Zou dat moment ooit komen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind k_man wel iemand om voetbal te gaan kijken op het moment dat iedereen het weer een verachtelijke sport vindt.
Typte ik dat echt?quote:
Hier breekt nu juist de zon tussen de wolken door, na een grauwe en dreigende wolkenlucht in de ochtend.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef ShadyLane het volgende:
Het wordt hier nu donker, het begint te waaien en er klinkt ver weg een donder, en dat terwijl ik al in m'n fietskleren ben en mezelf al bij het cafe in Grafwegen in de tuin zag zitten met een ijskoud drankje.
Je moet gewoon voorstellen deze keer gewoon te eten omdat er vorige keer al vegatarisch is gegeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef ShadyLane het volgende:
Voor vegetariers heb ik twee opties:
- tortilla's met vegetarisch (en ik natuurlijk met normaal) gehakt
- zelf pizza's beleggen, zij met paprika en champignons enzo, ik metsalami
Ik eet nooit een pizza zonder salami.
Nee hoor, het is alleen maar goed dat iemand de boel in het weekend waarneemt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:12 schreef dwerg het volgende:
Sorry Frollo, ik snap dat het jouw poesjes zijn, maar ik wilde ook wel een keer een poes posten.
quote:[17:16] <Gellius> luitjes.
[17:18] * Pope has joined #STEENTJE
[17:18] * ChanServ sets mode: +o Pope
[17:21] <Gellius> poop.
[17:22] <Pope> hallo gelliebelly.
[17:22] * Pope is playing: Madonna - I'm So Stupid
[17:25] <Gellius> doeg.
Session Close: Fri Mar 26 17:25:28 2004
quote:[21:34] <Claudia_x> ik heb trouwens de andere kant van de oudemanhuispoort gezien, Gellius. voor het eerst. pas.
[21:34] <Gellius> De Kloveniersburgwalzijde? Met die prachtige Staalstraatbrug?
[21:34] <Claudia_x> ja.
[21:34] <Gellius> En? Ging je hartje van boemboemboem?
[21:35] <Claudia_x> ja, maar dat had een andere reden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 doet boodschappen (met een lijstje weliswaar) en ik sop de keukenkastjes uit. We kunnen het best.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef NoCigar het volgende:
Hier vanavond geen vegetariërs, maar zeewolf, trottole met verse pesto en geroosterde paprikas, gevuld met tomaat en ansjovis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vanavond (na het voetbal) op een feestje waar ze Skinny Jeans draaiden. Ik vind feestjes waar ze Skinny Jeans draaien altijd minstens tien keer zo geslaagd als feestjes waar ze geen Skinny Jeans draaien, dus ik heb me wel vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |