abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59731473
Sterft het project nu een vroege dood denk je, of houden die andere collega's het wel draaiende? In het laatste geval: teamleider links laten liggen. Zoals je dat hele overbodige middenmanagement het beste zoveel mogelijk links kunt laten liggen. Klink ik nu al als een ouwe lul?
pi_59731749
Wij verwachten graag van u, dat je uw gegevens doorgeeft en de productnaam met de typenummer die u wilt, zodat we kunnen weten wat we moeten bestellen.
pi_59731818
In het team zitten wel mensen die enthousiast zijn, maar er moet nog veel gebeuren om het project draaiende te krijgen. Dit betekent dat, nu ik wegga, andere mensen moeten komen die echt even heel hard hieraan gaan trekken. Mijn ervaring is dat bij zo'n nieuw project je altijd een paar mensen moet hebben die de rest meetrekken. Maar, dan moet de teamleider ook die mensen stimuleren, uren daarvoor willen geven, mee denken, en randvoorwaarden scheppen. Vooral die praktische kant is belangrijk. Die teamleider heeft over al deze zaken nog niet nagedacht, ik heb allerlei aanbevelingen op papier gezet waarmee zij niets doet. Nu ik weg ga, is het juist de bedoeling dat het door anderen, met name nu dus door haar, wordt opgepikt. Nu heb ik een vaste partner in crime, maar ik vind het niet kunnen als al het werk straks op zijn schouders terecht komt. Dat is niet reëel. Je kunt niet een groot onderwijskundig project door één iemand laten 'dragen' en dan verwachten dat die ene persoon een heel team meekrijgt, en dan als teamleider niets willen doen aan het scheppen van randvoorwaarden, en meedenken etc.

En ik zie het al gebeuren dat deze teamleider de boel laat verwateren en dan geen verantwoordelijkheid wil nemen. Dan wordt het heel makkelijk voor haar om de 'schuld' af te schuiven op mij (ik kan me dan niet meer verdedigen) en mijn collega (en die verdient dat niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door mane op 27-06-2008 14:35:33 ]
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_59731922
Mane! *uche-uche*. Kijk even die laatste zin na.

En je project is schoolafhankelijk? Kan je het niet meenemen naar je nieuwe school, een samenwerking opzetten met jeouwe school, synergie zoeken en all that jazz?
pi_59732021
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Gellius het volgende:
Mane! *uche-uche*. Kijk even die laatste zin na.
Ja, je ziet waar gefrustreerde passie allemaal toe kan leiden!
quote:
En je project is schoolafhankelijk? Kan je het niet meenemen naar je nieuwe school, een samenwerking opzetten met jeouwe school, synergie zoeken en all that jazz?
Ik heb allang besloten dat ik op mijn nieuwe school alleen maar heel veel leuke lessen ga geven en me verder nergens mee ga bemoeien. En me al helemaal niet bezig ga houden met ambitieuze onderwijskundige plannen waar ik managers bij nodig heb. Dat is veel beter voor me. Voor mijn humeur in ieder geval. Jazzzz.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_59732080
Ik merk dat ik me na vijf jaar conditionering in de praktijk op mijn school niet meer zo in dit verhaal kan inleven.
Bij ons werken dingen niet bij de gratie van de medewerking van de schoolleiding, bij ons werken dingen ondanks de schoolleiding.

Ik ga even naar buiten. Ik vecht al drie uur met mijn PC die blijft roepen om "hpzr3207.dll" terwijl ik dat ding al honderd keer heb gedownload, en ik ben het zat.
pi_59732487
Claudia, ik heb The Fountainhead in de UB geleend en die gaat mee op vakantie. Ik ben heel benieuwd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:12:01 #258
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59732668
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Claudia, ik heb The Fountainhead in de UB geleend en die gaat mee op vakantie. Ik ben heel benieuwd.
Atlas Shrugged is beter, (mits je de speech van John Galt overslaat)
Nu ja, da's mijn mening dan he
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_59732858
Ik vind dit al de hele dag grappig.
http://www.overheardintheoffice.com
Aldus.
pi_59734020
En ik heb de

herontdekt
pi_59734450
Ah, de BReakfastINstantTArwe. Vast lemma op mijn boodschappenlijstje. Ik krijg het niet door mijn keel, ik ben een echte volkorenboterhammenman.
pi_59734568
Ik eet Brinta al tenminste de laatste 13 jaar dagelijks als ontbijt.
pi_59734708
Hoe was het bij Bruce DD?
Aldus.
pi_59735006
Geweldig. . De Duitsers bleven in het begin allemaal nogal lang zitten, terwijl ik al lang stond te springen (als enige in het vak, samen met m'n broer. ), maar na Hungry Heart kwamen ze als één man overeind en toen ging het dak er ook echt af. We hadden een supersetlist en ik heb bijna de bankjes kapot gesprongen. Yay. .
pi_59735057
Mooi.
Aldus.
pi_59736556
"Beste mevrouw R.,

Kunt U niet proberen E. toch over te laten gaan naar gym 4.
Indien niet (wat waarschijnlijk zo is) waarom dan niet?
Ik heb anders nog wel wat argumenten!

S."
pi_59736613
Dat soort brieven van ouders komen zelfs bij ons nog binnen. Voor hun volwassen kinderen .
pi_59736642
Da's treurig! Maar dit waren geen ouders, dit is een klasgenoot
pi_59736668
O, dat is dan wel weer aandoenlijk.
pi_59736761
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Gellius het volgende:
Ah, de BReakfastINstantTArwe. Vast lemma op mijn boodschappenlijstje. Ik krijg het niet door mijn keel, ik ben een echte volkorenboterhammenman.
Ik ben er naar ondertiteld .

's Ochtend voor achten is de keuze tussen brinta en chinezige-noedels-uit-zakje. Boterhammen krijg ik dan nog niet door mijn keel, zelfs niet met de hoeveelheid roomboter die ik erop smeer. Tenzij ik, zoals vandaag, om kwart over drie opsta. Dan ben ik voor achten, maar al uren na brinta, toe aan een boterham met veel roomboter en pindakaas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59737033
Ik dacht werkelijk dat niemand onder de 70 dat produkt nog gebruikte
pi_59737299
Ik moet noodgdwongen uitwijken naar een andere supermarkt. Daar scharrelt zo'n bewakingsmannetje tussen de schappen rond. Ik merk dat ik daardoor juist de neiging ontwikkel iets mee te jatten. Gewoon, om die kerel te slim af te zijn.

Is dat normaal, dokter?
pi_59737982
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef ShadyLane het volgende:
Ik dacht werkelijk dat niemand onder de 70 dat produkt nog gebruikte
Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.
Aldus.
pi_59738019
Ik had wel een leuk functioneringsgesprek. Het was niet echt positief maar we kwamen tot de conclusie dat mijn functie gewoon een k*t functie is. Ik zal binnenkort dan ook wat anders gaan doen.
Aldus.
pi_59738171
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Z het volgende:

[..]

Mijn kind eet het elke ochtend, en ik zou het ook eten als we een magnetron hadden gehad.
Het was het enige waar wij onze magnetron voor gebruikten. Nu doen we de melk in een pannetje. Ik heb de magnetron geschrobt zoals 'ie nog nooit geschrobt was en naar de kringloopwinkel gebracht. Alwaar een aantal een stuk minder schone magnetrons stonden te wachten op kopers van tweedehands magnetrons.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')