Ach ja dat klopt.. Maar ik vind het dus niet sjonnie.. (mee eens?) Plastic dat wel..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... en dat ziet er bij de meesten uit als opgeplakt plastictotaal niet mijn smaak
Booskijkers al helemaal nietde naam alleen al.
[..]
Wanneer de mijne uit de spuiterij komt zal ik er een setje behoorlijke foto's van maken
Nu is 'ie het aanzien niet waard, imo
Eensch,, x 20.000!!quote:
En waar is jouwn dorp??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef DurQ het volgende:
voor de liefhebbers, er staat bij mij int dorp nog een mooie Integra type R te koop, in championship white uitgevoerd. Is het type met de 1.8 Liter motor, maar is wel wat opgekieteld:)
quote:
http://link.marktplaats.nl/160532564quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:54 schreef DurQ het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef DurQ het volgende:
is in berlikum friesland
heb zo geen foto:( lukt me zo ff niet om die marktplaats linkjes in te korten hier:( anders ff zoeken op Honda in omgeving van postcode 9041
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm, booskijkers?![]()
Op een Lude ooit gezien?
![]()
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.quote:
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.quote:
Meeste auto's hebben het niet nodig, je hebt ook idioten die het op alfa romeo's plakken, en die hebben meestal al een agressief uiterlijk. om over BMW's maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
[..]
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.
Nu je het zegt, ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erm ... ja? Jouw plaatje?
ja die maf sensoren werken met een gloeidraadje. die komt dan onder de olie shit en dan kan niet meer de juiste hoeveelheid lucht gemeten worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:02 schreef PNG het volgende:
[..]
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.
kWist eigenlijk technisch nooit zo goed wat er gebeurde.
Is bv bij Impreza GTTs de #1 blokken sloper.
Blijkt te maken te hebben, met hoe suf o.a., oliedamp na cleanen filter. Die sensoren op verkeerde been zet.
Nooit geweten. Dacht dat puur compressie probleem was met open lucht internal zandstraal filters.
Doorgelast kapje kan best mooi staan op een Lude anders hoor... Eigenlijk op veel auto's wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie het nu pas![]()
Overheen gekeken enzoo..![]()
Nogmaals, ik vind het niet mooi, en ook niet passen. Maar wat wil je met die joekel van een koplamp? Daarom gaat de voorkeur van me ook uit na de 4th Gen, die heeft perfecte koplampen
edit:
[ afbeelding ]
![]()
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef tevebe het volgende:
Honda's zijn wel leuke auto's alleen jammer dat de stoelen bagger zijn. Iig van de 2004 coupe.
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fokquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef osmo het volgende:
Dit wordt weer een Turq vs. de rest van fok topic ... bij deze een TVP
Nee inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezeten![]()
Zelfs mijn eigen kritische mama vond de stoelen goed zitten, alhoewel ze er moeilijk uitkwam.....
Dat klinkt wel lekker ja. ITR is sowieso een van de mooiste Honda's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:02 schreef raulbouli het volgende:
[..]
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fok
Edit voor iedereen die niet weet wat vtec is...
vtec slaat bij deze GSR in bij de 15 sec in het filmpje en later ook nog keertje bij de 37 sec
Klinkt alsof het stuk isquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
Hoe het met verdere modellen zit weet ik niet. Er is maar een iemand die ik hier ken met een Honda.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef raulbouli het volgende:
Stock interieur van de meeste Honda's zit te hard en dan vooral bij de nieuwere types idd
VTEC killer cams = hetzelfde als continu in VTEC rijden. De low lift cam heeft hetzelfde profiel als de high-lift cam dus feitelijk is er helemaal geen lowlift cam meer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
VTEC killer cams = hetzelfde als continu in VTEC rijden. De low lift cam heeft hetzelfde profiel als de high-lift cam dus feitelijk is er helemaal geen lowlift cam meer.
edit : volgens mij kun je dus net zo goed (op de stevigheid na) een D16Z i.p.v. een B16A blok nemen met deze cams (in het geval van een CRX vtec of een Civic VTi).
http://www.toda-racing.co.jp/en/product/onemake_e/b16/b16-05.htmlquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is hier de nut van?
Je koopt een VTEC om natuurlijk het eigenschap, maar ook om het techniek. Als je deze techniek verwijderd vind ik het maar raar hoor![]()
Continu VTEC rijden..Waarom niet VTEC vervroegen met VTEC controllers? Ik nam aan dat de VTEC zo perfect was afgesteld dat als je het te veel vervroegd (in dit geval continu) dat het alleen maar vermogen verlies had
![]()
En waarom maakt ie zo'n Halve Chevy V8 geluid?![]()
(ja ja, teveel vragen.. maar zie/hoor het ook voor de eerste keer)
Wel iets wilder dan gewoon wild, hoor. Rijden met de normale ECU is dan ook af te raden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
LoL gewoon wilde nokkenassen zoals bij elke auto mogelijk is.
Dit krijg je nooit met wilde nokken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
Wilde nokkenassen ? zelf gevangen in het bos ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
Dat heet "wilde nokkenassen".quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen ? zelf gevangen in het bos ?
Je bedoeld scherpe nokkenassen
Die vtec killer cams klinken zo, omdat de auto een hoge compressie heeft en hij stationair kut draait... maar eenmaal op de dragstrip.... (L)(L)
Bijdehandjes gegeten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen is een vaker gebezigde term in de autowereld hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Die vtec killer cams klinken zo, omdat de auto een hoge compressie heeft en hij stationair kut draait... maar eenmaal op de dragstrip.... (L)(L)
Juistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen is een vaker gebezigde term in de autowereld hoor
Maar ik zie niet in wat er zo bijzonder aan is, het voordeel van vtec is dat je juist een wildere nokkenas kan gebruiken zonder te nadelen zoals een slechte stationairloop en weinig vermogen laag in de toeren.
Dan liever het 'vtec profiel' nog een stuk agressiever.
hou ik wel in van je loon posts.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:58 schreef raulbouli het volgende:
Volgens mijn beeldschermtachograaf heb ik 5 min rustpauze
Voor het eerst heb je een leuke avater!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:51 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Voor het eerst heb je een leuke avater!
Wannabe vtec met turbo hopenlijk nog meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:53 schreef raulbouli het volgende:
die avatar heeft die al lang volgens mij ?
Anyway..vtec roeleerd... en alle "ik-rij-papas-auto" mannetjes rij ik eruit...
Wat gaat er over 2 weken gebeuren?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
top avy
maar 1.4 meg is niet echt volgens de Fok regeltjes dus geniet er nog van nu het kan
Daan gaat die zijn turbokit aansluiten en erachter komen dat ik nog steeds sneller blijf, omdat hij het vermogen niet op de weg krijgtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat gaat er over 2 weken gebeuren?
Hahaha wijfie, je bent gewoon bangquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:11 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Daan gaat die zijn turbokit aansluiten en erachter komen dat ik nog steeds sneller blijf, omdat hij het vermogen niet op de weg krijgt
10 ongeveer...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Malle_beer het volgende:
Pics van Ijsmijs d'r CRX!
Zo'n 1.6 DOHC VTEC, wat rijdt dat gemiddeld? 1 op ...??
Dan rijd je zeker niet rustig ofzo O_o Of je blok is niet helemaal 100% meer.quote:
Mwah ... zo onwijs zuinig nou ook weer niet maar met mijn VTi blok (B16A2) haal ik met rustig rijden makkelijk 1 op 12. M'n vriendin heeft een ED9 (D16Z5) en haalt met rustig rijden zelfs meer uit 'r tank.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef Malle_beer het volgende:
Rijden die blokkies zo zuinig dan?
Nog een vraagje: wat zijn gevoelige punten in dat blok?
M.a.w. waar moet je op letten als je een 1.6 VTEC wilt kopen?
- Olie lekkage onder VTEC module:quote:VTEC-tik, dit kan bij ieder VTEC-blok voorkomen. Het klinkt alsof er een stalen kogel door de motor danst. De kans is klein, maar met een VTEC-tik kan het blok nog lang meegaan. Het is eerder irritant dan dat het kwaad kan
verder de standaard dingen die voor ieder blok gelden:quote:Olie onder bij VTEC”potje” (DOHC-versie), dit duidt op lekkage van de keerring van de uitlaatnokkenas. Is gemakkelijk te verhelpen door de rubber “dop” te laten vervangen
De CRX heb ik niet meerquote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Malle_beer het volgende:
Pics van Ijsmijs d'r CRX!
Zo'n 1.6 DOHC VTEC, wat rijdt dat gemiddeld? 1 op ...??
Waarom ''helaas'' verkocht?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De CRX heb ik niet meer. Paar maanden geleden helaas verkocht..
Eerst was ze zo:
[ afbeelding ]
Toen zo (naar mijn mening toch de mooiste buitenkant):
[ afbeelding ]
En toen uiteindelijk zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens toen ik 17 was ook een Civicje gehad. Past ook mooi in 't Honda-topic.
[ afbeelding ]
En de motorkap is niet krom, hij staat gewoon open!
Kwist niet dat jij ook een sjonnie wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst was ze zo:
[ afbeelding ]
Toen zo (naar mijn mening toch de mooiste buitenkant):
[ afbeelding ]
En toen uiteindelijk zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens toen ik 17 was ook een Civicje gehad. Past ook mooi in 't Honda-topic.
[ afbeelding ]
En de motorkap is niet krom, hij staat gewoon open!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst was ze zo:
afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Ik rij elke dag 110km voor mijn werk en met de Rex zou dat gewoonweg te duur gaan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom heb je 'm eigenlijk verkocht en wat rijd je nu?
Als of dat ooit gebeurtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef raulbouli het volgende:
Ik rij met me B16A2 ongeveer 1 op 10 met stadsverkeer... snel optrekken enzo
en op de snelweg 1 op 15 en ook 1 op 16 (zonder vtec dan..)
zolang je niet als een gek loopt te trappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |