In ieder geval ben ik van mening dat iedere vrouw recht heeft op een mooie jurk, bij iedere feestelijke gelegenheid die zich ook maar voordoet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:47 schreef Z het volgende:
Er komt geen trouwjurk. Het wordt een bescheiden gebeuren, en dat maakt het allemaal wat ingewikkeld.
Tis pas acht uur he...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Verkeerde opvoeding Z.
O, IR, je mag me wel héél rap gaan feliciteren met mijn verjaardag!
We hebben vandaag restjes Chinees van gisteren gegeten, in Groningen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Z het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Chinezen in Groningen?
Nou, het is natuurlijk niet echt tof om zo op de valreep dan maar door ene Stali gefeliciteerd te worden, de wens is echter wel heel uitzonderlijk, ik wens je namelijk nog vele goede jaren.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Verkeerde opvoeding Z.
O, IR, je mag me wel héél rap gaan feliciteren met mijn verjaardag!
Ik was vanmorgen netjes om 7 uur op mijn werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Z het volgende:
Hebben jelui dan allemaal vakantie?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef mane het volgende:
Onderwijs hè.
Ik heb nu ruim een week helemaal niets gedaan, behalve eten&drinken in grote hoeveelheden, wandelen langs het strand, op terassen zitten, lang uitslapen, films kijken, met vrienden en familie afspreken, muziek luisteren, tijdschriftjes en kranten lezen. Ik snak naar iets nuttigs.. En ik ga ook maar eens hardlopen, denk ik.
Ah, die naam herken ik nog wel van last.fmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef ShadyLane het volgende:
Intussen heb ik even een nieuwe account aangemaakt. Je moet toch wat.
't Is wat hè.quote:
Bofkont!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef dwerg het volgende:
Ik heb vanavond in de tuin (gekleed in korte broek en blauwe polo, met de blote voeten in badslippers) genoten van een koude maaltijdsalade met o.a. groene olijven, komkommer en salami.
Een balkon, maar dan ingebouwd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Lienekien het volgende:
Hoe moet/mag ik me dat voorstellen, een waranda?
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dat gemakkelijk een leven lang volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |