Ja, je ziet waar gefrustreerde passie allemaal toe kan leiden!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Gellius het volgende:
Mane! *uche-uche*. Kijk even die laatste zin na.
Ik heb allang besloten dat ik op mijn nieuwe school alleen maar heel veel leuke lessen ga geven en me verder nergens mee ga bemoeien. En me al helemaal niet bezig ga houden met ambitieuze onderwijskundige plannen waar ik managers bij nodig heb. Dat is veel beter voor me. Voor mijn humeur in ieder geval. Jazzzz.quote:En je project is schoolafhankelijk? Kan je het niet meenemen naar je nieuwe school, een samenwerking opzetten met jeouwe school,synergie
zoeken en all that jazz?
Atlas Shrugged is beter, (mits je de speech van John Galt overslaat)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Claudia, ik heb The Fountainhead in de UB geleend en die gaat mee op vakantie. Ik ben heel benieuwd.
Ik ben er naar ondertiteldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Gellius het volgende:
Ah, de BReakfastINstantTArwe. Vast lemma op mijn boodschappenlijstje. Ik krijg het niet door mijn keel, ik ben een echte volkorenboterhammenman.
Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef ShadyLane het volgende:
Ik dacht werkelijk dat niemand onder de 70 dat produkt nog gebruikte
Het was het enige waar wij onze magnetron voor gebruikten. Nu doen we de melk in een pannetje. Ik heb de magnetron geschrobt zoals 'ie nog nooit geschrobt was en naar de kringloopwinkel gebracht. Alwaar een aantal een stuk minder schone magnetrons stonden te wachten op kopers van tweedehands magnetrons.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Z het volgende:
[..]
Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.
Ik had m'n stropdas al afgedaan, want ik was nog even wezen kijken naar een bevriend zaalvoetbalteam dat kampioen werd. Maar verder klopt het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef Gellius het volgende:
Het is bij ons ook het enige waar de magnetron voor gebruikt wordt. Ik zou dat ding met liefde aan de straat zetten (Amsterdamse keukens zijn klein), maar ja.
Ik zag IR net in full consulenten-attire de AH op het Museumplein induiken. Het zag er heel urbaan uit
.
Ik was niet naar je op zoek, IR. Ik zàg je alleen maar. De afwezige stropdas was me ontgaan, anders had ik er ongetwijfeld een aantekening van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had m'n stropdas al afgedaan, want ik was nog even wezen kijken naar een bevriend zaalvoetbalteam dat kampioen werd. Maar verder klopt het.
Word jij de nieuwe Pope?
Anders voor het eerst dat ik jou iets normaals hoor zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef k_man het volgende:
Ik moet noodgdwongen uitwijken naar een andere supermarkt. Daar scharrelt zo'n bewakingsmannetje tussen de schappen rond. Ik merk dat ik daardoor juist de neiging ontwikkel iets mee te jatten. Gewoon, om die kerel te slim af te zijn.
Is dat normaal, dokter?
Commentaar op koude Brinta kan ik denk ik nog wel hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me zo mogelijk nog gruwelijker, maar ik wilde niet iets onaardigs tegen DD zeggen.
De supermarkt waar ik normaalgesproken kom is dicht vanwege een verbouwing.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef Gellius het volgende:
Noodgedwongen uitwijken naar een andere supermarkt klinkt anders wel ongebruikelijk, moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |