Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/19685
Achterlijke Amerikanen ook
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear gamesquote:Op zondag 29 juni 2008 09:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg als de WoW launch en het Triumph filmpje bij Star Wars.... :,)
Metal Gear 4 uitgespeeld gisteren en ik vind het jammer dat hierbij een eind is gekomen aan een fenomeen.
Ik heb alle MG games gespeeld. NES, MSX, PS1. PS2. PS3...... Ik baal er best van dat we afscheid hebben moeten nemen van een icoon. 20 jaar Metal Gear... Afgelopen....
Maar wat een eind zeg!!![]()
Mr. Kojima, bedankt!
Alle tot nu toe uitgekomen MG games hebben Snake in de hoofdrol.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Nah-ah, het einde van Metal Gear Solid. Volgens mij komen er nog wel Metal Gear games
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Van alle uitgekomen Metal Gear games is er maar 1 zonder onze snake.
Dat is Metal Gear op de NES.
Op de MSX verscheen Metal Gear: Snake's Revenge.
Dus dat Solid woordje is een bijzaak. Sowieso zal een toekomstige Metal Gear game zich nooit kunnen meten met de Solid reeks.
Fans kennen Snake, voelen met hem mee. Daarbij komt dat Mr. Kojima niet meer meewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Maar als je ze stunned en ze flikkeren naar beneden, heb je ook een killquote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef Leonos het volgende:
Nee, je mag niks doden. Je kan ze wel stunnen ofcourse met je stungun
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:36 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als er een nieuwe MG komt mag het lekker de gap van Raiden's periode tussen MGS2 en MGS4 vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter opletten tijdens de cut-scenes
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Die de hele flow en actie waar je mee bezig bent breken.
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.
Klopt. De laadtijden halen je gedeeltelijk uit de ervaring. Het IS zonde. Maar ja.. Valt weinig aan te doen met zo'n trage blu-ray drivequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef ZoneKill het volgende:
Ben bij mijn broertje langs geweest om MGS4 te bekijken (want hij heeft wel al een PS3 en MGS) en ik zag een paar loading screens.![]()
Die de hele flow en actie waar je mee bezig bent breken.
Ik dacht dat we in 2008 zitten en de disc in PS3 maar dit vind ik echt ongeloofelijk. Ook gewoon laadtijden tijdens een 'achtervolging' en dan te bedenken dat je ook nog op HDD moet installeren. Hoe kan dat in godsnaam, had van Kojima en de PS3 toch meer verwacht.![]()
Er zijn zeker nog 1000 dingen te zeggen die zeer goed zijn maar dit moest ik toch ff kwijt.
Oh sorry dat ik hier kritiek heb op mgs4.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Weet je hoe fucking groot en gedetailleerd de levels zijn? Dat neemt ontzettend veel ruimte in. Natuurlijk heb je daar laadtijden voor nodig. Vergeet niet dat dit een spel is dat zo'n beetje de hele Blu-Ray in beslag neemt. Lang niet het hele spel staat op je harde schijf.
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Cid het volgende:
Vandaag ook maar die guide gehaald, kan ik nu beginnen met alles unlocken. Of eigenlijk volgende week, deze week geen tijd
Nee die boeken vind ik mooi manquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH wijst naar IGN, Gamespot, 1up, gamefaqs guides. en naar een torrent met de ebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |