Ach ja dat klopt.. Maar ik vind het dus niet sjonnie.. (mee eens?) Plastic dat wel..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... en dat ziet er bij de meesten uit als opgeplakt plastictotaal niet mijn smaak
Booskijkers al helemaal nietde naam alleen al.
[..]
Wanneer de mijne uit de spuiterij komt zal ik er een setje behoorlijke foto's van maken
Nu is 'ie het aanzien niet waard, imo
Eensch,, x 20.000!!quote:
En waar is jouwn dorp??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef DurQ het volgende:
voor de liefhebbers, er staat bij mij int dorp nog een mooie Integra type R te koop, in championship white uitgevoerd. Is het type met de 1.8 Liter motor, maar is wel wat opgekieteld:)
quote:
http://link.marktplaats.nl/160532564quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:54 schreef DurQ het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef DurQ het volgende:
is in berlikum friesland
heb zo geen foto:( lukt me zo ff niet om die marktplaats linkjes in te korten hier:( anders ff zoeken op Honda in omgeving van postcode 9041
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm, booskijkers?![]()
Op een Lude ooit gezien?
![]()
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.quote:
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.quote:
Meeste auto's hebben het niet nodig, je hebt ook idioten die het op alfa romeo's plakken, en die hebben meestal al een agressief uiterlijk. om over BMW's maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
[..]
Super zonde zoiets ! Dan net ff een halve cm opplakdinges. Zonde, heeft zo'n strak ding niet nodig.
Nu je het zegt, ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erm ... ja? Jouw plaatje?
ja die maf sensoren werken met een gloeidraadje. die komt dan onder de olie shit en dan kan niet meer de juiste hoeveelheid lucht gemeten worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:02 schreef PNG het volgende:
[..]
Da's zonde. Kan je hele blok slopen nl.
kWist eigenlijk technisch nooit zo goed wat er gebeurde.
Is bv bij Impreza GTTs de #1 blokken sloper.
Blijkt te maken te hebben, met hoe suf o.a., oliedamp na cleanen filter. Die sensoren op verkeerde been zet.
Nooit geweten. Dacht dat puur compressie probleem was met open lucht internal zandstraal filters.
Doorgelast kapje kan best mooi staan op een Lude anders hoor... Eigenlijk op veel auto's wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie het nu pas![]()
Overheen gekeken enzoo..![]()
Nogmaals, ik vind het niet mooi, en ook niet passen. Maar wat wil je met die joekel van een koplamp? Daarom gaat de voorkeur van me ook uit na de 4th Gen, die heeft perfecte koplampen
edit:
[ afbeelding ]
![]()
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef tevebe het volgende:
Honda's zijn wel leuke auto's alleen jammer dat de stoelen bagger zijn. Iig van de 2004 coupe.
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fokquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef osmo het volgende:
Dit wordt weer een Turq vs. de rest van fok topic ... bij deze een TVP
Nee inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in de Integra Recaro's gezeten![]()
Zelfs mijn eigen kritische mama vond de stoelen goed zitten, alhoewel ze er moeilijk uitkwam.....
Dat klinkt wel lekker ja. ITR is sowieso een van de mooiste Honda's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:02 schreef raulbouli het volgende:
[..]
iig nu alvast 2 tegen de rest van Fok
Edit voor iedereen die niet weet wat vtec is...
vtec slaat bij deze GSR in bij de 15 sec in het filmpje en later ook nog keertje bij de 37 sec
Klinkt alsof het stuk isquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
Hoe het met verdere modellen zit weet ik niet. Er is maar een iemand die ik hier ken met een Honda.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef raulbouli het volgende:
Stock interieur van de meeste Honda's zit te hard en dan vooral bij de nieuwere types idd
VTEC killer cams = hetzelfde als continu in VTEC rijden. De low lift cam heeft hetzelfde profiel als de high-lift cam dus feitelijk is er helemaal geen lowlift cam meer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
WTF is dit?? Volgens mij heeft de V8 een rij verloren..
Kan iemand me een uitleg geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |