Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, paps belde daarnet, die heb ik al heel lang niet gezien en is straks in amsterdam, dus dat wordt gezellig lunchen inEik en Linde
.
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.
Je kan dr best goed lunchen. Ik zit er nog wel eens op zaterdagmiddag met wat vrienden, en dan is de vaste clientele ook nog wel redelijk nuchter (en kan je een gratis vertederingsconcert van de legendarische Julius Vischjager meemaken). Maar ik heb er ook wel eens een afstudeerfeestje meegemaakt waarbij de meeste aanwezige vrouwen (tussen de 18 en de 80) naar de bar trokken om om Ramses Shaffy heen te gaan hangen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Z het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.
Bestaat er eigenlijk al tabak met een bio-keurmerk? Lijkt me een gat in de markt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.
Meer dan tien jaar geleden heeft mijn vader vanuit mexico een hangmat voor me meegenomen en tot de dag van vandaag heb ik er nog nooit ingelegen. Walgelijk, meneer de voorzitter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef mane het volgende:
Ik wil op St.Helena ook een hangmat, bedenk ik me nu.
Blijkbaar! Frollo en Lienekien waren er ook bij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Gellius het volgende:
Jij droomt van TTK-ers?
Het is een wonderlijk soort 'weten' in dromen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag 'gewoon' mensen waarvan ik meteen wist dat het Lienekien, Frollo en Z waren, hoewel ik ze alledrie nog nooit heb gezien.
Pope?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef ShadyLane het volgende:
Een nieuw klepje voor het vriesvak in mijn koelkast (die nog geen 200 euro kostte) kost 43,99 exclusief BTW.
Frollo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie het altijd over mij of alleen in dit deeltje dat ik toevallig inkijk?
Ik heb bruin haar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij bruin haar, Frollo?
Ik wel. Zo'n figuur dat voor de klas staat als het geen vakantie is.quote:
Oh bah.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
Ja. Mijn maag ging om een heleboel redenen in een knoop. Ik kan zo een handvol mensen in mijn omgeving opnoemen die in de afgelopen jaren een beroerte hebben gehad en daar goed en minder goed en één helemaal niet uitgekomen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef mane het volgende:
Dat is schrikken, Lienekien.
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef mane het volgende:
Van al die blote, meestal nog erg witte danwel verbrande mensen op het strand kun je ook goed oudtestamentisch gruwelen.
Het strand is bij minder mooi weer veel: Fijner. Leger. Mooier. Rustiger. Minder chaotisch. Meer van Mij.
Grmbl.
Maar ik mag niet zeuren natuurlijk..
Tssss. Ik ben toch altijd eerder. En wie het eerst komt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.
Da's klote.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Je kent me goed he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900.
Maar deze is new and improved.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |