Had jij niet die -achterlijke- dubbele dtm uitlaat erop?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef Googolplexian het volgende:
Nah goed danschaamteloos tvp'tje
[ afbeelding ]
Ojee een Primera. Sorry maar dat is inderdaad een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De 121 is gewoon voor de lol geweest man, die stickers waren na de 2 foto's er weer af en de toerenteller hebben we niet eens ingebouwd, meteen een complete tellerunit opgezet MET toerenteller.
En de Minibike is allaaang de deur uit![]()
+ We hebben geen Almera, maar een Primera.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef tevebe het volgende:
[..]
HadHeb jij niet die -achterlijke- dubbele dtm uitlaat erop?
IMO jammer van die uitlaat. Je hebt volgens mij een van de weinig originele vti's. Niet verneukt met bodykit ofzo dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
En sinds vorige week geperforeerd / geventileerde schijven achter + nieuwe blokken en vanaf morgen een dikkere radiateur. Hopelijk over een weekje of 3 naar de spuiterij.
Mjah ... ik ben ook niet helemaal happy met die uitlaat. Hij steekt veel te ver uit. Misschien dat ik daar ooit nog eens in ga snijden en het zaakje (eindpijpjes) korter las, misschien dat er gewoon een compleet andere knalpot onder komtquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
IMO jammer van die uitlaat. Je hebt volgens mij een van de weinig originele vti's. Niet verneukt met bodykit ofzo dus.
Toch blijven die snolletjes wel leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef Googolplexian het volgende:
Nah goed danschaamteloos tvp'tje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch blijven die snolletjes wel leuk.
Originele pot is ook 3x niks. 2x1 kan nog wel zolang het maar niet de bekende freeflow wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... ik ben ook niet helemaal happy met die uitlaat. Hij steekt veel te ver uit. Misschien dat ik daar ooit nog eens in ga snijden en het zaakje (eindpijpjes) korter las, misschien dat er gewoon een compleet andere knalpot onder komtdubbel vind ik zelf wel zo mooi (links + rechts) maar dan zal ik moeten gaan kijken naar 2 x 1 pijpjes.
Gevaar met korter maken van de eindpijpen is dat je de uitlaten niet te dicht op de bumper wilt hebben (en NEE ik ga niet rondrijden met gepopnagelde traanplaat op m'n achterbumper tegen het smelten).
Dilemma ... maar vooralsnog zit het er van achter niet eens zo slecht uit. De originele pot is in ieder geval gewoon GEEN optie.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:58 schreef Draz het volgende:
![]()
Bezitter van een Prelude 5th Gen. 2.2 VTi hier
Standaard, behalve een K&N luchtfilter, wat het VTEC nog goddelijker maakt dan het al was! Een vriend van me had ooit een filmpje waar ik langskwam op de Ring met het gas open na een bocht... misschien dat ik er nog aan kan komen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
En toch vind ikde 4th gen mooier![]()
Volwassener wel, okee. Maar de 4th Gen heeft mooiere lijnen en is iets wat sportieverquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik niet ... de 5de generatie is veel volwassener ...
Strakke bak, Draz
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
En toch vind ikde 4th gen mooier![]()
quote:
quote:
Op wat verlaagde wagens en wat geinige velgen na kan ik geen tuning bekennenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier een paar 4th &nd 5th Gen pics.. Dit is dan dus mijn smaak qua tuning:
Idd, tuning en styling zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
Tuning is not styling
Fixxed..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
Op wat verlaagde wagens en wat geinige velgen na kan ik geen tuning bekennen
De enige met z'n motorkap open waarvan de motor zichbaar is is geheel standaard zo te zien.
Bij de Lude gen5 vinnik die tupperware niet staan.
Bij de Lude gen4 is dit de enige die ik wel mooi vind (liever met een witte motorkap):
[ afbeelding ]
Tuning is not styling
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Draz het volgende:
Hulde voor de pics!
Ik heb thuis nog wel wat plaatjes van m'n huidige Lude, en van m'n oude, een 3rd Gen Prelude.
Zal eens kijken of ik wat kan plaatsen in het weekendzit nu op m'n werk.
Ik heb wel vaker gehoord dat ik een lekkere kont heb. Van m'n auto dan
Een vriend van me heeft een 4th Gen, ook een VTEC en ook erg mooi, behalve dat ie rood is
Heerlijke auto, strak sturend, snel (245 in Duitsland) en goed om te reizen. Acht uur in de auto is geen probleem
Heerlijk hoe de VTEC inslaatquote:
Juist ... en dat ziet er bij de meesten uit als opgeplakt plasticquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef Turquaz52 het volgende:
En welk tupperware? Het is toch niet dat je zo dat ik deze auto heb gepost?:
Enige plastic is random een lipje voor en achter..?![]()
Wanneer de mijne uit de spuiterij komt zal ik er een setje behoorlijke foto's van makenquote:Anyways.. Post jij ook eens wat DelSolletjes,, (ook die van jezelf!)
Tunnelsquote:
Ach ja dat klopt.. Maar ik vind het dus niet sjonnie.. (mee eens?) Plastic dat wel..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... en dat ziet er bij de meesten uit als opgeplakt plastictotaal niet mijn smaak
Booskijkers al helemaal nietde naam alleen al.
[..]
Wanneer de mijne uit de spuiterij komt zal ik er een setje behoorlijke foto's van maken
Nu is 'ie het aanzien niet waard, imo
Eensch,, x 20.000!!quote:
En waar is jouwn dorp??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef DurQ het volgende:
voor de liefhebbers, er staat bij mij int dorp nog een mooie Integra type R te koop, in championship white uitgevoerd. Is het type met de 1.8 Liter motor, maar is wel wat opgekieteld:)
quote:
http://link.marktplaats.nl/160532564quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:54 schreef DurQ het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef DurQ het volgende:
is in berlikum friesland
heb zo geen foto:( lukt me zo ff niet om die marktplaats linkjes in te korten hier:( anders ff zoeken op Honda in omgeving van postcode 9041
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm, booskijkers?![]()
Op een Lude ooit gezien?
![]()
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.quote:
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.quote:
Meeste auto's hebben het niet nodig, je hebt ook idioten die het op alfa romeo's plakken, en die hebben meestal al een agressief uiterlijk. om over BMW's maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
[..]
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.
Nu je het zegt, ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erm ... ja? Jouw plaatje?
ja die maf sensoren werken met een gloeidraadje. die komt dan onder de olie shit en dan kan niet meer de juiste hoeveelheid lucht gemeten worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:02 schreef PNG het volgende:
[..]
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.
kWist eigenlijk technisch nooit zo goed wat er gebeurde.
Is bv bij Impreza GTTs de #1 blokken sloper.
Blijkt te maken te hebben, met hoe suf o.a., oliedamp na cleanen filter. Die sensoren op verkeerde been zet.
Nooit geweten. Dacht dat puur compressie probleem was met open lucht internal zandstraal filters.
Doorgelast kapje kan best mooi staan op een Lude anders hoor... Eigenlijk op veel auto's wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie het nu pas![]()
Overheen gekeken enzoo..![]()
Nogmaals, ik vind het niet mooi, en ook niet passen. Maar wat wil je met die joekel van een koplamp? Daarom gaat de voorkeur van me ook uit na de 4th Gen, die heeft perfecte koplampen
edit:
[ afbeelding ]
![]()
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef tevebe het volgende:
Honda's zijn wel leuke auto's alleen jammer dat de stoelen bagger zijn. Iig van de 2004 coupe.
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fokquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef osmo het volgende:
Dit wordt weer een Turq vs. de rest van fok topic ... bij deze een TVP
Nee inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezeten![]()
Zelfs mijn eigen kritische mama vond de stoelen goed zitten, alhoewel ze er moeilijk uitkwam.....
Dat klinkt wel lekker ja. ITR is sowieso een van de mooiste Honda's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:02 schreef raulbouli het volgende:
[..]
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fok
Edit voor iedereen die niet weet wat vtec is...
vtec slaat bij deze GSR in bij de 15 sec in het filmpje en later ook nog keertje bij de 37 sec
Klinkt alsof het stuk isquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
Hoe het met verdere modellen zit weet ik niet. Er is maar een iemand die ik hier ken met een Honda.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef raulbouli het volgende:
Stock interieur van de meeste Honda's zit te hard en dan vooral bij de nieuwere types idd
VTEC killer cams = hetzelfde als continu in VTEC rijden. De low lift cam heeft hetzelfde profiel als de high-lift cam dus feitelijk is er helemaal geen lowlift cam meer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |