heeft _O-
Die concertbezoekers staan haar voor niets uit te fluiten? Wat denk je dat hun verwachtingen waren?
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 14:01:08 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98409983
ik heb geen idee wat hun verwachtingen waren maar persoonlijk ben ik niet echt verbaasd iig :')

kun je erover twisten of het het geld van het ticket waard is maar als je een citroen koopt moet je niet klagen dat het zuur is
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 14:02:38 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98410048
op zich is dat nog niet eens zo'n slechte vraag ... wtf where they thinking????

hoe kan het dat dit rampenplan nog steeds volle zalen trekt?
ligt het internet er nog steeds uit in Belgrado of wat?
pi_98410316
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik kende haar ervoor ook niet! :P Maar dat zegt natuurlijk niks over haar bekendheid, meer over mijn beperkte muziekkennis op Jazz/ Pop gebied. :D Ze zal er in ieder geval wel 'aanleg' voor hebben gehad. Het is natuurlijk een beetje simpel om alles op de (ongetwijfeld grote) werkdruk en (ongetwijfeld grote) hebberigheid van de platenmaatschappij en andere te wijten. :)

Ik heb wel iets van medelijden met haar. Jezelf zo naar de k*nker helpen vind ik altijd zielig.
Het is ook een gegeven dat mensen in creatieve 'beroepen' meer naar alcohal en andere drugs hangen dan archivarissen en belastinginspecteurs. Het is echt niet alleen de muziekwereld, natuurlijk is het daarin makkelijk te krijgen, maar dat is een beetje kip en ei-verhaal. Als je ergens meerdere kunstenaars tegenkomt ben je al bijna bij de goeie drugs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:50:27 #109
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_98412354
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die concertbezoekers staan haar voor niets uit te fluiten? Wat denk je dat hun verwachtingen waren?
Het zou mij verbazen als ze daar een nuchter nachtegaaltje hadden verwacht. Heb diverse opnames gezien waar dat mens op het podium te bezopen was om zich haar eigen naam te herinneren.
Als ze dat tegen beter weten in niet verwachtten, zijn ze in ieder geval fans van de goede artiest, want die is net zo van de wereld.

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 20-06-2011 14:56:44 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:19:46 #110
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98413642
Wie interesseert het überhaupt een snars of die reutelende vogelverschrikker van het podium klettert.
Wat mensen er in zien ontgaat mij volledig.
Een optreden van die vleermuis klinkt voor mij ongeveer zo:

- edit: vind het toch een beetje te goor -

[ Bericht 55% gewijzigd door vogeltjesdans op 23-07-2011 19:25:05 ]
warning: spikes ahead!!
pi_98415189
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Smulbaard het volgende:
Wie interesseert het überhaupt een snars of die reutelende vogelverschrikker van het podium klettert.
Wat mensen er in zien ontgaat mij volledig.
Een optreden van die vleermuis klinkt voor mij ongeveer zo:

klinkt beter dan mvr zeikhuis

- reactie op edit verwijderd wegens net iets te goor.-

[ Bericht 25% gewijzigd door vogeltjesdans op 23-07-2011 19:25:57 ]
pi_98416194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Probleem is dat de popmuziek zo uitgehold is tegenwoordig dat zelfs een hele middelmatige zangeres als ons alles eemie als goed bevonden kan worden.
Dit noem jij heel middelmatig?

Nee, het is echt zonde, voor haar en haar talent.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:16:32 #113
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_98416264
Gedver wat een ranzig wijf, te vies om aan te pakken
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 20 juni 2011 @ 16:17:38 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98416323
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef mane het volgende:

[..]

Nee, het is echt zonde, voor haar en haar talent.
ja, die nasale kutstem is echt meteen een afknapper van jewelste, tel die mateloos irritante kutnummers erbij en we zullen dr niet missen.. wat een graf "artiest" :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98416410
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef mane het volgende:

[..]

nee het is ranzig.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:21:44 #116
3647 B.R.Oekhoest
pi_98416522
Wat ik wel knap vind is hoe ze ooit die muziek en die liedjes geschreven heeft. In die spaarzame momenten waarop ze nuchter is?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_98416572
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat ik wel knap vind is hoe ze ooit die muziek en die liedjes geschreven heeft. In die spaarzame momenten waarop ze nuchter is?
Zonder alcohol en drugs was er minimaal de helft minder aan muziek gemaakt.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:22:56 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98416589
Al dr nummers zijn slechts "co-written by" dus ze zal ergens een "oe, yeah" hebben bijgedragen gok ik zo :').
Get woke, go broke!
pi_98416635
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Al dr nummers zijn slechts "co-written by" dus ze zal ergens een "oe, yeah" hebben bijgedragen gok ik zo :').
;)
pi_98417050
Die haat, zo sad :').
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:53:52 #121
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98418126
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Het zit je wel dwars he
O)))
  maandag 20 juni 2011 @ 17:08:05 #122
3647 B.R.Oekhoest
pi_98418842
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zonder alcohol en drugs was er minimaal de helft minder aan muziek gemaakt.
Dat is dan ook wel weer zo. Peace men!!
pi_98418940
Alles draait om geld, it's that simple...en dat zal niet veranderen.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:21:16 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_98419409
het grote voordeel voor haar fans is dat als ze de pijp uit is krijg je der voor 4.95 op een verzamel cd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98449944
Hopelijk gaat ze toch nog op sziget komen...
People assume too much.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:27:47 #126
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_98450748
Typisch weer iemand die niet tegen druk/bekend zijn kan
Dus gaat ze maar drugs/alcohol gebruiken
pi_98451909
quote:
het grote voordeel voor haar fans is dat als ze de pijp uit is krijg je der voor 4.95 op een verzamel cd.
Als ze de pijp uit is, vindt iedereen haar geweldig en is iedereen weer een fan.
pi_98454680
Nieuwe ontwikkelingen en onthullingen. De manager grijpt nu dan toch echt in - en radicaal ook:

quote:
Amy Winehouse treedt komende jaren niet meer op
Amy Winehouse is door haar management op non-actief gezet en zal "jarenlang" niet meer op een podium verschijnen. Dit besluit nam haar manager nadat Winehouse het voorbije weekend een lading drank in de concertzaal had binnengesmokkeld (en soldaat gemaakt) vlak voordat ze de mist in ging in Belgrado.

Het is de eerste keer dat manager Ray Cosbert op die manier ingrijpt. Nooit eerder heeft hij Winehouse vermaand, hij oordeelde immers dat hij daar niet de geschikte man voor was.

Voor haar gezondheid
Maar omwille van haar gezondheid draagt hij haar nu op voor onbepaalde tijd te stoppen met optreden. Alle concerten tijdens haar Europese tournee, die in Belgrado begon, zijn geannuleerd.

"Het was de voorbije jaren moeilijk voor hem om toe te kijken hoe ze zich telkens weer in de problemen werkte. Maar nu is de maat vol. Amy stapt er uit en nu kan het voor jaren zijn", stelt een bron uit de omgeving van de zangeres in The Sun.

Ultieme vernedering
"Ray heeft tien jaar van zijn leven in deze bijzonder getalenteerde zangeres geïnvesteerd. Maar hij is haar vader niet, en hoe dwing je een miljonair dat ze haar leven moet veranderen? Dit is voor haar de ultieme vernedering. Ze moet dringend opnieuw in een ontwenningsprogramma, weg uit Londen en met voltijdse begeleiding. Dat kan jaren duren, maar dat kan ze zich veroorloven".
Bron: http://www.demorgen.be/dm(...)n-niet-meer-op.dhtml

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Kennelijk is nu dan toch echt een grens bereikt en wordt Amy Winehouse tegen zichzelf in bescherming genomen. Het gebeurt alleen rijkelijk laat. Maar beter laat dan nooit.
pi_98505441
quote:
'Amy Winehouse werd podium opgeduwd'
Laatste update: 22 juni 2011 12:10 info
AMSTERDAM - Amy Winehouse had niet op willen treden op de avond van haar geplande comebackoptreden in Belgrado, maar ze zou door bodyguards het podium opgeduwd zijn.
Foto: Wenn.com

Dat meldt Ana Zoe Kida vandaag tegen de Britse krant The Sun. Kida is zangeres van de Servische band Zemlja Gruva en was zaterdag backstage aanwezig toen Winehouse het podium opging. “Ze wilde niet en schopte schennis terwijl ze probeerde te ontsnappen.”

“Het was verontrustend om te zien”, voegt de Servische muzikante eraan toe. “Ze had duidelijk hulp nodig.”

Een woordvoerder van Amy Winehouse ontkent de beweringen van Kida en zegt dat Winehouse vrijwillig het podium opliep. Op videobeelden van het optreden ziet de zangeres er echter verward uit.
bron

kennelijk speelt er wel e.e.a. op de achtergrond
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:16:25 #130
116015 SicSicSics
pi_98505519
Schopte schennis!? :D

Triest verhaal natuurlijk, goede zaak dat ze een beetje pauze neemt.
Fine, fuck you then!
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 13:45:38 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98506684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef simmu het volgende:

[..]

bron

geeft de tekst 'zuigen kreng!' toch een andere betekenis _O-
pi_98506731
Het is gewoon belachelijk dat overheden dit soort uitbuiting nog toestaan, ik bedoel een slavendrijver gaat nog fatsoenlijker om met zijn mindere. Wat een belachelijke vertoning.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98513836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
bron
Weer een nieuwe dimensie in dit toch al dubieuze, lang slepende verhaal. Ik heb me steeds afgevraagd waarom haar management dit allemaal heeft toegelaten. Als dit bericht waar is - en waarom zou die Servische zangeres liegen - dan heeft die manager van Winehouse heel wat uit te leggen.

Ik vraag me trouwens ook af of die concertbezoekers ooit hun geld terugzien. Dat is wel het minste wat ze mogen verwachten.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:55:41 #134
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_98514725
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Weer een nieuwe dimensie in dit toch al dubieuze, lang slepende verhaal. Ik heb me steeds afgevraagd waarom haar management dit allemaal heeft toegelaten. Als dit bericht waar is - en waarom zou die Servische zangeres liegen - dan heeft die manager van Winehouse heel wat uit te leggen.
Vermoedelijk omdat de beste dame beterschap had beloofd, en dan toch weer stomlazerus bij het concert aankomt.

Er staat dus ook niet wie die bodyguards opgedragen heeft haar het podium op te schoppen, het kan haar management zijn geweest, maar het kan natuurlijk ook de organisatie van het concert zijn geweest. Bodyguards zijn soms onderdeel van de vaste entourage van een artiest, maar worden soms ook aangeleverd door de organisatie in het land zelf, en ik denk dat als het haar persoonlijke bodyguards waren geweest dat die wel iets beter voor haar gezorgd zouden hebben.

Zeker als het uit de organisatie komt, is het niet eens zo onlogisch, helemaal het concert afgelasten kan behoorlijke problemen opleveren, en wat er verder met haar gebeurt is niet zozeer hun probleem.

Aan de andere kant, ook haar eigen management kan besloten hebben haar voor de leeuwen te gooien, die zullen toen ook wel gezien hebben dat ze volkomen onbetrouwbaar is geworden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:58:01 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98514810
Als je een kaartje koopt voor dat lijk heb je verder nergens recht op, dan ben je gewoon sowieso niet goed wijs :').
Get woke, go broke!
pi_98514850
Ze neemt toch gewoon een andere manager?
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:36:32 #137
8252 mvdejong
pi_98516174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef thumbnail het volgende:
Ze neemt toch gewoon een andere manager?
Welke manager zou nu nog de gok willen nemen om een paar ton in PR aan deze dame te besteden ? Zelfs in haar hoogtijdagen stond ze op het podium vocht tot zich te nemen met een niet te verwaarlozen alcoholisch aandeel, en het is alleen maar erger geworden, terwijl ze duidelijk niet echt bereid is om af te kicken.

Dankzij het downloaden moet momenteel het grootste deel van de inkomsten van een artiest uit het live-werk komen, en zie nu nog maar eens een plek van enige omvang/allure te vinden dat haar wil laten optreden zonder een refund&boete clausule in het contract. En welke manager zou dat aandurven ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_98516382
Als ze over tien jaar weer zo terug komt -> ^O^
Fantastische zangeres, zelfs strontlazerus nog zo muzikaal als de neten. Echt doodzonde wat er met haar gebeurt.
pi_98521619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef lezzer het volgende:
Als ze over tien jaar weer zo terug komt -> ^O^
Fantastische zangeres, zelfs strontlazerus nog zo muzikaal als de neten. Echt doodzonde wat er met haar gebeurt.
Ik denk niet dat ze ooit nog de oude wordt, eerlijk gezegd.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:47:00 #140
3647 B.R.Oekhoest
pi_98545411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze ooit nog de oude wordt, eerlijk gezegd.
De vrouwelijke George Best van de muziek. Enorm getalenteerd en dan je leven zo invullen. Doodzonde.
pi_98545785
noooo way dat ze alleen alcohol op had :')
pi_98545818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef mvdejong het volgende:

Welke manager zou nu nog de gok willen nemen om een paar ton in PR aan deze dame te besteden ? Zelfs in haar hoogtijdagen stond ze op het podium vocht tot zich te nemen met een niet te verwaarlozen alcoholisch aandeel, en het is alleen maar erger geworden, terwijl ze duidelijk niet echt bereid is om af te kicken.

Dankzij het downloaden moet momenteel het grootste deel van de inkomsten van een artiest uit het live-werk komen, en zie nu nog maar eens een plek van enige omvang/allure te vinden dat haar wil laten optreden zonder een refund&boete clausule in het contract. En welke manager zou dat aandurven ?
Winehouse is toch geen uitzondering in die wereld?
pi_98547886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef lezzer het volgende:
zelfs strontlazerus nog zo muzikaal als de neten
Uhuh :')

Niet bepaald een muzikaal hoogstandje dit.
People assume too much.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:03:23 #144
8252 mvdejong
pi_98548009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:59 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Winehouse is toch geen uitzondering in die wereld?
Het komt niet zovaak voor dat een artiest die een live-concert moet geven dermate onder invloed is van wat dan ook dat hij/zij niet in staat is tot enige performance.

Waar dat vroeger wel het geval is, kon het nog worden gecompenseerd doordat in ieder geval de platenverkoop voldoende opbracht, maar, zoals ik aangaf, vormen tegenwoordig live-optredens (en eventuele merchandising) de hoofdmoot van de inkomsten van een artiest, omdat de verkopen van muziek wel enigzins onder druk staan door het download (alhoewel lang niet zo erg als geprentendeerd wordt door de bedrijven die daar belang bij hebben).

Maar zelfs vroeger kon het tever gaan, Syd Barret is uiteindelijk Pink Floyd uitgezet door zijn mede-bandleden omdat de combinatie van zijn geestelijke verstoringen en zijn drug-gebruik live-optredens tot een afgang maakten.
pi_98548042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef very het volgende:

[..]

Uhuh :')

Niet bepaald een muzikaal hoogstandje dit.
Waar staat precies "strontlazerus in belgrado"?
;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:06:48 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_98548124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
Denk inderdaad dat ze ook wel wat geinjecteerd had, alle symptomen waren in ieder geval aanwezig. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98548794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waar staat precies "strontlazerus in belgrado"?
;)
Titel van het filmpje?
"Drunk onstage Belgrado"

En daarbij is het ook redelijk goed zichtbaar, niet?
People assume too much.
pi_98553655
het verbaast mij nog dat ze leeft :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:30:35 #149
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_98553881
De leden van haar band zullen vast ook niet vrolijk worden, keer op keer hetzelfde gemekker.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:43:47 #150
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_98554503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Dean88 het volgende:
Niet lang meer volgens velen.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 15:13:05 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_98555840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Hukkie het volgende:
De leden van haar band zullen vast ook niet vrolijk worden, keer op keer hetzelfde gemekker.
Het is ook niet alleen haar eigen toekomst die ze verpest, ze maakt op deze manier ook haar muzikanten werkeloos.
pi_98562502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen haar eigen toekomst die ze verpest, ze maakt op deze manier ook haar muzikanten werkeloos.
Risico van het vak.
Ze weten wie ze is, dus ze kiezen er bewust voor.
People assume too much.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 18:14:41 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_98563877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef very het volgende:

[..]

Risico van het vak.
Ze weten wie ze is, dus ze kiezen er bewust voor.
Jawel, ik weet dat je als muzikant nooit echt zeker bent, maar toch zullen ze er stevig van balen lijkt mij.
pi_98593631
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, ik weet dat je als muzikant nooit echt zeker bent, maar toch zullen ze er stevig van balen lijkt mij.
Muzikant zijn is 1 ding, maar muzikant zijn voor Amy Winehouse is wel een heel groot risico :p
People assume too much.
pi_98594795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat soort professionele live-muzikanten komt echt wel opnieuw aan de bak.
pi_98595095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
Best mogelijk dat er meer dan alleen alcohol in het spel was. Ik kwam een overzicht tegen van haar 10 slechtste optredens en de beschrijvingen spreken voor zich: http://digitallife.nl/muz(...)n-amy-winehouse.html
pi_98596037
Is ze pas 24-jaar? Bizar
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_98596321
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Dean88 het volgende:
Mij ook.
Get it and Bet it
pi_98596354
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef Reuzelbek het volgende:
Is ze pas 24-jaar? Bizar
Ze is 27
pi_99847384
Nou, inmiddels kennen we de afloop: Breaking: Amy Winehouse dood
pi_99847596
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Farenji het volgende:
Ze heeft nog tot 14 september om er een eind aan te maken.
Het is haar gelukt. Gefeliciteerd.
pi_99848008
'better to burn out than to fade away' schreef Kurt ooit.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:20:45 #163
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_99848120
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Tja, als je er niet tegen kan om te leven als 99% van de rest van de wereldbevolking, dan schrijf je dat ja.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:20:50 #164
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_99848128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.

En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.

Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
The fack.
pi_99848152
Oh ja. Nu gaan we alle Amy-topics uppen? :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_99848216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh ja. Nu gaan we alle Amy-topics uppen? :')
Er is een actuele aanleiding om dit topic te uppen. Overigens door mezelf gestart en ook door mij weer ge-upt. Maar ook daarover moet ik nu verantwoording afleggen, begrijp ik?

:{w
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:25:00 #167
136 V.
pi_99848308
quote:
Ja, dat heeft hij bedacht ja _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 19:27:10 #168
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_99848391
quote:
Kurt was niet de meest originele. Net als Amy.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_99848401
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2008 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus blijkbaar binnenkort, derhalve een tvp.
Duurde nog lang.
pi_99848481
De vraag blijft natuurlijk overeind of haar dood te voorkomen was geweest als managers en anderen in haar omgeving haar beter tegen zichzelf in bescherming hadden genomen.

Hoe ze laatst in Belgrado stond op te treden, was al heel schrijnend. En niemand die ingreep. Er gaan zelfs verhalen dat ze het podium zou zijn opgeduwd.
pi_99848507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, dat heeft hij bedacht ja _O-

V.
Bedacht ook nog? Zozo.
pi_99848726
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
De vraag blijft natuurlijk overeind of haar dood te voorkomen was geweest als managers en anderen in haar omgeving haar beter tegen zichzelf in bescherming hadden genomen.

Hoe ze laatst in Belgrado stond op te treden, was al heel schrijnend. En niemand die ingreep. Er gaan zelfs verhalen dat ze het podium zou zijn opgeduwd.
Southpark did it.

Met die episode dat Britney het podium op werd geduwd terwijl haar kop eraf lag.
Hetzelfde idee.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:35:23 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99848752
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Elfletterig het volgende:

Als-dan, als-dan. Het is gebeurd en iedereen had het kunnen zien aankomen. Some stars explode, some melt away.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_99848964
quote:
Nee dat was Neil Young. En Freddie Mercury zei het ook regelmatig. Cobain papegaaide dat een beetje na en dat bleek helaas iets te toepasselijk. Een beetje als die ene dichter Tupac die deed alsof hij gangster was totdat ie neergeknald werd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99849048
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Ringo het volgende:
Als-dan, als-dan. Het is gebeurd en iedereen had het kunnen zien aankomen. Some stars explode, some melt away.
Juist omdat je het kon zien aankomen, is het schrijnend. En des te dubieuzer ook, want mensen die het hadden kunnen voorkomen, hebben dat nagelaten. Ik vind dat je er wel erg lichtzinnig over denkt. Deze zangeres is de vernieling in geholpen. Ja, daar heeft ze zelf een heel groot aandeel in, maar mensen die haar hadden kunnen stoppen, hebben dat niet of op z'n minst onvoldoende gedaan.
pi_99849090
Hoezo nee? Kurt schreef dat in z'n suicide letter.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:43:36 #177
136 V.
pi_99849140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bedacht ook nog? Zozo.
Ga jíj nou cognitief-dissonant sarcastisch lopen doen? Doe maar niet :`)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_99849254
Welnee, ik laat de stoere moeilijke woorden over aan de echte forumbazen.

D.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:46:32 #179
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99849277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Juist omdat je het kon zien aankomen, is het schrijnend. En des te dubieuzer ook, want mensen die het hadden kunnen voorkomen, hebben dat nagelaten. Ik vind dat je er wel erg lichtzinnig over denkt. Deze zangeres is de vernieling in geholpen. Ja, daar heeft ze zelf een heel groot aandeel in, maar mensen die haar hadden kunnen stoppen, hebben dat niet of op z'n minst onvoldoende gedaan.
Dat klopt. Sommige mensen zijn onbestuurbare wezens. De een wordt keurig boekhouder en sterft rijk en gelukkig, de ander (met 1000x meer talent en charisma) eindigt ondanks bakken geld, loftuiten en hemelprijzen gewoon in de goot.

Lang leve het menselijk tekort.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:46:49 #180
136 V.
pi_99849288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, ik laat de stoere moeilijke woorden over aan de echte forumbazen.

D.
O, zijn dát al moeilijke woorden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_99849312
Voor een jongen van de straat wel hoor.

D.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:53:12 #182
136 V.
pi_99849538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Voor een jongen van de straat wel hoor.

D.
Want die gaan niet naar school en zijn daar trots op?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:58:11 #183
136 V.
pi_99849725
Hoe dan ook, ontopic. AW is dood. Ze is uit haar lijden verlost, ze heeft de 27 Club gehaald en ze bederft niet, want ze staat op sterk water.

Heel tragisch.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_99850322
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

O, zijn dát al moeilijke woorden?

V.
Cognitieve dissonantie is een vrij fors begrip. Onderschat het niet.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:21:46 #185
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_99850672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.

En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.

Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
Je bent helderziend!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:26:13 #186
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_99871865
Gelukkig is Britney al 27+ , zij gaat gewoon 100 worden.
RIP Amy
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 24 juli 2011 @ 12:34:17 #187
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_99872092
Live fast.
Die young.
Leave a good looking corpse.

Twee van de drie goed; op zich geen slechte score.

Feit blijft dat Amy met haar onwaarschijnlijke talent toch vooral een beklagenswaardig bestaan heeft moeten leiden. Ik heb haar altijd een beetje zielig gevonden. Uiteindelijk heeft ze haar onvermijdbare, veel voorspelde, einde gevonden.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 24 juli 2011 @ 13:04:53 #188
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_99872907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Verbal het volgende:
Hoe dan ook, ontopic. AW is dood. Ze is uit haar lijden verlost, ze heeft de 27 Club gehaald en ze bederft niet, want ze staat op sterk water.

Heel tragisch.

V.
Die 27 is sowieso een ridicuul nummer, welk luguber persoon heeft dit bedacht? Zou die Amy Winehouse daar doelbewust op aangestuurd hebben om op die manier op een dramatische manier uit het leven te stappen en haarzelf een onsterfelijk aura mee te geven?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 24 juli 2011 @ 13:15:43 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99873305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2008 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat mens moet gewoon dood, dan zijn we overal vanaf.

Amy Winehouse :r
Hé, ben je nou blij? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 24 juli 2011 @ 13:31:04 #190
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99873899
Ik schrik er een beetje van hoe mensen reageren op de dood van Amy.
Alsof ze hun persoonlijk iets heeft aangedaan.

Het kind heeft langer geleefd dat denk ik veel van ons hadden verwacht.
Ze ging een beetje beter de laatste tijd, maar de schade die haar leefstijl haar lichaam heeft aangedaan heeft haar ongetwijfeld het leven gekost. [het kan net zo goed een hartaanval zijn geweest als een laatste hit]

Voor mij blijft ze een bewonderings waardig wezen.
Depressief en verloren maar nog gewoon muziek maken die weinig kunnen evenaren.
En ook nog even naar de top klauteren.
Ze heeft nooit het echte geluk mogen vinden en dat is een deprimerend idee.

Ze zou ons ook altijd helpen herinneren waarom drugs een no no zijn.

Hoe dan ook, kennelijk waar andere een lallende junk zagen heb ik altijd een heel erg verdrietig en verloren meisje gezien wat geen weg meer eruit kon vinden.
Want dit was Amy Winehouse in mijn ogen:

En nu lekker laten slapen en herinneren voor de mooie dingen die ze ons wel gegeven heeft.
pi_99877546
quote:

[..]

Dat vind ik een snelle beschuldiging van je. Want in de OP is weer te lezen dat ze juist hulp weigerde en niet de makkelijkste patient was (in2008).

Misschien wilde ze op een gegeven moment zelf ook weer aan de slag. Ze heeft toch een hele tijd op een tropisch eilandje kunnen uitrusten?

En alsnog, zag ze er nu niet zo slecht uit als drie jaar geleden. Ben eens benieuwd wat ze allemaal gebruikt heeft wat haar fataal is geworden.
En niemand heeft haar die drugs toegediend, ze heeft ze echt zelf gepakt.
pi_99877912
Ik schrok gisteren toen ik t zag in t nieuws, de roem heeft haar de kop gekost en idd de TS heeft een punt, mensen hadden dr tegen dr zelf in bescherming moeten nemen, zo dronken op een podium vind ik ook echt niet iets om te lachen het is diep triest. Een junk is niet minder waard dan jij het zijn ook mensen en wel met vaak veel gevoel.
Moge ze rusten in vrede. Ik was geen fan , maar ze kon dondersmooi zingen en haar nummer back to black raakt me in mn hart en ziel.
pi_99880080
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat vind ik een snelle beschuldiging van je. Want in de OP is weer te lezen dat ze juist hulp weigerde en niet de makkelijkste patient was (in2008).

Misschien wilde ze op een gegeven moment zelf ook weer aan de slag. Ze heeft toch een hele tijd op een tropisch eilandje kunnen uitrusten?

En alsnog, zag ze er nu niet zo slecht uit als drie jaar geleden. Ben eens benieuwd wat ze allemaal gebruikt heeft wat haar fataal is geworden.
juist als iemand een tijdje clean is en ze beginnen weer met drugs is de kans dat ze een overdosis nemen groter
quote:
En niemand heeft haar die drugs toegediend, ze heeft ze echt zelf gepakt.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 16:04:27 #194
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99880381
Het eerste wat in me opkwam toen ik het hoorde was dat ze misschien wel zelfmoord had gepleegd :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_99880576
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef senesta het volgende:
Het eerste wat in me opkwam toen ik het hoorde was dat ze misschien wel zelfmoord had gepleegd :@
Ik las die suggestie gisteren. Kan zomaar.

Het enige verschil is dan nog helaas dat een overdosis niet bewust de bedoeling was.
Maar het komt op hetzelfde neer.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 16:15:17 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99880830
Het is hoe dan ook wel enorm sneu vind ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 24 juli 2011 @ 17:33:58 #197
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_99884197
quote:
Ik vind dat jij er nogal lichtzinnig over denkt. Jij hebt zeker geen drugs- en alcoholverslaafden in je omgeving (en ook nooit gehad)? Het werkt echt niet zo van: "Nou eh, stop maar met gebruiken, eventueel breng ik je naar een kliniek en daarna is alles weer goed. :)"

Als familielid/naaste is het zorgen voor een verslaafde en het zorgen dat de verslaafde zijn/haar verslaving niet voedt, een 24/7 aangelegenheid. Als je als familielid/naaste gaat zorgen voor een verslaafde en het zorgen dat de verslaafde zijn/haar verslaving niet voedt, dan moet je je eigen leven aan de kant zetten.

Verslaving is een ziekte die niet zómaar te genezen is, en het wordt nóg moeilijker als de verslaafde genoeg geld heeft om de verslaving te bekostigen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_99905442
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Farenji het volgende:

[..]

Het is haar gelukt.
Inderdaad, topic kan op slot.
pi_99905786
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind dat jij er nogal lichtzinnig over denkt. Jij hebt zeker geen drugs- en alcoholverslaafden in je omgeving (en ook nooit gehad)? Het werkt echt niet zo van: "Nou eh, stop maar met gebruiken, eventueel breng ik je naar een kliniek en daarna is alles weer goed. :)"

Als familielid/naaste is het zorgen voor een verslaafde en het zorgen dat de verslaafde zijn/haar verslaving niet voedt, een 24/7 aangelegenheid. Als je als familielid/naaste gaat zorgen voor een verslaafde en het zorgen dat de verslaafde zijn/haar verslaving niet voedt, dan moet je je eigen leven aan de kant zetten.

Verslaving is een ziekte die niet zómaar te genezen is, en het wordt nóg moeilijker als de verslaafde genoeg geld heeft om de verslaving te bekostigen.
Hoe kan ik er nou lichtzinnig over denken, terwijl ik juist het debat over ethische grenzen heb aangekaart? Vreemd verwijt.

Ik heb nooit beweerd dat je makkelijk van een verslaving kunt afkicken. Ik heb willen aangeven dat iemand die zo verslaafd is, tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden en niet een podium opgeduwd moet worden. Dat probleem speelde al in 2008, toen ik dit topic opende. En het speelde zeker ook afgelopen maand in Belgrado.
pi_99905879
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inderdaad, topic kan op slot.
Mag ik (als TS) weten waarom? Het onderwerp van dit topic lijkt me bijzonder actueel. Dat ze nu dood is, wil zeker niet zeggen dat het onderwerp daarmee geen voer voor discussie meer is. De vraag is nog eerder veel urgenter geworden.

Ik ben benieuwd naar wat de sectie op haar lichaam uitwijst, wat betreft de doodsoorzaak. Een overdosis ligt voor de hand. De vraag waarom het zo ver heeft moeten komen, zoals bijvoorbeeld vorige maand in Belgrado, blijft volop actueel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')