We zullen ons best doen voor je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef Frollo het volgende:
Mooi. Dan ga ik nu even werken en dan kom ik zo wel weer kijken of ie al vol is.
In het volgende topic, Thaleia. Ik voel het.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef ShadyLane het volgende:
Dooie mus
Dat was tijdens je sabattical. En ik herinner me de motivatie als zoiets: "Want je wilt wel eens wat anders."quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef ShadyLane het volgende:
Dan maar van Gellius aan het werk. We moeten toch wat.
Intussen heb ik even een nieuwe account aangemaakt. Je moet toch wat.
Dat hadden we ook zo afgesproken, liene.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
En ik doe net of mijn neus bloedt.
Ik heb wekelijks een vegetarisch nichtje te eten, en er zijn best lekkere recepten te vinden hoor. Maar ik geloof dat we eerst moeten stemmen of we het daar wel over mogen hebben hier. Ik maak in ieder geval zometeen wèl pannekoeken. Met fruitsalade.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er komt vanavond een vegetarier eten! En ik wilde pannekoeken maken, maar die had ze al eerder op deze week. Nu moeten we samen boodschappen gaan doen. Ik wou dat ik wat minder vegavrienden had.
Welke Kuifje is dat ook alweer, dat hij dronken aan een paal gebonden staat om geëxecuteerd te worden en roept: Leve de republiek en de gebakken aardappeltjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:50 schreef ShadyLane het volgende:
Daarna ga ik op de bank hangen met Turkije, Kroatie en de gebakken aardappeltjes hoor Gellius!
Ik ben ook voor Koratië... dan houden mijn Turkse buren zich tenminste lekker rustig vanavond!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben voor Kroatie. Ik heb niks met Kroatie, maar ik ben die toeterende auto's wat zat. Ik ben namelijk gewoon niet zo heel tolerant.
En dan hopen op een finale Nederland-Turkije, ook bij hun kijken en extra hard juichen bij alle vijf de doelpunten van Nederland?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef ShadyLane het volgende:
Je kunt ook bij je buren gaan kijken en voor Turkije zijn, dan mag je daarna misschien wel mee in de auto
Op sommige vlakken was ik op mijn achtste al een oude zak. Op andere gebieden zal ik het wel nooit worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:01 schreef Gellius het volgende:
Koud afgestudeerd en nù al een ouwe zak. IR toch.
Dit vind ik grappigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef NoCigar het volgende:
Hier vanavond geen vegetariërs, maar zeewolf
Buiten zijn is ook gewoon tof! Ik woon aan de rand van het duin. Heerlijk om af en toe even de deur achter me dicht te trekken en een uurtje te gaan wandelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is het misschien wel gewoon Gellius, ik ben gewoon heel graagbuiten
. Ooit ga ik aan de rand van het bos wonen, of in de bergen ofzo, maar zolang ik midden in het centrum woon, recht tegenover het station, en mijn 'buiten-activiteiten' zich beperken tot drie minuten lopen naar de trein en vijf naar de supermarkt, moet ik toch iets.
En mooi op tijd terug voor het voetbal
Ja, Duitsland trapt ze er wel uit... Turkije is dan sowieso erg verzwakt door schorsingen en wat blessuresquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef ShadyLane het volgende:
Ah nee! In de loop van de wedstrijd was de 'lichte voorkeur' voor de Kroaten hier toch wel veranderd in een sterke, met die zelfingenomen fratsen van die Semih, en de fluitconcerten van de Turkse supporters.
1 goed ding: een halve finale Turkije-Duitsland is natuurlijk wel tof.
Ik denk dat mijn buren ergens anders kijken, het is zo stil hiernaastquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zegt niks. Je hoeft niet te kunnen voetballen om een wedstrijd te winnen, is vanavond maar weer eens aangetoond.
Het getoeter is al losgebarsten. Dat snap ik dan ook wel weerAl zouden we met Nederland morgen nog zo onverdiend winnen, door is door!
Misschien is het wel gewoon met z'n papa en mamaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ken het hele etablissement niet. Maar het moet wel een enorm lekker wijf zijn wil je er de kwartfinale voor willen missen.
Waar het hart vol van is..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben er klaar voor. Ik spreek jullie weer na de eervolle nederland van Guus en consorten
Zou dat moment ooit komen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind k_man wel iemand om voetbal te gaan kijken op het moment dat iedereen het weer een verachtelijke sport vindt.
Typte ik dat echt?quote:
Hier breekt nu juist de zon tussen de wolken door, na een grauwe en dreigende wolkenlucht in de ochtend.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef ShadyLane het volgende:
Het wordt hier nu donker, het begint te waaien en er klinkt ver weg een donder, en dat terwijl ik al in m'n fietskleren ben en mezelf al bij het cafe in Grafwegen in de tuin zag zitten met een ijskoud drankje.
Je moet gewoon voorstellen deze keer gewoon te eten omdat er vorige keer al vegatarisch is gegeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef ShadyLane het volgende:
Voor vegetariers heb ik twee opties:
- tortilla's met vegetarisch (en ik natuurlijk met normaal) gehakt
- zelf pizza's beleggen, zij met paprika en champignons enzo, ik metsalami
Ik eet nooit een pizza zonder salami.
Nee hoor, het is alleen maar goed dat iemand de boel in het weekend waarneemt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:12 schreef dwerg het volgende:
Sorry Frollo, ik snap dat het jouw poesjes zijn, maar ik wilde ook wel een keer een poes posten.
quote:[17:16] <Gellius> luitjes.
[17:18] * Pope has joined #STEENTJE
[17:18] * ChanServ sets mode: +o Pope
[17:21] <Gellius> poop.
[17:22] <Pope> hallo gelliebelly.
[17:22] * Pope is playing: Madonna - I'm So Stupid
[17:25] <Gellius> doeg.
Session Close: Fri Mar 26 17:25:28 2004
quote:[21:34] <Claudia_x> ik heb trouwens de andere kant van de oudemanhuispoort gezien, Gellius. voor het eerst. pas.
[21:34] <Gellius> De Kloveniersburgwalzijde? Met die prachtige Staalstraatbrug?
[21:34] <Claudia_x> ja.
[21:34] <Gellius> En? Ging je hartje van boemboemboem?
[21:35] <Claudia_x> ja, maar dat had een andere reden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 doet boodschappen (met een lijstje weliswaar) en ik sop de keukenkastjes uit. We kunnen het best.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef NoCigar het volgende:
Hier vanavond geen vegetariërs, maar zeewolf, trottole met verse pesto en geroosterde paprikas, gevuld met tomaat en ansjovis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vanavond (na het voetbal) op een feestje waar ze Skinny Jeans draaiden. Ik vind feestjes waar ze Skinny Jeans draaien altijd minstens tien keer zo geslaagd als feestjes waar ze geen Skinny Jeans draaien, dus ik heb me wel vermaakt.
Hij haat kerst waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:41 schreef k_man het volgende:
Die kijkt wel gemeen.
Gaat wel weer hoor. Nog wel wat gevoelig. Vanavond maar weer eens sporten, dat is altijd een goede test.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef Gellius het volgende:
Hoe is de rug, Z?
Altijd mooi om taalverandering in actie zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
Ach kijk nou, een hartenkreet van één van onze schoonmakers:
[ afbeelding ]
.
www.passiveaggressivenotes.comquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
De luchtverfrisser is zeker opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ja, een kennis van mij doet dat bij sms-jes. Ook heel wisselend, de ene keer gr dan weer een x (dat is dan weer een stuk amicaler), en dan weer alleen een naam. Wat voor analyse kun je daar op loslaten? Mensen spiegelen ook, onbewust denk ik. Ik sluit sms-jes bijvoorbeeld wel eens af met mijn initialen en dan krijg ik sms-jes terug waarbij diegene dat dan ook ineens doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Ik sluit mijn mailtjes af met 'Gr.'. Laatst merkte een collega op dat het net was alsof is gromde naar m'n contacten. Ik overweeg er 'Groet' of 'Met groet' van te maken.
Tja, het is nu eenmaal policy bij ons.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef k_man het volgende:
Ik krijg zakelijk ook wel eens 'groetjes'. Ik verbaas me daar toch over. Het staat een beetje nichterig.
Spreuken zijn net zo erg als signatures en ondertitels. Brrrrr.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:12 schreef Z het volgende:
Ik vind spreuken in mailtjes erger. Laatst stond er onder de adresgegevens 'Zon op al uw wegen'. Dat bepaal ik g.v.d. zelf wel!
Mvg?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Ik sluit mijn mailtjes af met 'Gr.'. Laatst merkte een collega op dat het net was alsof is gromde naar m'n contacten. Ik overweeg er 'Groet' of 'Met groet' van te maken.
Da's mijn oplossing voor deze netelige kwestie. Kort, kortaf en in geval van navraag toch aantoonbaar beminnelijk.quote:
Jij wil gewoon het slechte in de mens zien, dat is het.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is nooit aantoonbaar beminnelijk, dat is gewoon kortaf, niets meer, niets minder
Jahaa, je geeft in dat logje ook volmondig toe geen enkel been in het stoken in andermans relaties te zien, C. Zal ik het maar weggooien? Om maar te zwijgen over het dronken geraaskal van IRquote:
Ik kijk mijn collega's wel eens misprijzend aan als ze lachen. Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:
En terecht. De misprijzende blik is één van de laatste verdedigingslinies die je als intelligent en gevoelig mens in een kantoorsituatie rest.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kijk mijn collega's wel eens misprijzend aan als ze lachen. Dat doe je maar in je eigen tijd.
Ja, Reve deed het al 30 jaar eerder, maar je kan beter Reve imiteren dan zelf Kluun zijn, zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:44 schreef ShadyLane het volgende:
En die 'moedig voorwaarts!' heb ik ooit van je gehad ja IR, die vond ik toen prachtig![]()
Ik realiseerde me daarnet ook ineens dat ik nog wat op papier moet zetten, wat ik vergeten was omdat ik in plaats daarvan ging hardlopen (prioriteiten...) Maar ik doe het morgenochtend in de trein. Manana, manana.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar je kan beter Reve imiteren dan zelf Kluun zijn, zeg ik altijd maar.
Ach man rot op joh eikel!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
He JAM, goed nieuws. Over een week gaat m'n huisgenote weg, en dan ga ik haar kamer inrichten als bibliotheek. Het eerste wat ik ga doen is mezelf daar flink aftrekken, maar het tweede is de brieven beantwoorden die ik heb liggen. Waaronder de jouwe. Ik heb er zelfs een speciaal postbakje voor gekocht. En dan ga ik daar heel productief worden. Tof he.
Ja, en je schrijft nog beter als je er een sigaret bij rookt. Met andere woorden: sinds ik artikelen schrijf voor een vakblad ben ik weer meer aan het roken geslagen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wist overigens al eerder dat ik een stuk beter schrijf als ik een paar bier opheb, maar vandaag gaat het echt van een leien dakje. Als ik niet beter wist zou ik alcoholist en schrijver worden.
Van horen zeggen inderdaad. Zelf ben ik er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:00 schreef Gellius het volgende:
Ik ben onlangs even in Leuven geweest, JAM. Je beseft dat alles daar om bier draait?
Ben je al verhuisd, poopûh?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef k_man het volgende:
Wat ga je studeren JAM?
En hoe kan het dat je gaat studeren aan een universiteit in een stad waar je nooit geweest bent?
Nee hoor, maak je maar geen zorgen. Ik was gewoon m'n roes aan het uitslapen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:36 schreef Gellius het volgende:
Ik moest vanochtend nog aan je denken trouwens. Op de fiets. Ik dacht: we horen nooit meer wat van JAM. Hij zal toch niet gelukkig zijn?
a. Japanologie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef k_man het volgende:
Wat ga je studeren JAM?
En hoe kan het dat je gaat studeren aan een universiteit in een stad waar je nooit geweest bent?
Eén en één is twee, wilde ik maar zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef Gellius het volgende:
Ik moet natuurlijk toegeven dat ik er nog nooit geweest ben, maar in Buck Danny zijn het allemaal smeerlappen. Allemaal.
[ afbeelding ].
Same here.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef ShadyLane het volgende:
Voor mijn pool zou Duitsland ook beter zijn ja, da's sowieso de enige halve finalist die ik goed heb, en ik heb ze ook tot Meister gebombardeerd.
Genuanceerde, politiekcorrecte veertienjarigen.quote:Mijn mening over het nationalisme heeft twee kanten. Aan de ene kant ben ik voor nationalisme omdat het volgens mij goed is om je samen met een groep één te voelen en dus ook als een groep bij elkaar te horen. Maar het nadeel van het nationalisme vind ik dat als groepen uiteindelijk bij elkaar horen sommige van die groepen denken dat ze dan meteen de beste zijn. En ik vind het helemaal raar dat hierdoor gelijk oorlogen ontstaan.
Conclusie: ik ben voor nationalisme als ze maar niet gelijk denken dat ze de beste zijn en dus de baas gaan spelen.
Ik was anarchist, toenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef JAM het volgende:
Volgens mij geloofde ik toen in het communisme, toen ik veertien was.
Dat bén ik ook. JAM. Dat bén ik ook. Ter compensatie heb ik deze week dagelijks een feestje of iets soortgelijks gehad, maar dat ga ik ook niet lang trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:52 schreef JAM het volgende:
IR, ik maak me zorgen om je. Volgens mij ben ik niet de enige. De Smiths? Shoppen? Interessant werk? Je lijkt wel een... een... een burgermannetje.
Het is niet leuk om nergens écht bij te horen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had het gelezen, Claudia, wat was er bij nader inzien niet goed?
Ja, goed, maar als je dan onder de intellectuelen komt, dan moet je links zijn en mag je niet van voetbal houden. Als je bij de voetballiefhebbers zit, dan mag je niet over politiek praten en moet je bitterballen eten. In een groepje niet-bitterballenetende dames behoor je weer je borsten en biseksuele gevoelens te bespreken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:19 schreef Gellius het volgende:
Ik zat daar toevallig vanochtend op het rijwiel over na te denken. Ik vind het zelf wel een prettige positie in het leven, hoewel het in het dagelijkse sociale verkeer wel eens vervelend kan zijn om met je interesses en gesprekkstof nèt naast de ervaringswereld van anderen te zitten.
Ja, je ziet waar gefrustreerde passie allemaal toe kan leiden!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Gellius het volgende:
Mane! *uche-uche*. Kijk even die laatste zin na.
Ik heb allang besloten dat ik op mijn nieuwe school alleen maar heel veel leuke lessen ga geven en me verder nergens mee ga bemoeien. En me al helemaal niet bezig ga houden met ambitieuze onderwijskundige plannen waar ik managers bij nodig heb. Dat is veel beter voor me. Voor mijn humeur in ieder geval. Jazzzz.quote:En je project is schoolafhankelijk? Kan je het niet meenemen naar je nieuwe school, een samenwerking opzetten met jeouwe school,synergie
zoeken en all that jazz?
Atlas Shrugged is beter, (mits je de speech van John Galt overslaat)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Claudia, ik heb The Fountainhead in de UB geleend en die gaat mee op vakantie. Ik ben heel benieuwd.
Ik ben er naar ondertiteldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Gellius het volgende:
Ah, de BReakfastINstantTArwe. Vast lemma op mijn boodschappenlijstje. Ik krijg het niet door mijn keel, ik ben een echte volkorenboterhammenman.
Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef ShadyLane het volgende:
Ik dacht werkelijk dat niemand onder de 70 dat produkt nog gebruikte
Het was het enige waar wij onze magnetron voor gebruikten. Nu doen we de melk in een pannetje. Ik heb de magnetron geschrobt zoals 'ie nog nooit geschrobt was en naar de kringloopwinkel gebracht. Alwaar een aantal een stuk minder schone magnetrons stonden te wachten op kopers van tweedehands magnetrons.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Z het volgende:
[..]
Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.
Ik had m'n stropdas al afgedaan, want ik was nog even wezen kijken naar een bevriend zaalvoetbalteam dat kampioen werd. Maar verder klopt het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef Gellius het volgende:
Het is bij ons ook het enige waar de magnetron voor gebruikt wordt. Ik zou dat ding met liefde aan de straat zetten (Amsterdamse keukens zijn klein), maar ja.
Ik zag IR net in full consulenten-attire de AH op het Museumplein induiken. Het zag er heel urbaan uit
.
Ik was niet naar je op zoek, IR. Ik zàg je alleen maar. De afwezige stropdas was me ontgaan, anders had ik er ongetwijfeld een aantekening van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had m'n stropdas al afgedaan, want ik was nog even wezen kijken naar een bevriend zaalvoetbalteam dat kampioen werd. Maar verder klopt het.
Word jij de nieuwe Pope?
Anders voor het eerst dat ik jou iets normaals hoor zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef k_man het volgende:
Ik moet noodgdwongen uitwijken naar een andere supermarkt. Daar scharrelt zo'n bewakingsmannetje tussen de schappen rond. Ik merk dat ik daardoor juist de neiging ontwikkel iets mee te jatten. Gewoon, om die kerel te slim af te zijn.
Is dat normaal, dokter?
Commentaar op koude Brinta kan ik denk ik nog wel hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me zo mogelijk nog gruwelijker, maar ik wilde niet iets onaardigs tegen DD zeggen.
De supermarkt waar ik normaalgesproken kom is dicht vanwege een verbouwing.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef Gellius het volgende:
Noodgedwongen uitwijken naar een andere supermarkt klinkt anders wel ongebruikelijk, moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet 't gewoon koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |