Dat was vorig jaar duidelijk te zien ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijk
Ik denk dat McLaren liever 2 auto's in de punten heeft ipv van geen als Hamilton, Kovalainen er af tikt.. Maar Hamilton zit wel lekker te pushenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijk
Geef McLaren ook groot gelijk dat ze het doen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren liever 2 auto's in de punten heeft ipv van geen als Hamilton, Kovalainen er af tikt.. Maar Hamilton zit wel lekker te pushen
Ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geef McLaren ook groot gelijk dat ze het doen hoor.
Geen verlengingquote:
Iddquote:Op zondag 22 juni 2008 14:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Als alles niet zo loopt bij lewis dan is het ook huilen met de pet op.
Kunnen ze heiki straks weer een teamorder gevenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:21 schreef phileine het volgende:
missschien toch niet zo slim om hamilton per teamorder voorrang te geven als zo'n straf boven je hoofd hangt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:25 schreef wolferl het volgende:
FIA=Ferrari
Doornbosquote:
Hij kan het welquote:Op zondag 22 juni 2008 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
eens met Olav over testen, verteld die ook eens wat zinnigs......
Precies stomme optochtenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed punt van olav dat moet er inderdaad komen. En meer straten circuits is toch een stuk mooier dan dit.
iets wat Allard de vorige wedstrijd nog riep in de studio...quote:Op zondag 22 juni 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed punt van olav dat moet er inderdaad komen.
ik denk het ook niet nee, de luchtdruk gaat ook omhoogquote:
Nu gaat ie weer.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Kimi verliest gewoon 'n seconde per ronde
Hij gaat nog steeds een seconde langzamerquote:
Dan was het even een tijdelijke opleving. Nu is het inderdaad weer niet echt geweldig.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds een seconde langzamer
Mwah halve, als ie zo doorgaat komt het nog goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds een seconde langzamer
Lijkt er wel op. Zou nog best netjes zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat hij de tweede plaats wel haalt.
Bij mij is het nog droog.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
Laat het alsjeblieft droog blijven. Hier is het echt noodweer.
Nu is ie lichter, mag datquote:
We hebben het hier over de man die al niet eens kan onthouden dat je alleen in Q3 met de hoeveelheid brandstof voor de race rijdt. Dus dan is zoiets ook wel heel veel gevraagd.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef PankPinther het volgende:
die opmerking van olaf mol over die spiegel:
Lijkt me wennen als het geluid van de andere kant komt als de auto.
Daar heb je geen last van met een spiegel, wel als je een camera ophangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |