quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.
is dat niet bij iedereen zoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
En zo aantrekkelijk is zo ook weer niet. Kijk maar even 10 minuten naar haar fotos. Dan begin je kleine imperfecties te zijn.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=achternaam+rosie+sportzomer&meta=quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:40 schreef BYKNT het volgende:
HOE HEET DIE ROSIE VOLLEDIG, IK WIL OP HAAR NAAM GOOGLEN...
bedankt. toch nog gelachen vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Ze lijkt idd wel op Daniel de Ridder.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou best met haar willen dineren
Verkapt ik zou graag met Daniel de Ridder willen dineren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze lijkt idd wel op Daniel de Ridder.
Let's hope so.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
Na het EK zal ze wel in de FHM of zo komen...
Berichtjes typen met 1 hand duurt zo lang.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic heeft meer views dan een topic van studio sportzomer maar minder posts hoe komt dat
Iedereen blijft hangen bij haar foto'squote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic heeft meer views dan een topic van studio sportzomer maar minder posts hoe komt dat
Volgens mij komt ze gewoon uit Zwitserland hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef BYKNT het volgende:
[..]
rosie is francaise, wie neem je in de maling..
restecp voor die bitch!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef BYKNT het volgende:
kan iemand even zeggen hoe die teef volledig heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |