komt dat iedereen aan het rukken is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik denk dat dit topic geen lang leven beschoren is.
Dat zou belachelijk zijn. Rosie is een schatje!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 om 00:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
ok, ik kijk ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:23 schreef Rikketik het volgende:
TS vindt het nodig mijn icon te jatten?
Ik zie Gatusso in jou icon?quote:
Prachtig ja! Zoals ze (doet alsof ze) de namen voor de volgende avond zich ergens nog vaag kan herinneren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 om 00:24 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En niet te vergeten: "Barrie Uke".
Ik ben Rosie-fan!
Da's m'n usericon, ik heb Rosie als webicon.quote:
Als je niet van meisjes houdt, tsja ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Rubensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:53 schreef Greetings het volgende:
Ze heeft wel een klein onderkinnetje.....
niet in theorie ....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:35 schreef Hi het volgende:
Jij jat haar hoofd van tv en maakt er een icon van... en dan wordt je boos op een ander als ie jou icoontje vervolgens weer jat? grappig..jij schend in theorie de wet op portretrecht
een rubens lichaam bedoelde ik, maar was te lui om meer dan 1 woord te typenquote:
Ah, kendie die uitdrukking niet... nu welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een rubens lichaam bedoelde ik, maar was te lui om meer dan 1 woord te typen
Barrie uuk was wel het hoogtepunt!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:24 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben Rosie-fan!
Haar snor komt wel nog beter uit in HD.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:36 schreef pwned het volgende:
Dione valt een beetje tegen op HD helaas. Rimpelig
Zou wel een stunt zijn als ze als Nederland uitgeschakeld is op Jack's vraag wie morgen de gast is 'Geun ideeee, ik goa noar huus' als antwoord geeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:14 schreef Susi het volgende:
Volgens mij lult ze gewoon plat Twents in de laatste Studio Sportzomer
Jack van Gelder: "Een lokale bewoonster had het idee om elke dag nieuwe gasten aan te kondigen in het programma. Dat leek ons wel een leuke gimmick. En sindsdien is rosie er".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Als je niet van meisjes houdt, tsja ...
Ze is echt wel heel erg girl next door. Volgens mij is het een Nederlandse.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef BYKNT het volgende:
Zou me niets verbazen als die Jack van Gelder, na elke Studio Sportzomer zijn Paturain das wel fijn in het keeltje van die minderjarige Rosie spuit..
Wel jammer van die kale schedel rechtsvoor.quote:
Hoe diep zou ze kunnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef BYKNT het volgende:
ze heeft wel een mooie pijpbek.. echte deepthroater.
WK?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Jan Mulder, in 2016: "Dat WK van 2008 ging niet over de opleving van een elftal, niet over sneijder, robben of van persie. Het was het WK van Rosie, potverdomme wat een meid was dat."
Schoonheidsfoutje, voor de rest was ie niet slechtquote:
Jij zeker ook gezien je spellingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:35 schreef Silver_Shark het volgende:
werdt zeker teveel afgeleidt door rosie
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Jan Mulder, in 2016: "Dat WK van 2008 ging niet over de opleving van een elftal, niet over sneijder, robben of van persie. Het was het WK van Rosie, potverdomme wat een meid was dat."
Als je de keuze had ; een nacht doorbrengen met Rosie of Nederland wint het EK ; wat kiezen jullie ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx to Falco
Oei, over dillemma's gesproken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je de keuze had ; een nacht doorbrengen met Rosie of Nederland wint het EK ; wat kiezen jullie ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je de keuze had ; een nacht doorbrengen met Rosie of Nederland wint het EK ; wat kiezen jullie ?![]()
hoe heet die bitch dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:36 schreef dddour het volgende:
Rosie is gewoon een artiestennaam voor deze Nederlandse actrice/redactrice
Dit is toch geen dilemmaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:59 schreef TLC het volgende:
heaumeau..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is toch geen dilemmaNederland natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:54 schreef BYKNT het volgende:
[..]
heaumeau..![]()
tuurlijk Rosie, gewoon mijn keizerlijke zaad in haar keel, vajien en anuss gespoten..
Nederland.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt op zo een Roemeense zigeuner. En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx to Falco
Het is net een echt mens hè.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Lijkt op zo een Roemeense zigeuner. En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.
Samen met Rosie een winnend Nederland zien 's nachts...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Rosie Flits binnenkortquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:40 schreef BYKNT het volgende:
HOE HEET DIE ROSIE VOLLEDIG, IK WIL OP HAAR NAAM GOOGLEN...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.
is dat niet bij iedereen zoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=achternaam+rosie+sportzomer&meta=quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:40 schreef BYKNT het volgende:
HOE HEET DIE ROSIE VOLLEDIG, IK WIL OP HAAR NAAM GOOGLEN...
bedankt. toch nog gelachen vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Ze lijkt idd wel op Daniel de Ridder.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou best met haar willen dineren
Verkapt ik zou graag met Daniel de Ridder willen dineren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze lijkt idd wel op Daniel de Ridder.
Let's hope so.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
Na het EK zal ze wel in de FHM of zo komen...
Berichtjes typen met 1 hand duurt zo lang.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic heeft meer views dan een topic van studio sportzomer maar minder posts hoe komt dat
Iedereen blijft hangen bij haar foto'squote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic heeft meer views dan een topic van studio sportzomer maar minder posts hoe komt dat
Volgens mij komt ze gewoon uit Zwitserland hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef BYKNT het volgende:
[..]
rosie is francaise, wie neem je in de maling..
restecp voor die bitch!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
kan iemand even zeggen hoe die teef volledig heet.
Ik weet het, maar ik zeg het niet omdat je haar teef noemt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
maar ze heet geen sanchez van haar achternaam, kan iemand even zeggen hoe die teef volledig heet.
Inderdaad, dat is wel heel respectloos over zo'n mooi, schattig meisjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik zeg het niet omdat je haar teef noemt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
maar ze heet geen sanchez van haar achternaam, kan iemand even zeggen hoe die teef volledig heet.
Kuus Meeuwiesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:24 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben Rosie-fan!
Jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
Ga eens toeterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
bij wie?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Vanavond komt ze weer!
"Komt" ze??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Vanavond komt ze weer!
Nee, zij is het enige goede nog om naar te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, zij is het enige goede nog om naar te kijken
Kut avond:quote:Op zondag 22 juni 2008 00:05 schreef Silver_Shark het volgende:
geen rosie vandaag?
'Herhaling van eerder vanavond'quote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef Silver_Shark het volgende:
00:25
NOS Studio Sportzomer gelukkig komt het nog wel
Is gewoon de show met marco aan tafel en vd sar etc. Op nl-avonden is er geen sportzomer. Hoe wou jack zo snel daarheenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef Silver_Shark het volgende:
00:25
NOS Studio Sportzomer gelukkig komt het nog wel
Ben bang dat Rosie met het nederlands elftal ook exit isquote:Op zondag 22 juni 2008 00:05 schreef Silver_Shark het volgende:
geen rosie vandaag?
Ik dacht dat alleen het EK journaal stopt, Studio Sportzomer ookquote:Op zondag 22 juni 2008 00:30 schreef maril het volgende:
Ben bang dat Rosie met het nederlands elftal ook exit is![]()
het wordt voortaan in Hilversum gedaan. misschien morgen nog?/
Ik schreef dat het voortaan in hilversum word gedaan. vanuit Hilversum dus Studio sportzomer.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen het EK journaal stopt, Studio Sportzomer ook
Dubbele uitschakeling dusquote:
Misschien dat ze er vanavond nog is, tijd zal het leren.quote:
heb eens respect, kut turkquote:Op zondag 22 juni 2008 10:51 schreef BYKNT het volgende:
ach die slet werkt gewoon op de Wallen..
voor 50 euro kan je je zaad in haar lozen..
ben je een verkrachter of denk je serieus kans te maken?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:09 schreef BYKNT het volgende:
[..]
he he he niet zo respectloos, want anders bezorg ik die slet nog een SOA..
Ja en als je een willekeurige geile breezah van straat plukt kan je het gratisquote:Op zondag 22 juni 2008 10:51 schreef BYKNT het volgende:
Daar heb ik je zus en moeder ook gezien. Alleen zij kosten slechts 5 euro. Ze boden zich aan, maar ik ben snel doorgelopen, wat een smerige boel zeg.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:51 schreef BYKNT het volgende:
ik heb geen zus en moeder...quote:Op zondag 22 juni 2008 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar heb ik je zus en moeder ook gezien. Alleen zij kosten slechts 5 euro. Ze boden zich aan, maar ik ben snel doorgelopen, wat een smerige boel zeg.
dan was het je vader in vrouwen kledingquote:
Waarom ben je zo... heb je daar een reden voor?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:51 schreef BYKNT het volgende:
Werk je bij de NOS ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:51 schreef maril het volgende:
Vanavond komt ze nog een keertje hoogstwaarschijnlijk
het is mijn ex..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom ben je zo... heb je daar een reden voor?
modelquote:Op zondag 22 juni 2008 20:36 schreef Silver_Shark het volgende:
hopelijk komen we rosie nog ergens tegen
op tv of als model iets
Als je zo desperado bent, mail dan gewoon de NOS voor haar adresgegevens ofzo, boek een reisje naar Zwitserland en naaien die handelquote:Op zondag 22 juni 2008 20:36 schreef Silver_Shark het volgende:
hopelijk komen we rosie nog ergens tegen
op tv of als model iets
Zo, jij er ook weer, had je een ban?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, de laatste keer Rosie vanavond. En geloof mij die hele dekselse crew van de NOS zal even afscheid nemen van haar hohoooo. Het zal nog lang onrustig blijven in haar slaapkamer.
Na Spanje Italie.. dus met een beetje pech kan je nou een uurtje wachten op Studio Sport zomer en 45 minuten voordat Rosie in beeld komt.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na Spanje Italie.. dus met een beetje pech kan je nou een uurtje wachten op Studio Sport zomer en 45 minuten voordat Rosie in beeld komt.
Jack gaat een lapdance voor dr houden als dank.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:35 schreef Zjakkie het volgende:
Welke gasten moet ze dan eigelijk aankondigen als Sportzomer stopt?
Dat moet je wel weten aangezien jij zo aan je trekken moet komen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef BYKNT het volgende:
Rosie is elke nacht op TV.. Webcamsex.. 0900 0888...
ik zeg 25, net als ikquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Greetings het volgende:
Dat maakt Rosie wel ineens een stuk meer bereikbaar![]()
Prijsvraag van Hugo: hoe oud is Rosie? Ik ga voor 26.....
Damn, had ik ook! Dan moet het wel zo zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Greetings het volgende:
Prijsvraag van Hugo: hoe oud is Rosie? Ik ga voor 26.....
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef BGN het volgende:
Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen!
Dat was toch vrij duidelijk??quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
En die domme pronounciation van haar op al die Nederlandse namen...briljant gespeeld.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze is ook man. Dat vertellen ze in de uitzending van morgen.²
wie heeft haar al gevonden??quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef sander89 het volgende:
Dit betekent misschien ook wel dat ze een Hyves heeft![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
HOOOHOOOOO ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE, DIE DEKSELSE ROSIE!!!!!!! DEZE ONTKNOPING HAD HITCHCOCK NOG NIET KUNNEN VERZINNEN!!!!! TJONGEJONGEJONGE ZEG!!!!! HET WONDER VAN CHATEAU DE DUILLIER!!!!!
HOOOHOOOOO ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE, DIE DEKSELSE ROSIE!!!!!!! DEZE ONTKNOPING HAD HITCHCOCK NOG NIET KUNNEN VERZINNEN!!!!! TJONGEJONGEJONGE ZEG!!!!! HET WONDER VAN CHATEAU DE DUILLIER!!!!!
GOEIE GENADE!!! HOHOHOHOHOOOO!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
dank je wel evertquote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
Wat is er mis met "uitspraak"?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
En die domme pronounciation van haar op al die Nederlandse namen...briljant gespeeld.
En we hebben een winnaar in de categorie: post van het EK.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef Joeriii het volgende:
Heet ze wel in het echt Rosie? Of was dat haar actrice naam?
Buikpijn.....quote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
KUT Het EK is bijna voorbij en dus zijn ban ookquote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Had nou niet gezegd dat ze in Rotterdam gaat studeren. Stalker Jorien kijkt immers nog altijd mee.
Evert, hoofdletters zijn goed... Als eerste letter in je zin.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:25 schreef Greetings het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
[..]
OOOOOOHH In d'r Kruis(ing). Wat een POEIER. KEIHARD!
Dan heeft ze wel een oude kopquote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef BobbySixkiller het volgende:
Ze gaat toch naar Rotterdam om te studeren? Of verstond ik dat verkeerd? In dat geval is ze misschien pas 18 ofzo.
GOEIE GENADE, ALS EEN DUIVELTJE IN HAAR DOOSJE! KENT U VAN DER VAART EN SYLVIE MEIS NOG? DAN IS ROSIE DE HOER VAN ROTTERDAM! HOHOOO!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
[..]
OOOOOOHH In d'r Kruis(ing). Wat een POEIER. KEIHARD!
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze is ook man. Dat vertellen ze in de uitzending van morgen.²
Die staat op repeat.quote:
Hyves is voor kanslozen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:37 schreef pekel het volgende:
Iemand al dr Hyves gevonden?
Ja, maar ik ben dan ook Bansheeboy.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Rosie zal het vast niet leuk vinden dat je haar kansloos noemt.
Rosie is sowieso haram in zijn gevalquote:Op maandag 23 juni 2008 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Rosie zal het vast niet leuk vinden dat je haar kansloos noemt.
Je hebt veel posts, dat wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook Bansheeboy.²
Hij weet het! Hij weet het!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:36 schreef dddour het volgende:
Rosie is gewoon een artiestennaam voor deze Nederlandse actrice/redactrice
Wat ga je ermee doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand haar laatste optreden in het Nederlands opnemen... de herhaling is nu bezig.
Ik kan hem alleen in het Chinees opnemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand haar laatste optreden in het Nederlands opnemen... de herhaling is nu bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |