Het is ook niet alleen haar eigen toekomst die ze verpest, ze maakt op deze manier ook haar muzikanten werkeloos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Hukkie het volgende:
De leden van haar band zullen vast ook niet vrolijk worden, keer op keer hetzelfde gemekker.
Risico van het vak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen haar eigen toekomst die ze verpest, ze maakt op deze manier ook haar muzikanten werkeloos.
Jawel, ik weet dat je als muzikant nooit echt zeker bent, maar toch zullen ze er stevig van balen lijkt mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Risico van het vak.
Ze weten wie ze is, dus ze kiezen er bewust voor.
Muzikant zijn is 1 ding, maar muzikant zijn voor Amy Winehouse is wel een heel groot risico :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ik weet dat je als muzikant nooit echt zeker bent, maar toch zullen ze er stevig van balen lijkt mij.
Dat soort professionele live-muzikanten komt echt wel opnieuw aan de bak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Het is ook niet alleen haar eigen toekomst die ze verpest, ze maakt op deze manier ook haar muzikanten werkeloos.
Best mogelijk dat er meer dan alleen alcohol in het spel was. Ik kwam een overzicht tegen van haar 10 slechtste optredens en de beschrijvingen spreken voor zich: http://digitallife.nl/muz(...)n-amy-winehouse.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
noooo way dat ze alleen alcohol op had![]()
Het is haar gelukt. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Farenji het volgende:
Ze heeft nog tot 14 september om er een eind aan te maken.
Tja, als je er niet tegen kan om te leven als 99% van de rest van de wereldbevolking, dan schrijf je dat ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
'better to burn out than to fade away' schreef Kurt ooit.
The fack.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.
En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.
Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
Er is een actuele aanleiding om dit topic te uppen. Overigens door mezelf gestart en ook door mij weer ge-upt. Maar ook daarover moet ik nu verantwoording afleggen, begrijp ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh ja. Nu gaan we alle Amy-topics uppen?
Ja, dat heeft hij bedacht jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Kurt was niet de meest originele. Net als Amy.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Duurde nog lang.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus blijkbaar binnenkort, derhalve een tvp.
Southpark did it.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
De vraag blijft natuurlijk overeind of haar dood te voorkomen was geweest als managers en anderen in haar omgeving haar beter tegen zichzelf in bescherming hadden genomen.
Hoe ze laatst in Belgrado stond op te treden, was al heel schrijnend. En niemand die ingreep. Er gaan zelfs verhalen dat ze het podium zou zijn opgeduwd.
Als-dan, als-dan. Het is gebeurd en iedereen had het kunnen zien aankomen. Some stars explode, some melt away.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
De vraag blijft natuurlijk overeind of haar dood te voorkomen was geweest als managers en anderen in haar omgeving haar beter tegen zichzelf in bescherming hadden genomen.
Hoe ze laatst in Belgrado stond op te treden, was al heel schrijnend. En niemand die ingreep. Er gaan zelfs verhalen dat ze het podium zou zijn opgeduwd.
Nee dat was Neil Young. En Freddie Mercury zei het ook regelmatig. Cobain papegaaide dat een beetje na en dat bleek helaas iets te toepasselijk. Een beetje als die ene dichter Tupac die deed alsof hij gangster was totdat ie neergeknald werd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Juist omdat je het kon zien aankomen, is het schrijnend. En des te dubieuzer ook, want mensen die het hadden kunnen voorkomen, hebben dat nagelaten. Ik vind dat je er wel erg lichtzinnig over denkt. Deze zangeres is de vernieling in geholpen. Ja, daar heeft ze zelf een heel groot aandeel in, maar mensen die haar hadden kunnen stoppen, hebben dat niet of op z'n minst onvoldoende gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Ringo het volgende:
Als-dan, als-dan. Het is gebeurd en iedereen had het kunnen zien aankomen. Some stars explode, some melt away.
Dat klopt. Sommige mensen zijn onbestuurbare wezens. De een wordt keurig boekhouder en sterft rijk en gelukkig, de ander (met 1000x meer talent en charisma) eindigt ondanks bakken geld, loftuiten en hemelprijzen gewoon in de goot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist omdat je het kon zien aankomen, is het schrijnend. En des te dubieuzer ook, want mensen die het hadden kunnen voorkomen, hebben dat nagelaten. Ik vind dat je er wel erg lichtzinnig over denkt. Deze zangeres is de vernieling in geholpen. Ja, daar heeft ze zelf een heel groot aandeel in, maar mensen die haar hadden kunnen stoppen, hebben dat niet of op z'n minst onvoldoende gedaan.
O, zijn dát al moeilijke woorden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, ik laat de stoere moeilijke woorden over aan de echte forumbazen.
D.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |