Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear gamesquote:Op zondag 29 juni 2008 09:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)
Metal Gear 4 uitgespeeld gisteren en ik vind het jammer dat hierbij een eind is gekomen aan een fenomeen.
Ik heb alle MG games gespeeld. NES, MSX, PS1. PS2. PS3...... Ik baal er best van dat we afscheid hebben moeten nemen van een icoon. 20 jaar Metal Gear... Afgelopen....
Maar wat een eind zeg!!![]()
Mr. Kojima, bedankt!
Alle tot nu toe uitgekomen MG games hebben Snake in de hoofdrol.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear games
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Van alle uitgekomen Metal Gear games is er maar 1 zonder onze snake.
Dat is Metal Gear op de NES.
Op de MSX verscheen Metal Gear: Snake's Revenge.
Dus dat Solid woordje is een bijzaak. Sowieso zal een toekomstige Metal Gear game zich nooit kunnen meten met de Solid reeks.
Fans kennen Snake, voelen met hem mee. Daarbij komt dat Mr. Kojima niet meer meewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Maar als je ze stunned en ze flikkeren naar beneden, heb je ook een killquote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef Leonos het volgende:
Nee, je mag niks doden. Je kan ze wel stunnen ofcourse met je stungun
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:36 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter opletten tijdens de cut-scenes
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Die de hele flow en actie waar je mee bezig bent breken.
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.
Klopt. De laadtijden halen je gedeeltelijk uit de ervaring. Het IS zonde. Maar ja.. Valt weinig aan te doen met zo'n trage blu-ray drivequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Die de hele flow en actie waar je mee bezig bent breken.
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.
Oh sorry dat ik hier kritiek heb op mgs4.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Cid het volgende:
Vandaag ook maar die guide gehaald, kan ik nu beginnen met alles unlocken. Of eigenlijk volgende week, deze week geen tijd
Nee die boeken vind ik mooi manquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Act 4 mensen, act 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
Ik ga nu voor de no alerts badge, maar het valt me niet mee.Vooral de lange stukken door de straten zonder ontdekt te worden is geen makkie. Zenuwslopend vooral, maar wel bevredigend.
Wie hier vecht er ook graag mee met de militia/rebels? Een heel gebied vrijspelen zonder ontdekt te worden is best tof om te doen, helemaal als je merkt dat tactisch denken nog nut heeft ook, ook al is de tegenstander zo voorspelbaar als de nete.
Nee jij bent lekker. =X
Ik denk dat ik dan keer mazzel heb gehad met GTA4, heb dat ff online zitten spelen en werd 2e van de 6 tegenstanders....2e keer werd ik 3e van de 6.....terwijl ik het echt niet zo veel speel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:01 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieromheen lopen nog een aantal andere verhaallijnen. Sommige voegen iets toe aan de centrale verhaallijn, anderen niet. En soms heeft Hideo Kojima zichzelf gewoon klemgeschreven.
Kojima is wel een warrig genie. Hij heeft eigenlijk iemand nodig die over zijn schouder meekijkt en onnodige zaken wegsnijdt, om het gehele verhaal wat strakker en duidelijker te laten verlopen. Een goede editor zeg maar.
Maar toch waren het een fantastische 20 jaar (10 jaar voor mij).
Bedankt Hideo!
En nu een remake/ vervolg van Snatchers graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2008 11:53:42 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Dan doe je toch iets foutquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
Aim for the head.. aim for the head...quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Na wat gespeeld te hebben kreeg ik Debrin punten. Dan kan je geweren kopen en helemaal aanpassen enzo. Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
Ik weet niet of auto aim aanstaat. Ik denk van niet want het richten moet ik echt zelf doen. Maar hoe kan je dan zonder debrin points spelen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
Net even de M14 uitgeprobeerd. Echt een heel goed wapen. Handige scope erop voor lange afstanden. En hij kost maar 750?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
Ik vind headshots eigenlijk heel makkelijk om te maken in dit spel. In andere spellen maak ik bijna nooit headshots. Het lijkt wel alsof de hitboxes van het hoofd heel groot zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:09 schreef BMH het volgende:
MGO is headshot chaos aan het worden. 80% van alle kills zijn headshots. En vaak worden die gemaakt door mensen die met een m4 rennend aan het sprayen zijn. Beetje belachelijk. Zelf ben ik een CQC-er. Ik maak 80% van me kills met een knife
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef KoosyNL het volgende:
Wat niet veel genoemd wordt, maar wel ontzettend leuk is, zijn de referenties naar vorige games.Was me niet opgevallen moet ik eerlijk bekennen. Wat me wel is opgevallen zijn de :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
Is inderdaad erg gierig van Konami. Je kan dus maar één keer je mannetje aanmaken. Als je een nieuwe wil maken moet je er één kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:56 schreef Helgi het volgende:
Als ik met online mijn mannetje wil veranderen staat er 'Purchase Charactar'. Moet je ervoor betalen? En maakt het uit of je mannetje een helm op heeft, heeft dat effect op hoe sterk je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
Er zitten echt geweldige tussenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Ik zal iets behulpzamer zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.quote:
Is niet zo heel moeilijk. Het code-woord is geduld! Gewoon wachten tot ze de andere kant op kijken of langs zijn gelopen. Veel camo gebruiken en dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef Agiath het volgende:
Maar hoe doe je dat dan?
Vooral in die slachtvelden word ik constant gespot.
Dan ga ik maar weer onder die ton zitten tot ze weg gaan.
Is het echt mogelijk het uit te spelen zonder 1 keer gespot te worden?
waar ligt zon pak?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Wel leuk,
Ik vond zo'n pak van die arabieren, dus die trek ik aan.
Eerst geloofd zo'n bad-guy me.
Daarna leg ik een playboy neer, gaat hij er naar kijken.
Steek ik hem neer van achter, komt er net een andere aanlopen. "You traitor!!"
Daar ging mijn vermomming
Was zo'n kamertje ergens.quote:
Dat pak had ik idd ook gevonden, maar nooit echt gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was zo'n kamertje ergens.
Drie kasten, de middelste had zo'n pak en de linker de playboy.
Bijna helemaal op het begin van het spel. Nog voor je die Deblin ofzo ontmoet.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik zal iets behulpzamer zijn
Voor elke game krijg je bepaalde hoeveelheid XP naarmate je beter scoort. Dit zie je helemaal achteraan staan in het overzicht tijdens een match. Hiermee gaat je karater in levels omhoog. Je skills gaan omhoog naarmate je deze meer gebruikt. Ze staan dus los van elkaar.
Als je in de Militia hide-out bent. hetzelfde gebouw als waarin je Drebin ontmoet. Daar is op een gegeven moment aan de rechterkant een kleine gang die naar een kamertje gaat. dit is een soort kleedkamer en daar ligt in één van de kasten een militia vermommingquote:
Heel simpel: Je krijgt geen punten als je sneaky speelt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Helgi het volgende:
Hmm ik snap nog steeds niet helemaal hoe de online gebeuren werkt met punten en skill enzo. Maakt het uit hoe vaak je doodgaat voor je skill? En die Debrin punten, die krijg je alleen per ronde toch of worden ze bij elkaar opgeteld? Misschien stomme vragen maar er staat niks over in het boekje.
Gister een nieuwe game mode uitgeprobeerd, dan is het ene team bijna onzichtbaar met van die slaappistolen en het andere team is zichtbaar maar krijgt wel betere wapens. Dus ik begin bij het team wat zichtbaar is en denk waar blijven die ventjes nou. Word ik opeens beschoten dus ik als een gek rondrennen op zoek naar de vijand en ik denk waar komt het vandaan. Blijkt dat die ventjes bijna onzichtbaar zijn maar daar kwam ik pas later achter toen ik bij dat onzichtbare team zat.
Ik speel altijd met dat ene wapen met red dot sight van 4000 (ben de naam effe kwijt), M4 en M14.
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennertquote:alleen die filmpjes erdoorheen zijn echt tenenkrommend slecht imho,,, jesus christus wat een slap gelul,, wordt er helemaal muf van,, op een gegeven moment volgde ik het ook niet echt meer en sindsdien spoel ik die crap maar gewoon door..
Waar staat geschreven dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoordquote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Als je het niet kunt volgen dan begrijp je er imo toch echt niets van, want zo moeilijk is het verhaal niet.
Jammer dat je het niets vindtquote:Op maandag 7 juli 2008 21:22 schreef DAMH het volgende:
[..]
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoord
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.
Komt ook nog bij dat er ongelofelijk veel plotholes en fouten in het verhaal zitten. Gisteren kwam ik er weer 1 tegen: Naomi gaf de USB stick met haar filmpje aan Sunny. In het filmpje verteld ze over haar gevoelens voor otacon. Die gevoelens "ontwikkelden" zich pas NA dat ze het filmpje heeft gemaakt en net voor ze de USB stick aan Sunny heeft gegeven.
Ja ik ben aardig negatief. Maar dat mag ook wel. Ik geef blijkbaar om deze serie. Kojima wilde niet alle losse eindjes aan elkaar knopen. Kojima wilde ALLE verhaallijnen in elkaar weven. Een onmogelijke taak aangezien dit achteraf is gebeurd. De opzet is niet in de vorige games gemaakt. Kojima maakt losse eindjes van verhaallijnen die afgerond waren. Dat gaat nergens over en ondermijnd de verhalen van de vorige delen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkHet verhaal is complex en Kojima heeft met dit deel alle losse eindjes aan elkaar vast willen knopen. Dit was een ontzettend grote job wat bijna onmogelijk is om te doen. Hij heeft het wel gedaan, en sommig dingen zijn niet zo geworden als veel mensen hadden gehoopt. Ik ben het dus met je eens dat het beter had gekund, maar zo ontzettend negatief als jou ben ik zeker niet.
Ik kan zo niet een game noemen die beter in elkaar zit dan deze. Ik ken ook geen andere game waar zoveel filmpjes inzitten. (oke misschien iets te lang). Welke shooter/sluip game zou beter zijn als deze dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Jammer dat je het niets vindthet is namelijk echt één van de beste acteer-prestaties in games. Het verhaal en de informatie die je tot je krijgt is misschien erg veel maar zeer interessant. Helemaal als je er een beetje verstand van hebt en ziet dat alles in die game gewoon klopt met de werkelijkheid.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Helgi het volgende:
Heeft iemand hier de expansion packs en extra mappen gekocht? Is het de moeite waard om dat te kopen? Krijg je dan ook extra wapens enzo? Ik vind dat er maar weinig wapens zijn. En volgens mij krijg je dan ook meer game modes toch? Ik heb een filmpje gezien dat je met Ocelot kan spelen.
Dus komt er een losse Metal Gear Online spel die je gewoon in de winkel kan kopen? Dat zou wel fijn zijn. Het is ook eigenlijk een spel op zichzelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.
Ik heb nog niets geprobeerd te kopen en heb dus ook geen idee of het was is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Andyy het volgende:
hoe krijg je je wapens weer terug etc? (heb hem al uitgespeelt)
ik kom metal gear MK II wel tegen maar ik krijg alleen de standaard spul..
ah zo, dankuquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgen
Je moet MGO net iets anders spelen dan normale shooters. Je moet veel beter nadenken over wat je doetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef Helgi het volgende:
Net effe Metal Gear Online gedaan. Ik dacht ik zoek dit keer zelf een server uit in plaats van automatisch connecten. Ik kreeg een melding van 'the players are far above your level' ofzo maar dacht ik probeer het toch maar.Ongeveer 3 kills gemaakt en 15 keer dood.
Denk dat het niveau gewoon heel hoog ligt in dit spel. Paar mensen die ik ken kunnen er ook niks van terwijl die toch al jaren schietspellen spelen.
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.quote:
In het bericht staat:quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.
Er is dus wel een update verschenen vorige week vrijdag.quote:The last MGS4 update added two new camo for Snake to use, and that was less than a week ago.
Lekker hoor Konami, laat maar komen die updates!!quote:Two new camouflages for your OctoCamo are now available to grab from the "Extras" section of Metal Gear Solid 4's main menu. These are named "Laughing Camo" and "Raging Camo" -- no doubt "Crying Camo" and "Screaming Camo" will be coming at a later date.
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?quote:Als je dan ook nog je console op woensdag of zondag zet kan je in de laatste act Stealth of bandana kopen voor 1600000 ipv 5000000![]()
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef DirtySecret het volgende:
[..]
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?
Mja, dan moet ik wachten tot zondag en niet spelenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.
Je zou natuurlijk ook even kunnen wachten tot die dag
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef Theuntje het volgende:
Sinds een paar weekjes speel ik MGS4 Online.
Voordat je begint kun je een aantal "skills" kiezen. Kan iemand mij vertellen hoe je die skills kunt gebruiken/activeren in game of zijn de skills allemaal passief zoals de wapen skills?
Dan nog een noob vraagje.. als je een online game begint en wacht dat iedere speler klaar is hoe kun je daar het chat venster gebruiken?
Mijn gamename is Theuntje, voor als jullie zin hebben om een MGS4 noob te mollen ;-)
ah oke dus ze staan gewoon automatisch aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.
Als de skills in je slots staan zijn ze automatisch aan. Bij assault rifles reload je sneller. Bij CQC lvl 3 kun je strotjes doorsnijden.. Wat magisch is
Precies, je zit gewoon TV te kijken tijdens die filmpjes en je kan inderdaad zappenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef Frozen het volgende:
Aangeschaft!
Maarre... vraagje:
Gisteren heb ik bij een vriend het spel geinstalleerd en gespeeld, en aan het begin kreeg ik, na de 1e installatie een filmpje te zien waarin twee figuren bewapend in de lucht hangen en over hoe octopussen camoufleren en dat het gebruikt werd door het leger.
Installeer ik het spel net op mijn ps3, zie ik ipv octopussen een filmpje met daarin een quizshow over het leger en daarna een reclame (?) met daarin vrouwen en een octopus.![]()
Is het iemand anders ook opgevallen dat de introfilmpjes varieren?
edit: ik zie net dat het een easter egg is, je kunt met L2 tussen de kanalen zappen.
quote:December 12, or 6 months to the day after leaving the game, something will trigger in the game (sync with the clock NSP, no means of cheat). About a new purpose. Following the end. For those who have finished the game, you understand the concept of 6 months. And then remember the stunning announcement of the surprise last-minute included in the game, and that nobody has noticed ... If it was triggered after the fact, it would be huge!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima's laatste verrassing?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is echt hartstikke tof
Twitter: KoosyNL
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ben benieuwdWat was ook alweer het laatste wat er gezegd werd na de credits?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Is ook een erg frustrerend stukje. Helemaal als je probeert alles te doen zonder een kill of een alert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.
Daar ben ik echt uren mee bezig geweest. Was kut als je dan bij een laadscherm kwam was je dat ventje daarna kwijt, tenminste dat had ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ik zit al een tijdje in het gedeelte dat je een verzetsman moet volgen maar ik raak hem steeds kwijt. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moe van word.
gewoon je solid eye gebruiken en ipv dat pak je stealth suit aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef janrad het volgende:
Ten eerste kan je hem dan volgen op je radar rechts bovenin. Ten tweede kan je hem beter onderschijden omdat er een blauwe balk over hem heen komt als je hem ziet. Bij de vijanden is dit een rode.quote:
Ik deed in Twin Snakes ook speedruns voor de gein. Dat spel is er perfect voor aangezien de a.i. een herkenbaar vast patroon heeft. Bij MGS4 is dit patroon veel minder herkenbaar en ook veel dynamischer. Ik ga er dus niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb walkthrough filmpjes waar iemand de big boss extreme mode en big boss embleem haalt in 1:58:32 uur. Echt abnormaal. Ik ga het ook maar 's proberen.
"Magistraal" is buiten Disneyland een woord dat je echt niet moet gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:
Net uitgespeeld, wat een magistraal spel
Het gevecht tussen de Metal Gears was echt geweldig! Beste Boss Fight van MGS4 imo, al ga ik hem nog wel een paar keer herspelen. De laatste boss-fight is ook wel cool.
Echt alles uit de vorige spellen komt terug. Ook briljant om in Act 4 weer terug te gaan naar Shadow Moses.
De lange filmpjes vind ik niet zo'n probleem. Sowieso zie ik MGS als de ultieme combi game/film. Ik denk dat het uiteindelijk mss wel op 50/50 uitkomt ook, als je het na zou rekenen
Even alles weer wat laten rusten nu...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Hardrebel het volgende:
Klopt het dat er een Metal Gear Solid film komt?
Ik ging gister ff act 3 spelen...Neemt die gozer een andere routequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef Jovatov het volgende:
Net voor het eerst bijvoorbeeld een hold-up gedaan, had ik in de eerste playthrough compleet niet gedaan, er zijn zoveel manier om te spelen.![]()
Een behoorlijk frustrerend deel is dat, die gehele act eigenlijk, enkel het gevecht tegen die eindboss vond ik errug gaaf....heb dat gevecht ook een paar keer over gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:32 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Is ook een erg frustrerend stukje. Helemaal als je probeert alles te doen zonder een kill of een alert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |