Als je niet van meisjes houdt, tsja ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik denk dat dit topic geen lang leven beschoren is.
Rubensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:53 schreef Greetings het volgende:
Ze heeft wel een klein onderkinnetje.....
niet in theorie ....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:35 schreef Hi het volgende:
Jij jat haar hoofd van tv en maakt er een icon van... en dan wordt je boos op een ander als ie jou icoontje vervolgens weer jat? grappig..jij schend in theorie de wet op portretrecht
een rubens lichaam bedoelde ik, maar was te lui om meer dan 1 woord te typenquote:
Ah, kendie die uitdrukking niet... nu welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een rubens lichaam bedoelde ik, maar was te lui om meer dan 1 woord te typen
Barrie uuk was wel het hoogtepunt!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:24 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En niet te vergeten: "Barrie Uke".
Ik ben Rosie-fan!
Haar snor komt wel nog beter uit in HD.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:36 schreef pwned het volgende:
Dione valt een beetje tegen op HD helaas. Rimpelig
Zou wel een stunt zijn als ze als Nederland uitgeschakeld is op Jack's vraag wie morgen de gast is 'Geun ideeee, ik goa noar huus' als antwoord geeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:14 schreef Susi het volgende:
Volgens mij lult ze gewoon plat Twents in de laatste Studio Sportzomer
Jack van Gelder: "Een lokale bewoonster had het idee om elke dag nieuwe gasten aan te kondigen in het programma. Dat leek ons wel een leuke gimmick. En sindsdien is rosie er".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Als je niet van meisjes houdt, tsja ...
Ze is echt wel heel erg girl next door. Volgens mij is het een Nederlandse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |