was al een plaatje van gepost paar pagina's terugquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Giem het volgende:
Wow dat gat, iemand er een capture van kunnen maken?
Ze lieten hem net van dicht bij zien. Er bovenop zeg maarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
was al een plaatje van gepost paar pagina's terug
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Giem het volgende:
Wow dat gat, iemand er een capture van kunnen maken?
Hij was al met z'n voorwielen voorbij die gast omdat die gast afremde voor de bocht, en Hamilton klaarblijkelijk van mening was dat hij die bocht wel kon missen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Zware straf voor Hamilton.. net 3x de hh gezien op de Duitse RTL en wel een beetje treurig dat je hier een straf voor geeft. Hamilton was met zijn voorwielen al voorbij die gast (snelheid van hem was ook nog een stuk hoger)
Denk dat Hamilton dacht dat hij al ver genoeg voorbij die gast was om een dergelijke actie te kunnen maken en gezien het beeld wat ik heb en de bocht die volgens mij naar links buigt kan ik me wel vinden in die gedachtegang.. En wat about Kimi? Zijn uitlaat bungelde toch los en je moet er toch niet aandenken dat zo'n ding los raakt en een andere coureur raakt. Gelukkig vond de FIA het niet gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij was al met z'n voorwielen voorbij die gast omdat die gast afremde voor de bocht, en Hamilton klaarblijkelijk van mening was dat hij die bocht wel kon missen.
Lijkt mij dus wel een voordeel
Dan hadden ze ze gewoon helemaal niet moeten laten zien.quote:
Tsja aan de ene kant had hij door de inhaalactie een voordeel, aan de andere kant is de straf wat overdreven...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef HPoi het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Hamilton een drive-trough kreeg voor zijn inhaalactie?
Ikzelf vind die straf erg overdreven. Hamilton schoot alleen eventjes een klein beetje rechtdoor bij zijn inhaalactie, maar om het nou afsnijden te noemen, nou nee. Tis al heel wat dat hij er voorbij komt op een circuit als Magny-Cours. (waar je bijna niet kunt inhalen) Ik bedoel, als je nu niet eens meer een klein foutje mag maken bij het inhalen, waar zijn we dan mee bezig? Tis niet zo dat hij rechtdoor ramde om in te halen, het was meer een bijkomstigheid. Trouwens hij was er al voorbij en schoot daarna rechtdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |