Een balkon, maar dan ingebouwd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Lienekien het volgende:
Hoe moet/mag ik me dat voorstellen, een waranda?
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dat gemakkelijk een leven lang volhouden.
Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, paps belde daarnet, die heb ik al heel lang niet gezien en is straks in amsterdam, dus dat wordt gezellig lunchen inEik en Linde
.
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.
Je kan dr best goed lunchen. Ik zit er nog wel eens op zaterdagmiddag met wat vrienden, en dan is de vaste clientele ook nog wel redelijk nuchter (en kan je een gratis vertederingsconcert van de legendarische Julius Vischjager meemaken). Maar ik heb er ook wel eens een afstudeerfeestje meegemaakt waarbij de meeste aanwezige vrouwen (tussen de 18 en de 80) naar de bar trokken om om Ramses Shaffy heen te gaan hangen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Z het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.
Bestaat er eigenlijk al tabak met een bio-keurmerk? Lijkt me een gat in de markt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.
Meer dan tien jaar geleden heeft mijn vader vanuit mexico een hangmat voor me meegenomen en tot de dag van vandaag heb ik er nog nooit ingelegen. Walgelijk, meneer de voorzitter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef mane het volgende:
Ik wil op St.Helena ook een hangmat, bedenk ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |