Metal Gear Retrospective: Part 1quote:Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is a story-driven adventure game, with seasoned hero Solid Snake drafted for one final mission. Set across stages including the Middle East and South America, the now aged Snake has been asked to assassinate his old adversary, Liquid Ocelot. To do this, however, he must make his way through a series of battlefields, using his legendary stealth abilities and all-new OctoCamo suit to avoid detection and to reach his target. With series favorites such as Meryl Silverburgh, Raiden, Hal 'Otacon' Emmerich, Eva and Roy Campbell returning, and with all new gameplay features including a remote-controlled Metal Gear Mk. II and enhanced CQC (Close Quarters Combat) system, Metal Gear Solid 4 rounds out the Metal Gear saga with a fittingly cinematic and gripping final outing.
quote:Metal Gear Online (MGO), the multiplayer experience that combines the rich Metal Gear Solid universe with online combat, returns exclusively for the PLAYSTATION®3!
MGO carries over the backdrop and control system of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (MGS4) to original online maps and game modes, with future downloadable expansion packs (planned to be released after official service begins) adding additional maps, characters, and other features.
Among the new components this time around are battles featuring up to 16 players, and the SOP System, allowing for enhanced squad communication. Close cooperation is essential to survival on the battlefield!
Krijg je dan iets als je 150 headshots maakt? Of win je dan iets?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit volgens mij nu in Act 1 op drie Alert phases of zo. Solid Normal. Maar ik ga dan ook voor de 150 headshots nu, dus dan krijg je dat
Eagle badge. Je wint er niets mee, maar het is wat hoger dan die Hyena die ik nu hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Helgi het volgende:
[..]
Krijg je dan iets als je 150 headshots maakt? Of win je dan iets?
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.quote:
Vergeet niet Bonus round 4 er in te douwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.
Ik heb het uitgespeeld zonder kills, je moet wel schieten, alleen met tranquilizers. en dan krijg je een bandana waardoor je oneindig ammo hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:51 schreef Platina het volgende:
kun je het eigenlijk ook uitspelen zonder kills te maken? want zoiets vind ik wel leuk, vind het schieten er totaal niet bij passen. en die mark two is ook maar gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Later in de game krijg je wel toffe wapens, of kun je die kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:51 schreef Platina het volgende:
net mijn eerste MSG ervaring. cutscenes vond ik toch echt te lang. en gameplay wise ging t wel. sneaken is ff oefenen, vooral dat gespot worden dat ze je overal zien. en die truukjes om achter iemand te gaan sneaken en die beet te pakken mislukte steevast bij mij, beetje jammer.
kun je het eigenlijk ook uitspelen zonder kills te maken? want zoiets vind ik wel leuk, vind het schieten er totaal niet bij passen. en die mark two is ook maar gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef Helgi het volgende:
Kut ik zit vast.![]()
Bij de eerste eindbaas zit ik en ik zit nu al vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef DaggerNL het volgende:
[..]Oke bedankt. Maar hoe doe je die Night Vision? Moet je dan op L2 drukken? Of moet je die eerst in het menu selecteren? En zou je toch een paar opties willen geven??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:21 schreef Helgi het volgende:
[..]
Oke bedankt. Maar hoe doe je die Night Vision? Moet je dan op L2 drukken? Of moet je die eerst in het menu selecteren? En zou je toch een paar opties willen geven??
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle acties staan uitgelegd in het menu
Kan je per actie bekijken hoe je die kunt uitvoeren en bij de Solid eye staan ook alle functies met de knopjes erbij uitgelegd
goodluckPSN-ID: SoliD_S
Sorry als ik domme vragen stel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:25 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dudealle acties staan uitgelegd in het menu
Kan je per actie bekijken hoe je die kunt uitvoeren en bij de Solid eye staan ook alle functies met de knopjes erbij uitgelegd
goodluck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Blackninjadude op 20-06-2008 15:22:15 ]Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Mij je save game sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:54 schreef DaggerNL het volgende:
Het is gelukt, geen alert phases. Wel op Liquid Easy, maar toch.
Stealth Camo![]()
En nog heel veel geld over om leuke wapens te kopen
Wat valt er nog meer te doen?
Suffering from Oblomow's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef DaggerNL het volgende:
[..]Zou je toch die paar opties willen geven want ik kom er niet uit... Maakt mij niet uit als het mijn plezier verneukt ik wil gewoon verder met het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef Helgi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suffering from Oblomow's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat had ik in de tussentijd gemist, zal wel niet heel veel zijn neem ik aan?.....Kennedy
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat had ik dus ook net gedaan (Act 3 spoiler)Ik heb effe gezocht en op Youtube staan wat filmpjes van Act 3. Zoek op 'Metal Gear Solid 4 Act 3'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat had ik in de tussentijd gemist, zal wel niet heel veel zijn neem ik aan?
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef Rock-shocker het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Helgi op 23-06-2008 22:42:09 ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Blackninjadude het volgende:
Act 3 is kort jaMaar ben er net achtergekomen dat je achtervolgt wordt terwijl je die gozer achtervolgt !
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in Oost-Europa die gast van de resistance moet achtervolgen en je loopt in dat begin naar boven via die trap naar dat stukje met die ladder, als je dan achter je kijkt zie je ineens iemand naar je kijken. Als je er dan op afloopt, is hij ineens weg
In ieder geval, vriend van mij heeft dit spel gehaald, maar ik speel het nog meer dan hem. Wat een extreem vet spel zeg, ben net weer op Shadow Moses. Dat stukje dat je MGS1 speelt en dat het een droom is, Otacon die zegt dat je de discs moet verwisselenIn het begin vond ik die filmpjes een beetje irritant, maar hoe meer je in het spel komt hoe minder erg je het vindt.
Moet nu nog even naar stage maar wil eigenlijk weer naar die vriend om MGS4 te spelen![]()
Nee, je kan het ook gewoon spelen zoals het in MGS1 moestquote:Op maandag 23 juni 2008 07:47 schreef Helgi het volgende:
[..]
Oh oke. Dus moet je juist doodgaan? Of niet?
Is mij nog niet gelukt, hoewel het me een jaar of tien geleden wel een keer of drie gelukt is om die game uit te spelenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:34 schreef seto het volgende:
[..]
Nee, je kan het ook gewoon spelen zoals het in MGS1 moest
(hint: ergens in kruipen)
[ Bericht 39% gewijzigd door Helgi op 23-06-2008 22:41:46 ]
Nee maar wel een zeer (sfeer)bepalend gedeelte vanquote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef Helgi het volgende:
Zit de hele eerste Metal Gear Solid spel erin dan??
Suffering from Oblomow's
Nee hoor. Ik heb het al 3 drie keer gedaan zonder dat me NVG aan en uit ging. Misschien je controller nakijken?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.![]()
Batterij van nv misschien leeg?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]Thnx nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jezus, dit spel is niet goed voor m'n hart.
Act2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2Oh sorry... Ik neem aan dat je op mij doelt. Helemaal vergeten spoilertags te gebruiken ik zal het gelijk effe in spoilers zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
![]()
Over de eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net aan de laatste Act begonnen.![]()
![]()
Dat witte lag echt aan je tv. Ik heb tot en metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen enkel probleem gehad met de eindbazen. AlleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik echt pittig.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Helgi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Omg, wat een spel.Net gesaved aan 't begin van Act 3. Maar 't einde van 2, uberhaubt dat laatste deel van act 2. God-ver-domme wat belachelijk dope allemaal.
![]()
![]()
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.![]()
![]()
Je moet alle npc's die op de grond liggen (dood of slapend) even optillen en weer neerleggen. De slapende soldaten hebben 2 items, de dode soldaten 1. Vaak hebben ze rations of noodles oid bij zich.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.
Regain helpt ook!Suffering from Oblomow's![]()
Holy shit, dat gevechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was zo ongelofelijk vet![]()
![]()
Ik zit vast bij een van de laatste eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen??
Edit ik heb hem al gehaald. Ik had een filmpje van hoe je de eindbaas moet halen op youtube gezien.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Helgi op 24-06-2008 11:51:49 ]![]()
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Helgi het volgende:
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef DaggerNL het volgende:
[..]ooh oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart dan denk ik ook waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen maar effe het online gebeuren uitproberen. Ik ben benieuwd! Wat vinden jullie van de online? Ik lees er niet veel over hier.![]()
Hm, Act 3 is best kort eigenlijk. Wel impressive kwa cutscenes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begin van Act 4.Flink voor me gespoiled op de vorige pagina door ene seto (waarvoor dank
) , maar godver wat vet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, Act 3 is best kort eigenlijk. Wel impressive kwa cutscenes.Act 3 is toch die ActSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik een van de vetste acts (mooie omgeving) alleen die...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Het begin van Act 4.Flink voor me gespoiled op de vorige pagina door ene seto (waarvoor dank
) , maar godver wat vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje over Act 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shadow Moses:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecko's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Shadow Moses:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecko's:Thanks. Nu valt bij mij het kwartje waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik hem nog maar een keer ga spelen zodat alles me wat duidelijker word. En dit keer ga ik wel sluipen.
Straks ga ik de multiplayer uitproberen. Vraagje over de multiplayer. Kan je ook vijanden zo van achter vast pakken en de keel doorsnijden? Dat zou nog eens vet zijn in een online spel.![]()
![]()
Dat kan.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Volgens mij wel ja, had echter alleen ergens gelezen dat sneaken niet echt goed is in multiplayer en je beter gewoon rond kan rennen met een M4.![]()
Zeker weten. Snipen is ook goed te doen.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Fuck sneaken ik schiet echt alles en iedereen deaud...
ik speel em trouwens op normal dus niet op hard,, zit inmiddels in act3 maar echt moeite met die eerste eindbaas had ik niet echt,, vond em eigenlijk best wel veels te easy :s ... zet em de volgende keer wel op hardYeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-![]()
Blugh. Ik ben nu bezig met de conclusie van mijn laatste paper van het jaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben er amper aan toe gekomen de laatste dagen. Klere school
Daarna lekker vakantie. Kickin' it.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
ik ga aan de laatste Act beginnen![]()
Heb trouwens wel een gruwelijke takke hekel aan Gecko's![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik heb een nog grotere hekel aan Dwarf Geckos. Normale vallen nog wel mee.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Zo, uitgespeeld. Kon misschien wat langer, maar toch een extreem vet spel. Denk dat het wel het beste spel van het jaar wordt.![]()
Whehe, ik zat laatst al te kijken of er al een zero punctuation van MGS4 was. Is altijd erg leuk gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als MGS-fan moest ik hier erg om lachen.![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)9-Metal-Gear-Solid-4![]()
Thank god! Ik ben dus niet de enige die zich zat te ergeren aan het hoge DEUS EX MACHINA gehalte van MSG4. Laat staan het hoge clusterfuckgehalte van het verhaal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als MGS-fan moest ik hier erg om lachen.![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)9-Metal-Gear-Solid-4
( ͡° ͜ʖ ͡°)![]()
Inderdaad zeg! langs dwarf geckos sneaken is vrijwel onmogelijk als je geen chaff grenades gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een nog grotere hekel aan Dwarf Geckos. Normale vallen nog wel mee.
PSN id: Puddled_nl![]()
Kartonnen dozen en drum cans zijn je vriendjes.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Het was mij wel gelukt zonder chaff. Gewoon niet door hun lasers gespot worden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:22 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! langs dwarf geckos sneaken is vrijwel onmogelijk als je geen chaff grenades gebruikt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Ik heb het spel gister gekocht. Had de hype niet gevolgd, en wist nog geeneens dat ie al uit was.
Tot ik m in de dixons tegen kwam voor 65 euro....gelukkig liep ik nog door naar de MM, waar ie 55 was.
Wat een ongelofelijk mooi en vet spel zeg. Ik ben alleen niet zo goed in sluipen, LOL.
Ik probeerde het eerste level te doen zonder mensen om te brengen of te stunnen.
Lukte me echt niet dus toen heb ik iedereen die ik tegen kwam maar omgelegd.
Ging ineens een stuk makkelijker![]()
![]()
Weet iemand hoe de print-screen functie werkt? Ik weet dat je met controller 2 met R1 een screenshot kunt maken en dat deze wordt opgeslagen op de HDD. Maar tot nu toe werkt dit nog niet bij mij. Heb je hier het item 'camera' voor nodig? Waar kan ik de screenshots terugvinden? Lukt dit ook tijdens cutscenes?
Wat doe ik fout?![]()
![]()
Je hebt idd de camera nodig. Je kunt ook op print screen op je toetsenbord drukken trouwensquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Mrakz0r het volgende:
Weet iemand hoe de print-screen functie werkt? Ik weet dat je met controller 2 met R1 een screenshot kunt maken en dat deze wordt opgeslagen op de HDD. Maar tot nu toe werkt dit nog niet bij mij. Heb je hier het item 'camera' voor nodig? Waar kan ik de screenshots terugvinden? Lukt dit ook tijdens cutscenes?
Wat doe ik fout?
. Gaat iets makkelijker dan een andere controller vast houden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ok, heb momenteel geen keyboard aangesloten. Maar als ik op R1 druk op de 2e controller gebeurd er niets. Heb wel de camera, heb dit ook geprobeerd terwijl ik de camera geselecteerd had. Waar kan ik de screenshots terugvinden?
Edit:
Ok ik ben er achter gekomen dat je de camera op player 2 mode moet zetten. Weet alleen nog niet waar op mijn HDD ik de screenshots terugvind.![]()
Edit:
Laat maar. Je kunt via photo album je foto aanpassen en exporteren naar je harde schijf als JPG. Ik ben eruit.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Mrakz0r op 26-06-2008 15:22:50 ]![]()
Act 5 , ship bow
wat is dat een kutstuk zegiemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Act 5 , ship bow
wat is dat een kutstuk zegiemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:02 schreef Renzokuken het volgende:
[..]Goffteredomme $@^$#@!@!#SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.takke spel , blijf dood gaan , voor de rest gaat het wel goed hoor
Psn online ID Tec-Deacon
Cardboard box tijd?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Goffteredomme $@^$#@!@!#takke spel , blijf dood gaan , voor de rest gaat het wel goed hoor
quote:
haHA succes, gedeelte met de drumcan, daarna hard rennen
Psn online ID Tec-Deacon
hehe ja op zijn tijd![]()
ik ben meer van het type, shoot first , ask questions later
Psn online ID Tec-Deacon
Oh really?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hehe ja op zijn tijd![]()
ik ben meer van het type, shoot first , ask questions later
Die aap is wel vet
Ik haat gevechten.
Bij MGS doe ik alleen sneaken.
Als ik een boss fight heb dan ben ik dus ook zenuwachtig
Maar uiteindelijk zijn ze wel vet![]()
ik was net bij de allerlaatste eindbaas, alleen had ik nog maar 20 minuten de tijd om te gamen![]()
Dus ik heb hem maar uitgezet, aangezien het eindfilmpje waarschijnlijk 3,5 uur lang is
Psn online ID Tec-Deacon
helemaal niet, want ik wil er ten volste van genieten![]()
ik ga hem nu uitspelen
Psn online ID Tec-Deacon
Idd dat eindfilmpje is superlang maar het is het waardquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik was net bij de allerlaatste eindbaas, alleen had ik nog maar 20 minuten de tijd om te gamen![]()
Dus ik heb hem maar uitgezet, aangezien het eindfilmpje waarschijnlijk 3,5 uur lang is![]()
uitgespeeld,credits zijn net afgelopen
![]()
Hideo![]()
MGS
Psn online ID Tec-Deacon
Hey, daar zit ik ook ongeveer. Negert met zijn witte haartjes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hem nu ook. Zit nog in Act 1 en heb net een neger ontmoet
Kan nu wapens verzamelen en zo om aan hem te verkopen.
Vanavond vanaf een uur of 23.00 pas weer tijd om te spelen
maar gelukkig morgen en zondag hele dagen![]()
![]()
Ik word wel een beetje gek van die oorlog in act 1...
Ik gewoon echt sneaken en niet al die herrie om me heen. Gebeurt dit nog later in het spel?![]()
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:06 schreef Leonos het volgende:
Ik word wel een beetje gek van die oorlog in act 1...
Ik gewoon echt sneaken en niet al die herrie om me heen. Gebeurt dit nog later in het spel?
![]()
Ik ben nu bezig voor de big boss emblem bijna act 1 klaar.PSN id: Puddled_nl![]()
Ik ben nu bij het gevecht metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag maar eens proberen om m te verslaan
PSN id: NL_SToRM![]()
Heb net 3 uur MGO er op zittenBest vet! Het gaat wat langzamer dan CoD4 maar je kunt er wel van genieten. Het levelen gaat ook wat langzaam. Er zitten wel vette modes tussen(Rescue mission en Sneaking mission).En SOP is een vette toevoeging,helemaal in TDM. Sneaken zou ik je niet aanraden,maar kan soms handig zijn(vooral in sneaking mission).
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook
Metal Gear 4 uitgespeeld gisteren en ik vind het jammer dat hierbij een eind is gekomen aan een fenomeen.
Ik heb alle MG games gespeeld. NES, MSX, PS1. PS2. PS3...... Ik baal er best van dat we afscheid hebben moeten nemen van een icoon. 20 jaar Metal Gear... Afgelopen....
Maar wat een eind zeg!!![]()
Mr. Kojima, bedankt!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook![]()
![]()
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear gamesquote:Op zondag 29 juni 2008 09:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)
Metal Gear 4 uitgespeeld gisteren en ik vind het jammer dat hierbij een eind is gekomen aan een fenomeen.
Ik heb alle MG games gespeeld. NES, MSX, PS1. PS2. PS3...... Ik baal er best van dat we afscheid hebben moeten nemen van een icoon. 20 jaar Metal Gear... Afgelopen....
Maar wat een eind zeg!!![]()
Mr. Kojima, bedankt!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Alle tot nu toe uitgekomen MG games hebben Snake in de hoofdrol.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear games
Solid werd gebruikt om de franchise een kickstart te geven bij onbekend publiek.
Dat is Metal Gear op de NES.
Op de MSX verscheen Metal Gear: Snake's Revenge.
Dus dat Solid woordje is een bijzaak. Sowieso zal een toekomstige Metal Gear game zich nooit kunnen meten met de Solid reeks.
Fans kennen Snake, voelen met hem mee. Daarbij komt dat Mr. Kojima niet meer meewerkt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Van alle uitgekomen Metal Gear games is er maar 1 zonder onze snake.
Dat is Metal Gear op de NES.
Op de MSX verscheen Metal Gear: Snake's Revenge.
Dus dat Solid woordje is een bijzaak. Sowieso zal een toekomstige Metal Gear game zich nooit kunnen meten met de Solid reeks.
Fans kennen Snake, voelen met hem mee. Daarbij komt dat Mr. Kojima niet meer meewerkt.
Kut!! Wil ik Subsistence gaan spelen, is de disc kapot (scheur)![]()
Dat wordt dus weer 1 op ebay kopen
Suffering from Oblomow's![]()
Ik speel nu zonder te killen en no alert voor de bandana en de stealth. Weet iemand of je die mannetjes bij het einde van act 1 mag doden? Dat is wanneer je samen speelt met de squad van Merryl.Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is![]()
Maar als je ze stunned en ze flikkeren naar beneden, heb je ook een killquote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef Leonos het volgende:
Nee, je mag niks doden. Je kan ze wel stunnen ofcourse met je stungun
Het beste is gewoon beetje rondlopen voor items en op een gegeven moment achter Meryl aanhobbelen, niet schieten, alleen bukken. Het team killed uiteindelijk die gasten wel en kan je verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Govinda op 30-06-2008 21:01:03 ]Suffering from Oblomow's![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:36 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter opletten tijdens de cut-scenes
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Alleen MG 1 en 2
En MGS 1 en 4 is met Solid Snake in de hoofdrol.
En heb me die MGS datebase gedownload.
Fout bij Big Boss ontdekt.
Er staat dat zijn naam John is maar The Boss noemde hem wel het hele spel Jack,
Bog Boss gebruikte John ( Doe ) om zo zijn echte naam niet prijs te geven aan Para-medic en Ocelot![]()
Ook net uitgespeeldKan niet wachten om met een nieuwe sessie te beginnen
Gister begonnen met Act5. Het einde is in zicht.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Die de hele flow en actie waar je mee bezig bent breken.
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.![]()
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Klopt. De laadtijden halen je gedeeltelijk uit de ervaring. Het IS zonde. Maar ja.. Valt weinig aan te doen met zo'n trage blu-ray drivequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.
Oh sorry dat ik hier kritiek heb op mgs4.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.
Er zijn volgens mij voorbeelden van games met veel detail die wel 'zonder' laadschermen uitkomen, zelfs op de PS2. Maar goed ik heb er waarschijnlijk te weinig verstand van.
![]()
Pardon dat ik zo fel overkom, je hebt ook wel gedeeltelijk gelijk. Maar dat kan je niet echt aan de game wijten, meer aan het feit dat Blu-Ray nog zo traag leest. En het feit dat die hele Blu-Ray dan ook nog eens propvol staat.
Maar ik had niet zoveel last van al die laadtijden. Dus.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Vandaag ook maar die guide gehaald, kan ik nu beginnen met alles unlocken. Of eigenlijk volgende week, deze week geen tijd
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Cid het volgende:
Vandaag ook maar die guide gehaald, kan ik nu beginnen met alles unlocken. Of eigenlijk volgende week, deze week geen tijd
Nee die boeken vind ik mooi manquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.
Heb er best veel
Eindelijk gelukt om na veel gedoe Metal Gear Online te kunnen spelen. Supervet je kan helemaal een eigen mannetje maken enzo. Kwam ik in een server waar je alleen met de hand kon vechten. Dus iedereen stond op dezelfde plek elkaar neer te slaan.Ik lag de hele tijd op de grond en dan gingen die ventjes mij wakker maken en pakten ze me gelijk bij de keel. Morgen maar is een server uitproberen waar je wel wapens hebt.
![]()
Act 4 mensen, act 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Act 4 mensen, act 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
Ik ga nu voor de no alerts badge, maar het valt me niet mee.Vooral de lange stukken door de straten zonder ontdekt te worden is geen makkie. Zenuwslopend vooral, maar wel bevredigend.
Wie hier vecht er ook graag mee met de militia/rebels? Een heel gebied vrijspelen zonder ontdekt te worden is best tof om te doen, helemaal als je merkt dat tactisch denken nog nut heeft ook, ook al is de tegenstander zo voorspelbaar als de nete.
Nee jij bent lekker. =X![]()
Ik denk dat ik dan keer mazzel heb gehad met GTA4, heb dat ff online zitten spelen en werd 2e van de 6 tegenstanders....2e keer werd ik 3e van de 6.....terwijl ik het echt niet zo veel speel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:01 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
ga MGS ook maar eens online proberen dan![]()
![]()
Hij komt deze week binnen.
Eerst maar even bijlezen
Nog een goede site met alle main info zodat het verhaal niet helemaal onduidelijk overkomt?
edit:
* Agiath moet voortaan eerst de OP lezen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Mensen die het spel niet hebben uitgespeeld, of nog van plan zijn om Metal Gear Solid 4 te spelen moeten vooral niet verder lezen.
Ik begrijp het centrale verhaal als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieromheen lopen nog een aantal andere verhaallijnen. Sommige voegen iets toe aan de centrale verhaallijn, anderen niet. En soms heeft Hideo Kojima zichzelf gewoon klemgeschreven.
Kojima is wel een warrig genie. Hij heeft eigenlijk iemand nodig die over zijn schouder meekijkt en onnodige zaken wegsnijdt, om het gehele verhaal wat strakker en duidelijker te laten verlopen. Een goede editor zeg maar.
Maar toch waren het een fantastische 20 jaar (10 jaar voor mij).
Bedankt Hideo!
En nu een remake/ vervolg van Snatchers graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2008 11:53:42 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik weet niet of Kojima een genie is. 1 ding weet ik wel zeker: Hij is geen goede schrijver. MGS4's verhaal is chaos en zit vol met achterlijke deux ex machina's. Het zijn goedkope manieren om de speler "Versteld" te laten staan. En dat werkt absoluut niet bij mij. MGS4 probeert alle lijnen aan elkaar te verbinden en vergeet een eigen verhaallijn op te zetten. Het enige dat we krijgen is het excuus dat nanomachines en a.i. de verklaring zijn voor de gebeurtenissen in de serie. Hiermee probeert Kojima MGS2's verhaal goed te praten. Dit was helemaal niet nodig als MGS2 niet zo'n achterlijk debiel verhaal had in de eerste plaats.
Ik vind het verhaal dus dramatisch.Gamertag: BMHLive
Net een anderhalfuur Metal Gear Online gedaan. Ik vind het echt supervet! Eerst alle trainingen gedaan. Daarna online gegaan. We deden Resque (spelmode) of wat de naam ook was. Ik zat in een best goed team. Echt vet we liepen met z'n drieeen richting de plek waar we heen moesten (ik dacht ik loop maar met ze mee, we moesten iets aanvallen), met geweer ingezoomd. Ik had meestal de M4, best goed wapen. Samen bereikten we het doel zonder neergeschoten te worden en toen hadden we gewonnen binnen een paar minuten. Dat maakt het echt leuk als mensen samenwerken.
Na wat gespeeld te hebben kreeg ik Debrin punten. Dan kan je geweren kopen en helemaal aanpassen enzo. Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.![]()
Wat niet veel genoemd wordt, maar wel ontzettend leuk is, zijn de referenties naar vorige games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl![]()
Dan doe je toch iets foutquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
Twitter: KoosyNL
Aim for the head.. aim for the head...quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Na wat gespeeld te hebben kreeg ik Debrin punten. Dan kan je geweren kopen en helemaal aanpassen enzo. Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
rule number 1 in bijna alle games
PSN-ID: SoliD_S![]()
Ik weet niet of auto aim aanstaat. Ik denk van niet want het richten moet ik echt zelf doen. Maar hoe kan je dan zonder debrin points spelen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
![]()
MGO is headshot chaos aan het worden. 80% van alle kills zijn headshots. En vaak worden die gemaakt door mensen die met een m4 rennend aan het sprayen zijn. Beetje belachelijk. Zelf ben ik een CQC-er. Ik maak 80% van me kills met een knife
Net even de M14 uitgeprobeerd. Echt een heel goed wapen. Handige scope erop voor lange afstanden. En hij kost maar 750?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Ik vind headshots eigenlijk heel makkelijk om te maken in dit spel. In andere spellen maak ik bijna nooit headshots. Het lijkt wel alsof de hitboxes van het hoofd heel groot zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:09 schreef BMH het volgende:
MGO is headshot chaos aan het worden. 80% van alle kills zijn headshots. En vaak worden die gemaakt door mensen die met een m4 rennend aan het sprayen zijn. Beetje belachelijk. Zelf ben ik een CQC-er. Ik maak 80% van me kills met een knife
CQC ga ik ook vaker doen. Net voor het eerst een ventje met CQC omgelegd maar hij ging niet dood. Denk dat ik een verkeerd knopje had ingedrukt.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef KoosyNL het volgende:
Wat niet veel genoemd wordt, maar wel ontzettend leuk is, zijn de referenties naar vorige games.Was me niet opgevallen moet ik eerlijk bekennen. Wat me wel is opgevallen zijn de :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?
Act 4 is sowieso alleen leuk voor mensen die MGS1 hebben gespeeld.
De manier waarop je de electrische vloer kan gebruiken in Act 4 (met Metal Gear MK2) was voor mij de leukste Easter Egg, als je het eigenlijk zo mag noemen. Het was het eerste wat in mij opkwam toen de situatie zich aandiende, en dat het nog werkte ook, was eigenlijk een klein geek-feestje.
Nee jij bent lekker. =X![]()
Net binnen
Maar ik ga eerst even de geschiedenis lezen, wel al even de openingsfilmpjes gechecked.
Die stem van SnakeDie stem van de colonel
Goede shitBuy it, use it, break it, fix it,
Als ik met online mijn mannetje wil veranderen staat er 'Purchase Charactar'. Moet je ervoor betalen? En maakt het uit of je mannetje een helm op heeft, heeft dat effect op hoe sterk je bent?![]()
Is inderdaad erg gierig van Konami. Je kan dus maar één keer je mannetje aanmaken. Als je een nieuwe wil maken moet je er één kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:56 schreef Helgi het volgende:
Als ik met online mijn mannetje wil veranderen staat er 'Purchase Charactar'. Moet je ervoor betalen? En maakt het uit of je mannetje een helm op heeft, heeft dat effect op hoe sterk je bent?
![]()
Alles wat je aan het uiterlijk van je karakter kan veranderen heeft geen invloed op de game zelf. Het is dus alleen maar cosmetischTwitter: KoosyNL
Heb dit fantastische spel enkele dagen geleden uitgespeeld (ik zat in finland tot afgelopen zondag)
Wat een mooi spel zeg. In het begin had het niet zo op de Middle-East setting, maar nu ik eraan gewend ben vind ik ook dit deel van het spel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
じしl_, )ノ![]()
DEUS EX MACHINA. Je kunt het goed of "beste" einde noemen. Maar deus ex machine is LAME!Gamertag: BMHLive
BMH, je hebt inderdaad gelijk dat het hele AI gebeuren erg makkelijk is en niet het beste einde voor het verhaalTwitter: KoosyNL
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
Er zitten echt geweldige tussenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Deze 2 flashes zijn ook echt een must see voor MGS liefhebbers
Metal Gear Awesome:
http://www.newgrounds.com/portal/view/297383
Metal Gear Awesome 2:
http://www.newgrounds.com/portal/view/426712```/l
(゚、 。 7
じしl_, )ノ![]()
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Net begonnen met spelen,
Wat een spel![]()
Zit ook nog wel aardige humor in
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Ik zal iets behulpzamer zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Voor elke game krijg je bepaalde hoeveelheid XP naarmate je beter scoort. Dit zie je helemaal achteraan staan in het overzicht tijdens een match. Hiermee gaat je karater in levels omhoog. Je skills gaan omhoog naarmate je deze meer gebruikt. Ze staan dus los van elkaar.Twitter: KoosyNL
Leuk spel (deel1 is me alle time #2) alleen die filmpjes erdoorheen zijn echt tenenkrommend slecht imho,,, jesus christus wat een slap gelul,, wordt er helemaal muf van,, op een gegeven moment volgde ik het ook niet echt meer en sindsdien spoel ik die crap maar gewoon door.. alsof je een spel speelt en tussendoor steeds een b-film zit te kijken verschrikkelijk, veels te lang dus wat mij betreft. helemaal als je denkt nog ff een half uurtje te spelen voordat je naar je bed gaat en je zit vervolgens 25min te kijken ipv te spelen, overdone dus... maar het spel zelf is leuk, ben nu in act4 en cool om dat ouwe level weer terug te zien,,Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-![]()
Tot nu toe niet echt geërgerd aan de filmpjes, al zijn ze inderdaad aan de lange kant en zijn de dialogen ontzettend uitgerekt.
Trouwens, die eerste act, ik ga er gewoon echt doorheen alsof ik CoD4 speel, hebben jullie dat wel gesneakt allemaal?Buy it, use it, break it, fix it,
Jep sneaking is veel leukerAls ik wil schieten ga ik COD4 wel spelen
Maar die filmpjes vind ik erg vermakelijk. Helemaal als je alle spellen hebt gespeelt en het verhaal begrijpt, dan is het eeeeeeeeeerg interresant om te volgen! Ze leggen veel over de geschiedenis uit en waarom solid snake zo is etc.daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!![]()
Maar hoe doe je dat dan?
Vooral in die slachtvelden word ik constant gespot.
Dan ga ik maar weer onder die ton zitten tot ze weg gaan.
Is het echt mogelijk het uit te spelen zonder 1 keer gespot te worden?Buy it, use it, break it, fix it,
makkelijk, je hebt toch je cammo pakje slaap pistooltje eventueel. cqc en een beetje achter die rebellen aanlopen. Ben zo maar een paar keer gespot.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!![]()
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.quote:
Als je alleen zou ranken door je skills te upgraden zou je niet meer ranken als je level 3 hebt gehaald. Totaal niet logisch dus.Gamertag: BMHLive
Is niet zo heel moeilijk. Het code-woord is geduld! Gewoon wachten tot ze de andere kant op kijken of langs zijn gelopen. Veel camo gebruiken en dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef Agiath het volgende:
Maar hoe doe je dat dan?
Vooral in die slachtvelden word ik constant gespot.
Dan ga ik maar weer onder die ton zitten tot ze weg gaan.
Is het echt mogelijk het uit te spelen zonder 1 keer gespot te worden?
Wel leuk,
Ik vond zo'n pak van die arabieren, dus die trek ik aan.
Eerst geloofd zo'n bad-guy me.
Daarna leg ik een playboy neer, gaat hij er naar kijken.
Steek ik hem neer van achter, komt er net een andere aanlopen. "You traitor!!"
Daar ging mijn vermomming
waar ligt zon pak?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Wel leuk,
Ik vond zo'n pak van die arabieren, dus die trek ik aan.
Eerst geloofd zo'n bad-guy me.
Daarna leg ik een playboy neer, gaat hij er naar kijken.
Steek ik hem neer van achter, komt er net een andere aanlopen. "You traitor!!"
Daar ging mijn vermomming![]()
Was zo'n kamertje ergens.quote:
Drie kasten, de middelste had zo'n pak en de linker de playboy.
Bijna helemaal op het begin van het spel. Nog voor je die Deblin ofzo ontmoet.Buy it, use it, break it, fix it,
Dat pak had ik idd ook gevonden, maar nooit echt gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was zo'n kamertje ergens.
Drie kasten, de middelste had zo'n pak en de linker de playboy.
Bijna helemaal op het begin van het spel. Nog voor je die Deblin ofzo ontmoet.
Kerel heet Drebin, met die verslaafde aap.daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!![]()
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik zal iets behulpzamer zijn
Voor elke game krijg je bepaalde hoeveelheid XP naarmate je beter scoort. Dit zie je helemaal achteraan staan in het overzicht tijdens een match. Hiermee gaat je karater in levels omhoog. Je skills gaan omhoog naarmate je deze meer gebruikt. Ze staan dus los van elkaar.
Thanks!
Als je in de Militia hide-out bent. hetzelfde gebouw als waarin je Drebin ontmoet. Daar is op een gegeven moment aan de rechterkant een kleine gang die naar een kamertje gaat. dit is een soort kleedkamer en daar ligt in één van de kasten een militia vermommingquote:Twitter: KoosyNL
Hmm ik snap nog steeds niet helemaal hoe de online gebeuren werkt met punten en skill enzo. Maakt het uit hoe vaak je doodgaat voor je skill? En die Debrin punten, die krijg je alleen per ronde toch of worden ze bij elkaar opgeteld? Misschien stomme vragen maar er staat niks over in het boekje.
Gister een nieuwe game mode uitgeprobeerd, dan is het ene team bijna onzichtbaar met van die slaappistolen en het andere team is zichtbaar maar krijgt wel betere wapens. Dus ik begin bij het team wat zichtbaar is en denk waar blijven die ventjes nou. Word ik opeens beschoten dus ik als een gek rondrennen op zoek naar de vijand en ik denk waar komt het vandaan. Blijkt dat die ventjes bijna onzichtbaar zijn maar daar kwam ik pas later achter toen ik bij dat onzichtbare team zat.
Ik speel altijd met dat ene wapen met red dot sight van 4000 (ben de naam effe kwijt), M4 en M14.![]()
Heel simpel: Je krijgt geen punten als je sneaky speelt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Helgi het volgende:
Hmm ik snap nog steeds niet helemaal hoe de online gebeuren werkt met punten en skill enzo. Maakt het uit hoe vaak je doodgaat voor je skill? En die Debrin punten, die krijg je alleen per ronde toch of worden ze bij elkaar opgeteld? Misschien stomme vragen maar er staat niks over in het boekje.
Gister een nieuwe game mode uitgeprobeerd, dan is het ene team bijna onzichtbaar met van die slaappistolen en het andere team is zichtbaar maar krijgt wel betere wapens. Dus ik begin bij het team wat zichtbaar is en denk waar blijven die ventjes nou. Word ik opeens beschoten dus ik als een gek rondrennen op zoek naar de vijand en ik denk waar komt het vandaan. Blijkt dat die ventjes bijna onzichtbaar zijn maar daar kwam ik pas later achter toen ik bij dat onzichtbare team zat.
Ik speel altijd met dat ene wapen met red dot sight van 4000 (ben de naam effe kwijt), M4 en M14.
Hoera voor tactical espionage .Gamertag: BMHLive
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennertquote:alleen die filmpjes erdoorheen zijn echt tenenkrommend slecht imho,,, jesus christus wat een slap gelul,, wordt er helemaal muf van,, op een gegeven moment volgde ik het ook niet echt meer en sindsdien spoel ik die crap maar gewoon door..
```/l
(゚、 。 7
じしl_, )ノ![]()
Waar staat geschreven dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
,,, die filmpjes zijn gewoon bout, langdradig en fockin saai, alsof je dus een b-film zit te kijken terwijl ik gewoon een spel wil spelen met verhaal,, en niet een slechte film wil kijken met een beetje gamen er doorheen... gewoon overdone is het ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-![]()
Als je het niet kunt volgen dan begrijp je er imo toch echt niets van, want zo moeilijk is het verhaal niet.```/l
(゚、 。 7
じしl_, )ノ![]()
Trouwens Ik ken geen ander spel waar zoveel fimpjes in zitten. Tof gedaan. Alleen had ik iets meer willen spelen en wat langere levels.
Filmpjes vind ik zeker wel cool hoor.![]()
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoordquote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Als je het niet kunt volgen dan begrijp je er imo toch echt niets van, want zo moeilijk is het verhaal niet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-![]()
Jammer dat je het niets vindtquote:Op maandag 7 juli 2008 21:22 schreef DAMH het volgende:
[..]
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoord
het is namelijk echt één van de beste acteer-prestaties in games. Het verhaal en de informatie die je tot je krijgt is misschien erg veel maar zeer interessant. Helemaal als je er een beetje verstand van hebt en ziet dat alles in die game gewoon klopt met de werkelijkheid.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
Komt ook nog bij dat er ongelofelijk veel plotholes en fouten in het verhaal zitten. Gisteren kwam ik er weer 1 tegen: Naomi gaf de USB stick met haar filmpje aan Sunny. In het filmpje verteld ze over haar gevoelens voor otacon. Die gevoelens "ontwikkelden" zich pas NA dat ze het filmpje heeft gemaakt en net voor ze de USB stick aan Sunny heeft gegeven.Gamertag: BMHLive
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.
Komt ook nog bij dat er ongelofelijk veel plotholes en fouten in het verhaal zitten. Gisteren kwam ik er weer 1 tegen: Naomi gaf de USB stick met haar filmpje aan Sunny. In het filmpje verteld ze over haar gevoelens voor otacon. Die gevoelens "ontwikkelden" zich pas NA dat ze het filmpje heeft gemaakt en net voor ze de USB stick aan Sunny heeft gegeven.
Het verhaal is complex en Kojima heeft met dit deel alle losse eindjes aan elkaar vast willen knopen. Dit was een ontzettend grote job wat bijna onmogelijk is om te doen. Hij heeft het wel gedaan, en sommig dingen zijn niet zo geworden als veel mensen hadden gehoopt. Ik ben het dus met je eens dat het beter had gekund, maar zo ontzettend negatief als jou ben ik zeker niet.
Ja ik ben aardig negatief. Maar dat mag ook wel. Ik geef blijkbaar om deze serie. Kojima wilde niet alle losse eindjes aan elkaar knopen. Kojima wilde ALLE verhaallijnen in elkaar weven. Een onmogelijke taak aangezien dit achteraf is gebeurd. De opzet is niet in de vorige games gemaakt. Kojima maakt losse eindjes van verhaallijnen die afgerond waren. Dat gaat nergens over en ondermijnd de verhalen van de vorige delen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkHet verhaal is complex en Kojima heeft met dit deel alle losse eindjes aan elkaar vast willen knopen. Dit was een ontzettend grote job wat bijna onmogelijk is om te doen. Hij heeft het wel gedaan, en sommig dingen zijn niet zo geworden als veel mensen hadden gehoopt. Ik ben het dus met je eens dat het beter had gekund, maar zo ontzettend negatief als jou ben ik zeker niet.
Ik heb dus vorige week een PS3 bundel met Metalgearsolid gekocht. + extracontroller en HDMI kabels.
Nu is het probleem dat volgens mij er nog een controller bij hoort te zitten, standaard in die bundle. Maar dit is niet het geval.. Nu heb ik al gebeld met wehkamp en die weten het ook niet. Dus die gaan het dus uitzoeken bij de leverancier. Weten jullie of er een contoller bij hoort te zitten? Naar mijn inziens tenminste wel.![]()
Ik kan zo niet een game noemen die beter in elkaar zit dan deze. Ik ken ook geen andere game waar zoveel filmpjes inzitten. (oke misschien iets te lang). Welke shooter/sluip game zou beter zijn als deze dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Jammer dat je het niets vindthet is namelijk echt één van de beste acteer-prestaties in games. Het verhaal en de informatie die je tot je krijgt is misschien erg veel maar zeer interessant. Helemaal als je er een beetje verstand van hebt en ziet dat alles in die game gewoon klopt met de werkelijkheid.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk![]()
Heeft iemand hier de expansion packs en extra mappen gekocht? Is het de moeite waard om dat te kopen? Krijg je dan ook extra wapens enzo? Ik vind dat er maar weinig wapens zijn. En volgens mij krijg je dan ook meer game modes toch? Ik heb een filmpje gezien dat je met Ocelot kan spelen.![]()
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Helgi het volgende:
Heeft iemand hier de expansion packs en extra mappen gekocht? Is het de moeite waard om dat te kopen? Krijg je dan ook extra wapens enzo? Ik vind dat er maar weinig wapens zijn. En volgens mij krijg je dan ook meer game modes toch? Ik heb een filmpje gezien dat je met Ocelot kan spelen.
Ik heb nog niets geprobeerd te kopen en heb dus ook geen idee of het was is.Twitter: KoosyNL
Dus komt er een losse Metal Gear Online spel die je gewoon in de winkel kan kopen? Dat zou wel fijn zijn. Het is ook eigenlijk een spel op zichzelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.
Ik heb nog niets geprobeerd te kopen en heb dus ook geen idee of het was is.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Boss Extreme uitgespeeld in 10 uur. Volgende run word een big boss emblem run.Gamertag: BMHLive
hoe krijg je je wapens weer terug etc? (heb hem al uitgespeelt)
ik kom metal gear MK II wel tegen maar ik krijg alleen de standaard spul..![]()
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Andyy het volgende:
hoe krijg je je wapens weer terug etc? (heb hem al uitgespeelt)
ik kom metal gear MK II wel tegen maar ik krijg alleen de standaard spul..
ah zo, dankuquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgen
zat steeds een new game te beginnen om vervolgens steeds overnieuw te beginnen bij metal gear MKII![]()
![]()
Net effe Metal Gear Online gedaan. Ik dacht ik zoek dit keer zelf een server uit in plaats van automatisch connecten. Ik kreeg een melding van 'the players are far above your level' ofzo maar dacht ik probeer het toch maar.Ongeveer 3 kills gemaakt en 15 keer dood.
Denk dat het niveau gewoon heel hoog ligt in dit spel. Paar mensen die ik ken kunnen er ook niks van terwijl die toch al jaren schietspellen spelen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Helgi op 10-07-2008 20:30:24 ]![]()
Je moet MGO net iets anders spelen dan normale shooters. Je moet veel beter nadenken over wat je doetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef Helgi het volgende:
Net effe Metal Gear Online gedaan. Ik dacht ik zoek dit keer zelf een server uit in plaats van automatisch connecten. Ik kreeg een melding van 'the players are far above your level' ofzo maar dacht ik probeer het toch maar.Ongeveer 3 kills gemaakt en 15 keer dood.
Denk dat het niveau gewoon heel hoog ligt in dit spel. Paar mensen die ik ken kunnen er ook niks van terwijl die toch al jaren schietspellen spelen.
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.quote:Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
In het bericht staat:quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.Er is dus wel een update verschenen vorige week vrijdag.quote:The last MGS4 update added two new camo for Snake to use, and that was less than a week ago.
En dit zijn de camo's:Lekker hoor Konami, laat maar komen die updates!!quote:Two new camouflages for your OctoCamo are now available to grab from the "Extras" section of Metal Gear Solid 4's main menu. These are named "Laughing Camo" and "Raging Camo" -- no doubt "Crying Camo" and "Screaming Camo" will be coming at a later date.
Filmpje van alle bezochte landen door Kojima tijdens zijn wereldtournee:
http://www.megaupload.com/nl/?d=V2YHBGXU
![]()
![]()
![]()
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?quote:Als je dan ook nog je console op woensdag of zondag zet kan je in de laatste act Stealth of bandana kopen voor 1600000 ipv 5000000![]()
![]()
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef DirtySecret het volgende:
[..]
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?
Je zou natuurlijk ook even kunnen wachten tot die dag
Sinds een paar weekjes speel ik MGS4 Online.
Voordat je begint kun je een aantal "skills" kiezen. Kan iemand mij vertellen hoe je die skills kunt gebruiken/activeren in game of zijn de skills allemaal passief zoals de wapen skills?
Dan nog een noob vraagje.. als je een online game begint en wacht dat iedere speler klaar is hoe kun je daar het chat venster gebruiken?
Mijn gamename is Theuntje, voor als jullie zin hebben om een MGS4 noob te mollen ;-)Hoal un tit oet!!![]()
Mja, dan moet ik wachten tot zondag en niet spelenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.
Je zou natuurlijk ook even kunnen wachten tot die dag
beetje jammer.
Iemand een idee of het wel kan?![]()
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef Theuntje het volgende:
Sinds een paar weekjes speel ik MGS4 Online.
Voordat je begint kun je een aantal "skills" kiezen. Kan iemand mij vertellen hoe je die skills kunt gebruiken/activeren in game of zijn de skills allemaal passief zoals de wapen skills?
Dan nog een noob vraagje.. als je een online game begint en wacht dat iedere speler klaar is hoe kun je daar het chat venster gebruiken?
Mijn gamename is Theuntje, voor als jullie zin hebben om een MGS4 noob te mollen ;-)
Als de skills in je slots staan zijn ze automatisch aan. Bij assault rifles reload je sneller. Bij CQC lvl 3 kun je strotjes doorsnijden.. Wat magisch is
ah oke dus ze staan gewoon automatisch aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.
Als de skills in je slots staan zijn ze automatisch aan. Bij assault rifles reload je sneller. Bij CQC lvl 3 kun je strotjes doorsnijden.. Wat magisch is
nice!
Ja CQC is erg relax, ik hoop hem snel lvl up te krijgen..Hoal un tit oet!!![]()
Aangeschaft!
Maarre... vraagje:
Gisteren heb ik bij een vriend het spel geinstalleerd en gespeeld, en aan het begin kreeg ik, na de 1e installatie een filmpje te zien waarin twee figuren bewapend in de lucht hangen en over hoe octopussen camoufleren en dat het gebruikt werd door het leger.
Installeer ik het spel net op mijn ps3, zie ik ipv octopussen een filmpje met daarin een quizshow over het leger en daarna een reclame (?) met daarin vrouwen en een octopus.![]()
Is het iemand anders ook opgevallen dat de introfilmpjes varieren?
edit: ik zie net dat het een easter egg is, je kunt met L2 tussen de kanalen zappen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frozen op 25-07-2008 19:09:30 ]Nothing is real and nothing to get hung about![]()
Precies, je zit gewoon TV te kijken tijdens die filmpjes en je kan inderdaad zappenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef Frozen het volgende:
Aangeschaft!
Maarre... vraagje:
Gisteren heb ik bij een vriend het spel geinstalleerd en gespeeld, en aan het begin kreeg ik, na de 1e installatie een filmpje te zien waarin twee figuren bewapend in de lucht hangen en over hoe octopussen camoufleren en dat het gebruikt werd door het leger.
Installeer ik het spel net op mijn ps3, zie ik ipv octopussen een filmpje met daarin een quizshow over het leger en daarna een reclame (?) met daarin vrouwen en een octopus.![]()
Is het iemand anders ook opgevallen dat de introfilmpjes varieren?
edit: ik zie net dat het een easter egg is, je kunt met L2 tussen de kanalen zappen.
Survival weekend am go! Tis lleeeeuuuk.. Soort clan matches gevoel zonder in een clan te zitten
Irritant dat de game elke keer moet instaleren als je een act hebt uitgespeeld. De filmpjes duren daarbij ook nog langer dan de game zelf.
Voor de rest is het een aardige game tot nu toe![]()
Kojima's laatste verrassing?quote:December 12, or 6 months to the day after leaving the game, something will trigger in the game (sync with the clock NSP, no means of cheat). About a new purpose. Following the end. For those who have finished the game, you understand the concept of 6 months. And then remember the stunning announcement of the surprise last-minute included in the game, and that nobody has noticed ... If it was triggered after the fact, it would be huge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima's laatste verrassing?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is echt hartstikke tof
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ben benieuwdWat was ook alweer het laatste wat er gezegd werd na de credits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
Ja dat viel me wel op, net als dat er tijdens de credits opeens stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/![]()
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Is ook een erg frustrerend stukje. Helemaal als je probeert alles te doen zonder een kill of een alert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.
Daar ben ik echt uren mee bezig geweest. Was kut als je dan bij een laadscherm kwam was je dat ventje daarna kwijt, tenminste dat had ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.
![]()
gewoon je solid eye gebruiken en ipv dat pak je stealth suit aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.![]()
Ten eerste kan je hem dan volgen op je radar rechts bovenin. Ten tweede kan je hem beter onderschijden omdat er een blauwe balk over hem heen komt als je hem ziet. Bij de vijanden is dit een rode.quote:Twitter: KoosyNL
Ik heb walkthrough filmpjes waar iemand de big boss extreme mode en big boss embleem haalt in 1:58:32 uur. Echt abnormaal. Ik ga het ook maar 's proberen.
[ Bericht 4% gewijzigd door DaggerNL op 30-07-2008 23:45:43 ]Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Ik deed in Twin Snakes ook speedruns voor de gein. Dat spel is er perfect voor aangezien de a.i. een herkenbaar vast patroon heeft. Bij MGS4 is dit patroon veel minder herkenbaar en ook veel dynamischer. Ik ga er dus niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb walkthrough filmpjes waar iemand de big boss extreme mode en big boss embleem haalt in 1:58:32 uur. Echt abnormaal. Ik ga het ook maar 's proberen.
Net uitgespeeld, wat een magistraal spel
Het gevecht tussen de Metal Gears was echt geweldig! Beste Boss Fight van MGS4 imo, al ga ik hem nog wel een paar keer herspelen. De laatste boss-fight is ook wel cool.
Echt alles uit de vorige spellen komt terug. Ook briljant om in Act 4 weer terug te gaan naar Shadow Moses.
De lange filmpjes vind ik niet zo'n probleem. Sowieso zie ik MGS als de ultieme combi game/film. Ik denk dat het uiteindelijk mss wel op 50/50 uitkomt ook, als je het na zou rekenen
Even alles weer wat laten rusten nu...![]()
Screaming Mantis is wat mij betreft de beste. Die tussen Ray en Rex vond ik niet zo eerlijk gezegd. Te makkelijk.
Anyway. Nu voor de tweede keer in act 5. Zondag eindelijk maar eens voor een prikkie een M82 op de kop tikken.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
"Magistraal" is buiten Disneyland een woord dat je echt niet moet gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:
Net uitgespeeld, wat een magistraal spel
Het gevecht tussen de Metal Gears was echt geweldig! Beste Boss Fight van MGS4 imo, al ga ik hem nog wel een paar keer herspelen. De laatste boss-fight is ook wel cool.
Echt alles uit de vorige spellen komt terug. Ook briljant om in Act 4 weer terug te gaan naar Shadow Moses.
De lange filmpjes vind ik niet zo'n probleem. Sowieso zie ik MGS als de ultieme combi game/film. Ik denk dat het uiteindelijk mss wel op 50/50 uitkomt ook, als je het na zou rekenen
Even alles weer wat laten rusten nu...
check veronica nu, escape from l.a.
Film waar snake op is gebaseerd.
Heb dit topic niet gelezen dus excuseer mij als dit ik gezegd is.
Snake PlisskinVan een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Vraagje, met hoeveel DP's heb je echt het lek boven?
Ik zit nu voor The Advent Palace, en daar kan ik oneindig veel AK102's en RPG's oprapen. Heb heel drebin al leeggekocht (op die insane shotgun na), en heb alweer 200.000 op de teller.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Hardrebel het volgende:
Klopt het dat er een Metal Gear Solid film komt?
Klopt
Alhoewel het de laatste tijd wel stilgevallen is rond de film.
Ik herspeel nu MGS4 nog een keer alleen dan zonder alerts, blijft een geweldig spel
Net voor het eerst bijvoorbeeld een hold-up gedaan, had ik in de eerste playthrough compleet niet gedaan, er zijn zoveel manier om te spelen.![]()
![]()
Ik ging gister ff act 3 spelen...Neemt die gozer een andere routequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef Jovatov het volgende:
Net voor het eerst bijvoorbeeld een hold-up gedaan, had ik in de eerste playthrough compleet niet gedaan, er zijn zoveel manier om te spelen.![]()
Ik was zo verbaast!
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
Een behoorlijk frustrerend deel is dat, die gehele act eigenlijk, enkel het gevecht tegen die eindboss vond ik errug gaaf....heb dat gevecht ook een paar keer over gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:32 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Is ook een erg frustrerend stukje. Helemaal als je probeert alles te doen zonder een kill of een alert.![]()
Ben het wel van plan nog een keer te gaan spelen, hoewel ik eerst een keer gewoon het online gedeelte wil proberen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Ik heb het mezelf in de eerste playthrough erg moeilijk gemaakt met de Boss-fights. Ik dacht dat je ze alleen met de tranquilizer mocht verwonden als je ze levend wilde houden. Dit is alleen als ze al uit hun pak zijn... Moet je proberen Raven, Octopus, Wolf en Mantis te verslaan met alleen de tranq. Is bijna niet te doen. Het is me uiteindelijk gelukt, maar elke boss-fight leek op The End in MGS3
hehehe, dat op zich wel dapper hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:34 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb het mezelf in de eerste playthrough erg moeilijk gemaakt met de Boss-fights. Ik dacht dat je ze alleen met de tranquilizer mocht verwonden als je ze levend wilde houden. Dit is alleen als ze al uit hun pak zijn... Moet je proberen Raven, Octopus, Wolf en Mantis te verslaan met alleen de tranq. Is bijna niet te doen. Het is me uiteindelijk gelukt, maar elke boss-fight leek op The End in MGS3
Wel iets om idd een keer te proberen....maar gaan ze dan ook echt dood?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: