We zullen ons best doen voor je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef Frollo het volgende:
Mooi. Dan ga ik nu even werken en dan kom ik zo wel weer kijken of ie al vol is.
In het volgende topic, Thaleia. Ik voel het.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef ShadyLane het volgende:
Dooie mus
Dat was tijdens je sabattical. En ik herinner me de motivatie als zoiets: "Want je wilt wel eens wat anders."quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef ShadyLane het volgende:
Dan maar van Gellius aan het werk. We moeten toch wat.
Intussen heb ik even een nieuwe account aangemaakt. Je moet toch wat.
Dat hadden we ook zo afgesproken, liene.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
En ik doe net of mijn neus bloedt.
Ik heb wekelijks een vegetarisch nichtje te eten, en er zijn best lekkere recepten te vinden hoor. Maar ik geloof dat we eerst moeten stemmen of we het daar wel over mogen hebben hier. Ik maak in ieder geval zometeen wèl pannekoeken. Met fruitsalade.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er komt vanavond een vegetarier eten! En ik wilde pannekoeken maken, maar die had ze al eerder op deze week. Nu moeten we samen boodschappen gaan doen. Ik wou dat ik wat minder vegavrienden had.
Welke Kuifje is dat ook alweer, dat hij dronken aan een paal gebonden staat om geëxecuteerd te worden en roept: Leve de republiek en de gebakken aardappeltjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:50 schreef ShadyLane het volgende:
Daarna ga ik op de bank hangen met Turkije, Kroatie en de gebakken aardappeltjes hoor Gellius!
Ik ben ook voor Koratië... dan houden mijn Turkse buren zich tenminste lekker rustig vanavond!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben voor Kroatie. Ik heb niks met Kroatie, maar ik ben die toeterende auto's wat zat. Ik ben namelijk gewoon niet zo heel tolerant.
En dan hopen op een finale Nederland-Turkije, ook bij hun kijken en extra hard juichen bij alle vijf de doelpunten van Nederland?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef ShadyLane het volgende:
Je kunt ook bij je buren gaan kijken en voor Turkije zijn, dan mag je daarna misschien wel mee in de auto
Op sommige vlakken was ik op mijn achtste al een oude zak. Op andere gebieden zal ik het wel nooit worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:01 schreef Gellius het volgende:
Koud afgestudeerd en nù al een ouwe zak. IR toch.
Dit vind ik grappigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef NoCigar het volgende:
Hier vanavond geen vegetariërs, maar zeewolf
Buiten zijn is ook gewoon tof! Ik woon aan de rand van het duin. Heerlijk om af en toe even de deur achter me dicht te trekken en een uurtje te gaan wandelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is het misschien wel gewoon Gellius, ik ben gewoon heel graagbuiten
. Ooit ga ik aan de rand van het bos wonen, of in de bergen ofzo, maar zolang ik midden in het centrum woon, recht tegenover het station, en mijn 'buiten-activiteiten' zich beperken tot drie minuten lopen naar de trein en vijf naar de supermarkt, moet ik toch iets.
En mooi op tijd terug voor het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |