Dan neem je toch gewoon een andere vriendinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:43 schreef NED het volgende:
Ja dat afzeggen gaat mn vriendin me niet in dank afnemen.
Die is er al maanden over bezig en vind het helemaal geweldig.
En om 14:00 uur weer thuis zijn ga ik niet redden. Zaterdagavond voetbal, zondag om 10:00 uur vertrekken naar (ik geloof Emmen). Ja als we daar 10 minuten rondlopen en met een rotgang weer richting het zuiden scheuren misschien, heel mischien dat ik het dan nog haal
Nouja, dan moet ie maar opgenomen worden. Heb ik 's avonds ook wat te doen zullen we maar zeggen
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met dezequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een andere vriendin
Zondag wordt t eng warm, 25-28 graden en kans op onweersbuien.. Beetje zoals t was in Montreal 2 weken terugquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Burnie88 het volgende:
Zondag wordt het slecht weer NED, zeg het gewoon af. Een regenrace op Magny Cours wil je niet missen, toch?
Wel balen in ieder geval.
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, dat is het hele eiereneten. Ik ben hartstikke blij met deze
Volgens mij heeft ze het ook gewoon aan mij gevraagd toen ik bezopen was ofzo, ik vergis me nooit met datums
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt met iedere vriendin hartstikke blij zijn. Kwestie van je wensenpakket aanpassen
Ze luist je erin en je bent blij met der
Compromissen sluiten met vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef NED het volgende:
[..]
Ja nouja, ze heeft al zovaak rekening met mij gehouden als ik weer eens geen tijd had omdat ik autosport wilde kijken dat ik hier nu geen punt van ga maken.
Ik zie mezelf een beetje als een lieve klootzak bij tijd en wijlen.
De rest van de tijd ben ik gewoon een klootzak
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.quote:
Mag toch hopen dat dat voor 00.00 weg is, moet echt aanpassen!quote:Uitgeschakeld
In verband met een technische storing is het teammanagement tot nader order uitgeschakeld.
Onze excuses voor het ongemak.
Krijg je dan geen pikstraf?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.
Dat ik meega wil niet zeggen dat ik water bij de wijn flikker![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
[..]
Hallo. Ik zuip me de tering in en mevrouw rijd terug.
Dat ik meega wil niet zeggen dat ik water bij de wijn flikker![]()
Zie: Besluit F1-managerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef NED het volgende:
Overigens over die manager ja...... kan iemand daar wat meer over vertellen?
Hoe staan de zaken ervoor en is de verwachting dat de problemen op tijd opgelost zijn?
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Heel simpel. Doordat we de tel kwijt zijn heeft iedereen voor de vorige race teveel punten gehad. Sommige hebben al gewisseld en dus een team waar ze geen "recht" op hebben. Die scoren voor Frankrijk dus vele malen beter dan ze zouden mogen doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Wat flauw van die manager... Puntentelling kan toch afzijdig worden naberekent van de uitslag van Frankrijk. Als je nou dubbele punten kreeg omdat je de nr 3 van de vorige race goed had ofzo dan snap ik dat t ingewikkeld wordt, maar in deze opbouw snap ik niet waarom een race niet mee doet als jullie alleen de tel kwijt zijn
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef NED het volgende:
Ow crap. Ik kan de race helemaal niet zien omdat we "gezellig" met 3 andere stelletjes naar de dierentuin gaan aanstaande zondag
Godverdomme, ik heb me mooi vergist in de datum zeg. 22 juni? Jahoor, dan is geen F1 en dan kan ik wel mee naar de dierentuin.![]()
Wat voor test?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Trystar het volgende:
Hm, de FIA gaat aan het einde van de 2e training een test doen met de safety car. (was te horen via de radio van bmw aan Kubica)
Ik hoorde iets van; de safety car gaat naar buiten bij het vallen van de vlag aan het einde van de sessie.quote:
Ja daar hoopte ik ook al opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef TommyGun het volgende:
Woah. Ik dacht dat Massa vol de banden in zou gaan
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef HPoi het volgende:
Ohja, tis weer bijna tijd voor de race de dierentuin.
Erg jammer hoe het met Honda gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Honda gaat weer lekker dit weekend
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Atreidez het volgende:
Honda's kunnen niet vol gas, ies slecht voor milieu
Beetje jammer inderdaad. De site die ik heb is zo traag als stront door een trechter, dus daar heb je ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:22 schreef Atreidez het volgende:
Er word weer gereden nu trouwens, maar geen beeld
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Atreidez het volgende:
Honda's kunnen niet vol gas, ies slecht voor milieu
Daarnaast is het ook met een zware McLaren lastig om een veel lichtere FI in te halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:34 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk net zo zwaar als de Ferrari's en dicht bij de pole.. Om de simpele reden dat de pit hier erg kort is en je dus niet veel wint door zwaar rond te rijden
Overigens is inhalen bij de start ook moeilijk.. De eerste snelle linkerknik gevolgd door de snelle rechtknik is echt risicovol om m er naast te prikken. Het rechte stuk zou kunnen natuurlijk, maar door de snelle knikken kan ook de onderlinge afstand te groot zijn geworden
'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Even een vraagje wordt hamilton op einde terug gezet of wordt dat tijdens kwalificatie meteen door berekend
oke bedanktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
'
zijn kwalipositie houdt hij. Hij wordt op de startgrid pas teruggezet.
Het kan wel, maar het is enigszins zinloos om die bak in Q1 en Q2 vol te gooien, aangezien echt niemand dat doet. En dat suggereerde Mol dus wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:24 schreef sanger het volgende:
Het zou wel kunnen natuurlijk. Heidfeld heeft probw met de kwali en niet met de race pace.
Mol is nou eenmaal niet (altijd) even slim..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is enigszins zinloos om die bak in Q1 en Q2 vol te gooien, aangezien echt niemand dat doet. En dat suggereerde Mol dus wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:17 schreef Giem het volgende:
Mol is nou eenmaal niet (altijd) even objectief..
Bronquote:Kovalainen krijgt vijf startplaatsen straf
McLaren-coureur Heikki Kovalainen verliest vijf startplaatsen op de startopstelling voor de Grand Prix van Frankrijk, als straf voor het hinderen van Red Bull-rijder Mark Webber tijdens de kwalificatie.
De Fin had zich als zesde gekwalificeerd en zou door de straf die Lewis Hamilton eerder al had gekregen voor het pitsincident in Canada eigenlijk als vijfde van start gaan. Door de straf zal Kovalainen het nu met de tiende startpositie moeten doen. Zijn teamgenoot Lewis Hamilton vertrekt als dertiende.
Agree!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen valt mij sowieso tegen. Van te voren werd gedacht dat hij het Hamilton moeilijk zou kunnen maken, haar helaas.
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...quote:http://stream.ra1kkonen.com/
D'r is ook MotoGPquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef Ambrosius het volgende:
Bij gebrek aan andere sport op tv maar een keer van start tot finish kijken in plaats steeds zappend met tennis/voetbal.
Geluid is een beetje verrotquote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...
Hij loopt nu, geluid is wel kutquote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Werkt die stream een beetje goed? Zit op m'n werk namelijk...
Wel brak geluid, maar het is iets:quote:Op zondag 22 juni 2008 14:03 schreef Giem het volgende:
Potver hier onweer, tv zenders stuk potver de potver...
Maar ze behandelen hun rijders daar toch gelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 14:10 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen weet even weer wat de rangorde is bij McLaren
Idd, even op je plek gezet..quote:Op zondag 22 juni 2008 14:10 schreef vw_caddy het volgende:
Kovalainen weet even weer wat de rangorde is bij McLaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |