Dan heeft ze wel een oude kopquote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef BobbySixkiller het volgende:
Ze gaat toch naar Rotterdam om te studeren? Of verstond ik dat verkeerd? In dat geval is ze misschien pas 18 ofzo.
GOEIE GENADE, ALS EEN DUIVELTJE IN HAAR DOOSJE! KENT U VAN DER VAART EN SYLVIE MEIS NOG? DAN IS ROSIE DE HOER VAN ROTTERDAM! HOHOOO!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
[..]
OOOOOOHH In d'r Kruis(ing). Wat een POEIER. KEIHARD!
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze is ook man. Dat vertellen ze in de uitzending van morgen.²
Die staat op repeat.quote:
Hyves is voor kanslozen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:37 schreef pekel het volgende:
Iemand al dr Hyves gevonden?
Ja, maar ik ben dan ook Bansheeboy.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Rosie zal het vast niet leuk vinden dat je haar kansloos noemt.
Rosie is sowieso haram in zijn gevalquote:Op maandag 23 juni 2008 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Rosie zal het vast niet leuk vinden dat je haar kansloos noemt.
Je hebt veel posts, dat wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook Bansheeboy.²
Hij weet het! Hij weet het!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:36 schreef dddour het volgende:
Rosie is gewoon een artiestennaam voor deze Nederlandse actrice/redactrice
Wat ga je ermee doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand haar laatste optreden in het Nederlands opnemen... de herhaling is nu bezig.
Ik kan hem alleen in het Chinees opnemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand haar laatste optreden in het Nederlands opnemen... de herhaling is nu bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |