quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
VTEC killer cams = hetzelfde als continu in VTEC rijden. De low lift cam heeft hetzelfde profiel als de high-lift cam dus feitelijk is er helemaal geen lowlift cam meer.
edit : volgens mij kun je dus net zo goed (op de stevigheid na) een D16Z i.p.v. een B16A blok nemen met deze cams (in het geval van een CRX vtec of een Civic VTi).
http://www.toda-racing.co.jp/en/product/onemake_e/b16/b16-05.htmlquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is hier de nut van?
Je koopt een VTEC om natuurlijk het eigenschap, maar ook om het techniek. Als je deze techniek verwijderd vind ik het maar raar hoor![]()
Continu VTEC rijden..Waarom niet VTEC vervroegen met VTEC controllers? Ik nam aan dat de VTEC zo perfect was afgesteld dat als je het te veel vervroegd (in dit geval continu) dat het alleen maar vermogen verlies had
![]()
En waarom maakt ie zo'n Halve Chevy V8 geluid?![]()
(ja ja, teveel vragen.. maar zie/hoor het ook voor de eerste keer)
Wel iets wilder dan gewoon wild, hoor. Rijden met de normale ECU is dan ook af te raden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
LoL gewoon wilde nokkenassen zoals bij elke auto mogelijk is.
Dit krijg je nooit met wilde nokken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
Wilde nokkenassen ? zelf gevangen in het bos ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:20 schreef 1299 het volgende:
Dat heet "wilde nokkenassen".quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen ? zelf gevangen in het bos ?
Je bedoeld scherpe nokkenassen
Die vtec killer cams klinken zo, omdat de auto een hoge compressie heeft en hij stationair kut draait... maar eenmaal op de dragstrip.... (L)(L)
Bijdehandjes gegeten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen is een vaker gebezigde term in de autowereld hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Die vtec killer cams klinken zo, omdat de auto een hoge compressie heeft en hij stationair kut draait... maar eenmaal op de dragstrip.... (L)(L)
Juistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wilde nokkenassen is een vaker gebezigde term in de autowereld hoor
Maar ik zie niet in wat er zo bijzonder aan is, het voordeel van vtec is dat je juist een wildere nokkenas kan gebruiken zonder te nadelen zoals een slechte stationairloop en weinig vermogen laag in de toeren.
Dan liever het 'vtec profiel' nog een stuk agressiever.
hou ik wel in van je loon posts.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:58 schreef raulbouli het volgende:
Volgens mijn beeldschermtachograaf heb ik 5 min rustpauze
Voor het eerst heb je een leuke avater!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:51 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Voor het eerst heb je een leuke avater!
Wannabe vtec met turbo hopenlijk nog meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:53 schreef raulbouli het volgende:
die avatar heeft die al lang volgens mij ?
Anyway..vtec roeleerd... en alle "ik-rij-papas-auto" mannetjes rij ik eruit...
Wat gaat er over 2 weken gebeuren?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
top avy
maar 1.4 meg is niet echt volgens de Fok regeltjes dus geniet er nog van nu het kan
Daan gaat die zijn turbokit aansluiten en erachter komen dat ik nog steeds sneller blijf, omdat hij het vermogen niet op de weg krijgtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat gaat er over 2 weken gebeuren?
Hahaha wijfie, je bent gewoon bangquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:11 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Daan gaat die zijn turbokit aansluiten en erachter komen dat ik nog steeds sneller blijf, omdat hij het vermogen niet op de weg krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |