Dan neem je toch gewoon een andere vriendinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef NED het volgende:
Ja dat afzeggen gaat mn vriendin me niet in dank afnemen.
Die is er al maanden over bezig en vind het helemaal geweldig.
En om 14:00 uur weer thuis zijn ga ik niet redden. Zaterdagavond voetbal, zondag om 10:00 uur vertrekken naar (ik geloof Emmen). Ja als we daar 10 minuten rondlopen en met een rotgang weer richting het zuiden scheuren misschien, heel mischien dat ik het dan nog haal
Nouja, dan moet ie maar opgenomen worden. Heb ik 's avonds ook wat te doen zullen we maar zeggen
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met dezequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een andere vriendin
Zondag wordt t eng warm, 25-28 graden en kans op onweersbuien.. Beetje zoals t was in Montreal 2 weken terugquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Burnie88 het volgende:
Zondag wordt het slecht weer NED, zeg het gewoon af. Een regenrace op Magny Cours wil je niet missen, toch?
Wel balen in ieder geval.
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met deze
Volgens mij heeft ze het ook gewoon aan mij gevraagd toen ik bezopen was ofzo, ik vergis me nooit met datums
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassen
Ze luist je erin en je bent blij met der
Compromissen sluiten met vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef NED het volgende:
[..]
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.
Ik zie mezelf een beetje als een lieve klootzak bij tijd en wijlen.
De rest van de tijd ben ik gewoon een klootzak
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.quote:
Mag toch hopen dat dat voor 00.00 weg is, moet echt aanpassen!quote:Uitgeschakeld
In verband met een technische storing is het teammanagement tot nader order uitgeschakeld.
Onze excuses voor het ongemak.
Krijg je dan geen pikstraf?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.
Dat ik meega wil niet zeggen dat ik water bij de wijn flikker![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
[..]
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.
Dat ik meega wil niet zeggen dat ik water bij de wijn flikker![]()
Zie: Besluit F1-managerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef NED het volgende:
Overigens over die manager ja...... kan iemand daar wat meer over vertellen?
Hoe staan de zaken ervoor en is de verwachting dat de problemen op tijd opgelost zijn?
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Heel simpel. Doordat we de tel kwijt zijn heeft iedereen voor de vorige race teveel punten gehad. Sommige hebben al gewisseld en dus een team waar ze geen "recht" op hebben. Die scoren voor Frankrijk dus vele malen beter dan ze zouden mogen doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Wat flauw van die manager... Puntentelling kan toch afzijdig worden naberekent van de uitslag van Frankrijk. Als je nou dubbele punten kreeg omdat je de nr 3 van de vorige race goed had ofzo dan snap ik dat t ingewikkeld wordt, maar in deze opbouw snap ik niet waarom een race niet mee doet als jullie alleen de tel kwijt zijn
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef NED het volgende:
Ow crap. Ik kan de race helemaal niet zien omdat we "gezellig" met 3 andere stelletjes naar de dierentuin gaan aanstaande zondag
Godverdomme, ik heb me mooi vergist in de datum zeg. 22 juni? Jahoor, dan is geen F1 en dan kan ik wel mee naar de dierentuin.![]()
Wat voor test?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Trystar het volgende:
Hm, de FIA gaat aan het einde van de 2e training een test doen met de safety car. (was te horen via de radio van bmw aan Kubica)
Ik hoorde iets van; de safety car gaat naar buiten bij het vallen van de vlag aan het einde van de sessie.quote:
Ja daar hoopte ik ook al opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef TommyGun het volgende:
Woah. Ik dacht dat Massa vol de banden in zou gaan
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef HPoi het volgende:
Ohja, tis weer bijna tijd voor de race de dierentuin.
Erg jammer hoe het met Honda gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Honda gaat weer lekker dit weekend
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Atreidez het volgende:
Honda's kunnen niet vol gas, ies slecht voor milieu
Beetje jammer inderdaad. De site die ik heb is zo traag als stront door een trechter, dus daar heb je ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:22 schreef Atreidez het volgende:
Er word weer gereden nu trouwens, maar geen beeld
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Atreidez het volgende:
Honda's kunnen niet vol gas, ies slecht voor milieu
Daarnaast is het ook met een zware McLaren lastig om een veel lichtere FI in te halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:34 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk net zo zwaar als de Ferrari's en dicht bij de pole.. Om de simpele reden dat de pit hier erg kort is en je dus niet veel wint door zwaar rond te rijden
Overigens is inhalen bij de start ook moeilijk.. De eerste snelle linkerknik gevolgd door de snelle rechtknik is echt risicovol om m er naast te prikken. Het rechte stuk zou kunnen natuurlijk, maar door de snelle knikken kan ook de onderlinge afstand te groot zijn geworden
'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Even een vraagje wordt hamilton op einde terug gezet of wordt dat tijdens kwalificatie meteen door berekend
oke bedanktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
'
zijn kwalipositie houdt hij. Hij wordt op de startgrid pas teruggezet.
Het kan wel, maar het is enigszins zinloos om die bak in Q1 en Q2 vol te gooien, aangezien echt niemand dat doet. En dat suggereerde Mol dus wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:24 schreef sanger het volgende:
Het zou wel kunnen natuurlijk. Heidfeld heeft probw met de kwali en niet met de race pace.
Mol is nou eenmaal niet (altijd) even slim..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is enigszins zinloos om die bak in Q1 en Q2 vol te gooien, aangezien echt niemand dat doet. En dat suggereerde Mol dus wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:17 schreef Giem het volgende:
Mol is nou eenmaal niet (altijd) even objectief..
Bronquote:Kovalainen krijgt vijf startplaatsen straf
McLaren-coureur Heikki Kovalainen verliest vijf startplaatsen op de startopstelling voor de Grand Prix van Frankrijk, als straf voor het hinderen van Red Bull-rijder Mark Webber tijdens de kwalificatie.
De Fin had zich als zesde gekwalificeerd en zou door de straf die Lewis Hamilton eerder al had gekregen voor het pitsincident in Canada eigenlijk als vijfde van start gaan. Door de straf zal Kovalainen het nu met de tiende startpositie moeten doen. Zijn teamgenoot Lewis Hamilton vertrekt als dertiende.
Agree!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen valt mij sowieso tegen. Van te voren werd gedacht dat hij het Hamilton moeilijk zou kunnen maken, haar helaas.
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...quote:http://stream.ra1kkonen.com/
D'r is ook MotoGPquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef Ambrosius het volgende:
Bij gebrek aan andere sport op tv maar een keer van start tot finish kijken in plaats steeds zappend met tennis/voetbal.
Geluid is een beetje verrotquote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...
Hij loopt nu, geluid is wel kutquote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...
Wel brak geluid, maar het is iets:quote:Op zondag 22 juni 2008 14:03 schreef Giem het volgende:
Potver hier onweer, tv zenders stuk potver de potver...
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 14:10 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen weet even weer wat de rangorde is bij McLaren
Idd, even op je plek gezet..quote:Op zondag 22 juni 2008 14:10 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen weet even weer wat de rangorde is bij McLaren
Dat was vorig jaar duidelijk te zien ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijk
Ik denk dat McLaren liever 2 auto's in de punten heeft ipv van geen als Hamilton, Kovalainen er af tikt.. Maar Hamilton zit wel lekker te pushenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijk
Geef McLaren ook groot gelijk dat ze het doen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren liever 2 auto's in de punten heeft ipv van geen als Hamilton, Kovalainen er af tikt.. Maar Hamilton zit wel lekker te pushen
Ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geef McLaren ook groot gelijk dat ze het doen hoor.
Geen verlengingquote:
Iddquote:Op zondag 22 juni 2008 14:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Als alles niet zo loopt bij lewis dan is het ook huilen met de pet op.
Kunnen ze heiki straks weer een teamorder gevenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:21 schreef phileine het volgende:
missschien toch niet zo slim om hamilton per teamorder voorrang te geven als zo'n straf boven je hoofd hangt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:25 schreef wolferl het volgende:
FIA=Ferrari
Doornbosquote:
Hij kan het welquote:Op zondag 22 juni 2008 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
eens met Olav over testen, verteld die ook eens wat zinnigs......
Precies stomme optochtenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed punt van olav dat moet er inderdaad komen. En meer straten circuits is toch een stuk mooier dan dit.
iets wat Allard de vorige wedstrijd nog riep in de studio...quote:Op zondag 22 juni 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed punt van olav dat moet er inderdaad komen.
ik denk het ook niet nee, de luchtdruk gaat ook omhoogquote:
Nu gaat ie weer.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Kimi verliest gewoon 'n seconde per ronde
Hij gaat nog steeds een seconde langzamerquote:
Dan was het even een tijdelijke opleving. Nu is het inderdaad weer niet echt geweldig.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds een seconde langzamer
Mwah halve, als ie zo doorgaat komt het nog goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds een seconde langzamer
Lijkt er wel op. Zou nog best netjes zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat hij de tweede plaats wel haalt.
Bij mij is het nog droog.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
Laat het alsjeblieft droog blijven. Hier is het echt noodweer.
Nu is ie lichter, mag datquote:
We hebben het hier over de man die al niet eens kan onthouden dat je alleen in Q3 met de hoeveelheid brandstof voor de race rijdt. Dus dan is zoiets ook wel heel veel gevraagd.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef PankPinther het volgende:
die opmerking van olaf mol over die spiegel:
Lijkt me wennen als het geluid van de andere kant komt als de auto.
Daar heb je geen last van met een spiegel, wel als je een camera ophangt
was al een plaatje van gepost paar pagina's terugquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Giem het volgende:
Wow dat gat, iemand er een capture van kunnen maken?
Ze lieten hem net van dicht bij zien. Er bovenop zeg maarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
was al een plaatje van gepost paar pagina's terug
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Giem het volgende:
Wow dat gat, iemand er een capture van kunnen maken?
Hij was al met z'n voorwielen voorbij die gast omdat die gast afremde voor de bocht, en Hamilton klaarblijkelijk van mening was dat hij die bocht wel kon missen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Zware straf voor Hamilton.. net 3x de hh gezien op de Duitse RTL en wel een beetje treurig dat je hier een straf voor geeft. Hamilton was met zijn voorwielen al voorbij die gast (snelheid van hem was ook nog een stuk hoger)
Denk dat Hamilton dacht dat hij al ver genoeg voorbij die gast was om een dergelijke actie te kunnen maken en gezien het beeld wat ik heb en de bocht die volgens mij naar links buigt kan ik me wel vinden in die gedachtegang.. En wat about Kimi? Zijn uitlaat bungelde toch los en je moet er toch niet aandenken dat zo'n ding los raakt en een andere coureur raakt. Gelukkig vond de FIA het niet gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij was al met z'n voorwielen voorbij die gast omdat die gast afremde voor de bocht, en Hamilton klaarblijkelijk van mening was dat hij die bocht wel kon missen.
Lijkt mij dus wel een voordeel
Dan hadden ze ze gewoon helemaal niet moeten laten zien.quote:
Tsja aan de ene kant had hij door de inhaalactie een voordeel, aan de andere kant is de straf wat overdreven...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef HPoi het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Hamilton een drive-trough kreeg voor zijn inhaalactie?
Ikzelf vind die straf erg overdreven. Hamilton schoot alleen eventjes een klein beetje rechtdoor bij zijn inhaalactie, maar om het nou afsnijden te noemen, nou nee. Tis al heel wat dat hij er voorbij komt op een circuit als Magny-Cours. (waar je bijna niet kunt inhalen) Ik bedoel, als je nu niet eens meer een klein foutje mag maken bij het inhalen, waar zijn we dan mee bezig? Tis niet zo dat hij rechtdoor ramde om in te halen, het was meer een bijkomstigheid. Trouwens hij was er al voorbij en schoot daarna rechtdoor.
ik zou het nog een keer moeten zien, maar ik vind het best overdreven. Volgens mij was hij er al zo goed als voorbij, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij gewoon niet remdequote:Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef HPoi het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Hamilton een drive-trough kreeg voor zijn inhaalactie?
Ikzelf vind die straf erg overdreven. Hamilton schoot alleen eventjes een klein beetje rechtdoor bij zijn inhaalactie, maar om het nou afsnijden te noemen, nou nee. Tis al heel wat dat hij er voorbij komt op een circuit als Magny-Cours. (waar je bijna niet kunt inhalen) Ik bedoel, als je nu niet eens meer een klein foutje mag maken bij het inhalen, waar zijn we dan mee bezig? Tis niet zo dat hij rechtdoor ramde om in te halen, het was meer een bijkomstigheid. Trouwens hij was er al voorbij en schoot daarna rechtdoor.
tsja, ik weet het niet hoor. Ik vond de straf niet terecht. Als je nou eens kijkt naar Trulli, die geeft gewoon een zetje maar krijgt geen straf.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zou het nog een keer moeten zien, maar ik vind het best overdreven. Volgens mij was hij er al zo goed als voorbij, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij gewoon niet remde
Achteraf was dat idd beter geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Als hij slim was, had hij Vettel(?) weer voorbij gelaten om gezeik te voorkomen.
Kijk het nog eens terug. Kwam op mij over als een kamikaze-actiequote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Achteraf was dat idd beter geweest.
Ik ben geen fan van Hamilton maar zijn actie was niet slecht bedoeld mijn inziens.
Ziet er wel heftig uit, dat hij daar mee is gefinished...quote:Op zondag 22 juni 2008 16:36 schreef MaximusF1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij reed veel te hard en kon de bocht nooit meer halen. Door rechtdoor te knallen miste hij de chicane, maar dat was dus niet om bourdais te ontzien. Dat was puur omdat hij veel te hard reed. Tenminste, wat ik er van gezien heb..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Kan de beelden niet terugvinden van de overtake van Hamilton, maar hij zat ernaast en ging er voorbij, en ik had t idee dat ie een stuk rechtdoor ging om niet Bourdais (?) te raken.. Dat hij dan niet Bourdais weer op gelijke hoogte laat komen is een risico wat hij zelf neemt. Had Bourdais nou ook rechtdoor gegaan, dan is t wat anders, maar die hield netjes zijn lijn en dan is deze uitkomst de enige logische..
het is 'alleen maar' gesmolten composietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Ziet er wel heftig uit, dat hij daar mee is gefinished...
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:31 schreef LeXX het volgende:
I'm back! We zaten tegenover de (stop)lichten aan het einde van de pits, maar dit keer bleef hij de hele race op groen![]()
Superweekend, supermooi weer (behalve op raceday, maar het was wel lekker om niet gebraden te worden op de tribune), en superplaatsen. Alles goed kunnen zien en volgen, en de grid en de pitstops meekrijgen is erg mooi! Ook de pitwalk was super, met als kers op de taart een rondje circuit!![]()
Een kleine selectie van de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op Jean Todt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit weinig pure cosmetica op een F1 auto. Iedere vierkantecentimeter heeft een functiequote:Op maandag 23 juni 2008 18:38 schreef kepler het volgende:
[..]
het is 'alleen maar' gesmolten composietDus het is in principe alleen maar cosmetische schade (behalve natuurlijk de uitlaat die mist)
En ze denken er ook al aan om de motor eventueel te wisselen. Dus het is inderdaad wel wat erger dan alleen iets cosmetisch.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er zit weinig pure cosmetica op een F1 auto. Iedere vierkantecentimeter heeft een functie
Is dat de rede waarom Raikkonen aangaf dat het niet nog twee rondes had mogen duren?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:38 schreef kepler het volgende:
[..]
het is 'alleen maar' gesmolten composietDus het is in principe alleen maar cosmetische schade (behalve natuurlijk de uitlaat die mist)
Toen ik de kaarten kreeg, zag ik tot mijn verbazing dat er voor weekendkaarthouders op donderdagmiddag een pitwalk was. Wij zouden vrijdag aankomen...quote:
Ja ok, maar dat heeft te maken met het wegvallen van eventuele tegendruk en andere beschadigingen die zorgden voor (of veroorzaakt werden door) het loslaten van de uitlaat.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze denken er ook al aan om de motor eventueel te wisselen. Dus het is inderdaad wel wat erger dan alleen iets cosmetisch.
Dat zeker, maar die plek is in principe niet heel erg cruciaal. Hij zal vast wat downforce verliezen, maar echt fataal zou het niet zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er zit weinig pure cosmetica op een F1 auto. Iedere vierkantecentimeter heeft een functie
Dat was door door het wegvallen van de uitlaatquote:Op maandag 23 juni 2008 20:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is dat de rede waarom Raikkonen aangaf dat het niet nog twee rondes had mogen duren?
tofquote:Op maandag 23 juni 2008 21:40 schreef LeXX het volgende:
[..]
Toen ik de kaarten kreeg, zag ik tot mijn verbazing dat er voor weekendkaarthouders op donderdagmiddag een pitwalk was. Wij zouden vrijdag aankomen...Dus een nachtje hotel bijgeboekt, en donderdag overdag afgereisd. De pitwalk zat dus bij de weekendkaarten inbegrepen!
![]()
Je kan ook op de overige dagen een pitwalk doen, maar dat is alleen voor de F1 paddock club (goedgevulde achterzak benodigd dus).
Het was super om zo dicht bij de auto's te zijn, en alles mee te maken. Dus pitstop oefeningen, de keuring van de FIA, coureurs die "los" rondliepen, en allerlei andere voorbereidingen (Force India die de bestickering deed op de voorvleugel).
Dit was voor mij de beste F1 ervaring, inclusief een weekend Spa (plaatsen bij Eau rouge) en plaatsen in het motodrome op Hockenheim.
Nouja, het zou ook zomaar kunnen dat ze bij Ferrari wisten dat Kimi zn pace redelijk vol kon houden, maar dat ze gezegd hebben dat ie Massa maar voorbij moest laten in het geval dat dat stuk van zn wagen af zou tetteren en tegen / onder Massa zn wagen zou kletsen.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:33 schreef -Hans- het volgende:
En wat about Kimi? Zijn uitlaat bungelde toch los en je moet er toch niet aandenken dat zo'n ding los raakt en een andere coureur raakt. Gelukkig vond de FIA het niet gevaarlijk.
En al had ie een drivethrough gekregen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef HPoi het volgende:
[..]
tsja, ik weet het niet hoor. Ik vond de straf niet terecht. Als je nou eens kijkt naar Trulli, die geeft gewoon een zetje maar krijgt geen straf.
En een beetje wheelbangen is gewoon leuk.. al de rijders van tegenwoordig die dat niet meer durven..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:26 schreef NED het volgende:
[..]
En al had ie een drivethrough gekregen.
Die moet je binnen 3 rondes nemen en als ik eht goed gezien had gebeurde het in de laatste ronde.
Dus op dat moment een straf uitdelen haalt geen zak uit, of het moet meteen een zwarte vlag zijn en dat is ook wat overdreven dunkt me.
Lees net een stuk over Jackie Stewart dat hij zich er ook over heeft verbaasd dat Kimi met een loshangende uitlaat mocht blijven rondrijden. Eigenlijk bizar dat Kimi ronden lang met een bungelende uitlaat heeft mogen rondrijden want je had dikke ellende gehad als dat ding tegen een andere wagen/coureur was aangekomen. Ik vind de gedachtengang van de FIA-mensen niet altijd even goed te volgen. Zet de bungelende uitlaat tegenover de inhaalactie van Hamilton en dan begrijp je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef NED het volgende:
Nouja, het zou ook zomaar kunnen dat ze bij Ferrari wisten dat Kimi zn pace redelijk vol kon houden, maar dat ze gezegd hebben dat ie Massa maar voorbij moest laten in het geval dat dat stuk van zn wagen af zou tetteren en tegen / onder Massa zn wagen zou kletsen.
Je weet het nooit, maar ik vond het ook frappant dat ze hem gewoon door lieten rijden. Ik kan me nog wel situaties herrineren waarbij een coureur werd binnengehaald omdat er iets los zat aan de auto wat er mogelijk eraf zou vallen en gevaarlijk voor de rest zou kunnen zijn.
Dat bedoelde ik dus in mn vorige post. Dat Ferrari wist dat Kimi gewoon redelijk zn pace kon houden en dat ze daarom Massa voorbij hebben laten gaan om te voorkomen dat als dat ding er al af zou lazeren, dat het dan iig niet tegen een van hun wagens aan flikkerde zegmaarquote:Eigenlijk bizar dat Kimi ronden lang met een bungelende uitlaat heeft mogen rondrijden want je had dikke ellende gehad als dat ding tegen een andere wagen/coureur was aangekomen.
Vind dit interessanter:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:11 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)e-kovalainen-podium/
Ze zijn wel echt heel erg aan het piepen bij McLaren... Nu zijn het weer de banden die niet goed waren..
Kimi zijn auto viel uit elkaar en daar hoor je hem toch ook niet over klagen dat hij 2e is geworden.
En gelijk heeft hij, heb het altijd al raar gevonden. En hij werd ook helemaal opgehemeld enz. Maar volgens mij word dit net als Idols, een grote hype en over 5 jaar weet niemand meer wie hij is of was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vind dit interessanter:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)meer-ervaring-nodig/
Misschien de volgende keer toch maar onderaan beginnen, net zoals ieder ander. Ondertussen is hij wel de twee na best betaalde coureur, wat natuurlijk raar te noemen is..
Dat lijkt me wat overdreven. Daarvoor is hij gewoon te snel (tussen de fouten door)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Giem het volgende:
Hij maakt gewoon zo veel beginnersfouten, dat als hij zonder Ron Dennis bij een Honda of FI was begonnen hij al lang de laan uit getrapt was..
Hij heeft natuurlijk ook een geweldig debuutseizoen gehad, waardoor de verwachtingen enorm zijn gestegen. Nu verwacht een groot deel van de mensen hetzelfde van hem. Eigenlijk is het een beetje als met bands. Het tweede album is altijd lastiger.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Daarvoor is hij gewoon te snel (tussen de fouten door)
In 2005 had ik die ook op Spa op de donderdag, maar ja, das wel al 3 jaar terug, weet dus niet of dat al verandert isquote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tof
Is dat alleen in Frankrijk, of bij elk circuit?
Sinds hij het zonder leermeester (lees:alonso) moet doen is hij anders helemaal niet zo snel. Tuurlijk zit hij elke keer in de top, maar daarvoor heb je ook een snelle auto nodig. Kubica rijdt in de top met een veel tragere auto, dan pas kan je spreken over een snelle coureur. Nu is het gewoon heel moeilijk zeggen dat Hamilton snel is als persoon, omdat hij alle twee de jaren voorgetrokken is in strategie en auto. Dat maakt deze discussie ook één waar we nooit uitkomen. We zullen het nooit weten zolang hij altijd maar in één van snelste auto's rijdt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Daarvoor is hij gewoon te snel (tussen de fouten door)
Mooi gesproken. En Vosss, kratje bier zetten maar weer? Ik denk dus wel dat ie WC wordt, binnen 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef ElmarO het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook een geweldig debuutseizoen gehad, waardoor de verwachtingen enorm zijn gestegen. Nu verwacht een groot deel van de mensen hetzelfde van hem. Eigenlijk is het een beetje als met bands. Het tweede album is altijd lastiger.
Geen idee! Ik geloof dat meerdere circuits dat doen, maar ze gaan vaak niet door. Dus het is raadzaam ff te bellen naar Ticket + Travel, zij hebben vaak de info hiervoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tof
Is dat alleen in Frankrijk, of bij elk circuit?
http://f1.gpupdate.net/nl(...)or-formule-2-klasse/quote:FIA heeft plannen voor Formule 2-klasse
25 juni 2008
De autosportbond FIA gaat een nieuwe raceklasse opzetten, genaamd Formule 2. Zo is woensdag besloten tijdens een bijeenkomst van de mondiale autosportraad in Parijs. De FIA wil hiermee meer kansen creëren voor jong autosporttalent.
De Formule 2 zou een directe rivaal kunnen worden van de GP2, een raceklasse die enkele jaren geleden in het leven is geroepen. De Formule 2 zou echter een stuk goedkoper worden dan de GP2. Naar schatting is er voor het laten rijden van een GP2-wagen namelijk een budget van 1,3 miljoen euro per jaar nodig. Het laten rijden van een F2-auto zou niet meer dan 200.000 euro per seizoen mogen kosten.
Tot 1984 was er ook een F2-klasse. Deze werd in 1985 vervangen door de F3000. Tegenwoordig is de GP2 de belangrijkste opstapklasse naar de Formule 1.
Op hoeveel kratten staan we op dit moment eik en wie moet die betalen en wie krijgt ze?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef Atreidez het volgende:
En Vosss, kratje bier zetten maar weer? Ik denk dus wel dat ie WC wordt, binnen 3 jaar ofzo
Goede vraagquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef NED het volgende:
[..]
Op hoeveel kratten staan we op dit moment eik en wie moet die betalen en wie krijgt ze?
Ik heb het allemaal niet bijgehouden zegmaar![]()
Mijn Bieralarm ging af.quote:
Das toh alleen met de A1quote:
Bier en tieten alarm gaan eigenlijk altijd !quote:
Bier en tietenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Bier en tieten alarm gaan eigenlijk altijd !
Alles ok ?
Ja prima hoor , geen A1 voor mij he dit jaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Bier en tietenKrijg al bijna zin in dit jaar A1
Ja alles gaat ze gangetjeDaar ook?
We zouden toch naar Brno gaan dit jaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja prima hoor , geen A1 voor mij he dit jaarZandvoort heb ik wel gezien .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |