quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
Er zitten echt geweldige tussenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
MGS flash collab
Weet niet of het echt hier past maar is wel zeer leuk om te zien.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Ik zal iets behulpzamer zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 01:05 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat levelen eigenlijk in MGO? Moet je je skills levelen en gaat daar mee je characters level omhoog of... ?
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.quote:
Is niet zo heel moeilijk. Het code-woord is geduld! Gewoon wachten tot ze de andere kant op kijken of langs zijn gelopen. Veel camo gebruiken en dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef Agiath het volgende:
Maar hoe doe je dat dan?
Vooral in die slachtvelden word ik constant gespot.
Dan ga ik maar weer onder die ton zitten tot ze weg gaan.
Is het echt mogelijk het uit te spelen zonder 1 keer gespot te worden?
waar ligt zon pak?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Wel leuk,
Ik vond zo'n pak van die arabieren, dus die trek ik aan.
Eerst geloofd zo'n bad-guy me.
Daarna leg ik een playboy neer, gaat hij er naar kijken.
Steek ik hem neer van achter, komt er net een andere aanlopen. "You traitor!!"
Daar ging mijn vermomming
Was zo'n kamertje ergens.quote:
Dat pak had ik idd ook gevonden, maar nooit echt gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was zo'n kamertje ergens.
Drie kasten, de middelste had zo'n pak en de linker de playboy.
Bijna helemaal op het begin van het spel. Nog voor je die Deblin ofzo ontmoet.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee is volgens mij een duidelijk antwoord.
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik zal iets behulpzamer zijn
Voor elke game krijg je bepaalde hoeveelheid XP naarmate je beter scoort. Dit zie je helemaal achteraan staan in het overzicht tijdens een match. Hiermee gaat je karater in levels omhoog. Je skills gaan omhoog naarmate je deze meer gebruikt. Ze staan dus los van elkaar.
Als je in de Militia hide-out bent. hetzelfde gebouw als waarin je Drebin ontmoet. Daar is op een gegeven moment aan de rechterkant een kleine gang die naar een kamertje gaat. dit is een soort kleedkamer en daar ligt in één van de kasten een militia vermommingquote:
Heel simpel: Je krijgt geen punten als je sneaky speelt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Helgi het volgende:
Hmm ik snap nog steeds niet helemaal hoe de online gebeuren werkt met punten en skill enzo. Maakt het uit hoe vaak je doodgaat voor je skill? En die Debrin punten, die krijg je alleen per ronde toch of worden ze bij elkaar opgeteld? Misschien stomme vragen maar er staat niks over in het boekje.
Gister een nieuwe game mode uitgeprobeerd, dan is het ene team bijna onzichtbaar met van die slaappistolen en het andere team is zichtbaar maar krijgt wel betere wapens. Dus ik begin bij het team wat zichtbaar is en denk waar blijven die ventjes nou. Word ik opeens beschoten dus ik als een gek rondrennen op zoek naar de vijand en ik denk waar komt het vandaan. Blijkt dat die ventjes bijna onzichtbaar zijn maar daar kwam ik pas later achter toen ik bij dat onzichtbare team zat.
Ik speel altijd met dat ene wapen met red dot sight van 4000 (ben de naam effe kwijt), M4 en M14.
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennertquote:alleen die filmpjes erdoorheen zijn echt tenenkrommend slecht imho,,, jesus christus wat een slap gelul,, wordt er helemaal muf van,, op een gegeven moment volgde ik het ook niet echt meer en sindsdien spoel ik die crap maar gewoon door..
Waar staat geschreven dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoordquote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Als je het niet kunt volgen dan begrijp je er imo toch echt niets van, want zo moeilijk is het verhaal niet.
Jammer dat je het niets vindtquote:Op maandag 7 juli 2008 21:22 schreef DAMH het volgende:
[..]
Het nier meer volgen doordat je er geen fuck aanvindt of kunnen volgen is een verschil dude maar hey dat is slechts mijn mening, sorry dat ik je tissue moment heb verstoord
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je te achterlijk bent om het te begrijpen koop dan een makkelijker spel, heiligschennert
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het verhaal IS enorm complex en bijster slecht geschreven en afgebeeld. Kojima is ijzersterk met actiebeelden (mede dankzij spectaculaire choreografie), maar de scenes zijn geweld zijn werkelijk dramatisch. Slideshows om het verhaal uit te leggen? Dat is gewoon slecht. En onnodig als het verhaal niet zo achterlijk was.
Komt ook nog bij dat er ongelofelijk veel plotholes en fouten in het verhaal zitten. Gisteren kwam ik er weer 1 tegen: Naomi gaf de USB stick met haar filmpje aan Sunny. In het filmpje verteld ze over haar gevoelens voor otacon. Die gevoelens "ontwikkelden" zich pas NA dat ze het filmpje heeft gemaakt en net voor ze de USB stick aan Sunny heeft gegeven.
Ja ik ben aardig negatief. Maar dat mag ook wel. Ik geef blijkbaar om deze serie. Kojima wilde niet alle losse eindjes aan elkaar knopen. Kojima wilde ALLE verhaallijnen in elkaar weven. Een onmogelijke taak aangezien dit achteraf is gebeurd. De opzet is niet in de vorige games gemaakt. Kojima maakt losse eindjes van verhaallijnen die afgerond waren. Dat gaat nergens over en ondermijnd de verhalen van de vorige delen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een ongelofelijke azijnpisser zijn natuurlijkHet verhaal is complex en Kojima heeft met dit deel alle losse eindjes aan elkaar vast willen knopen. Dit was een ontzettend grote job wat bijna onmogelijk is om te doen. Hij heeft het wel gedaan, en sommig dingen zijn niet zo geworden als veel mensen hadden gehoopt. Ik ben het dus met je eens dat het beter had gekund, maar zo ontzettend negatief als jou ben ik zeker niet.
Ik kan zo niet een game noemen die beter in elkaar zit dan deze. Ik ken ook geen andere game waar zoveel filmpjes inzitten. (oke misschien iets te lang). Welke shooter/sluip game zou beter zijn als deze dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Jammer dat je het niets vindthet is namelijk echt één van de beste acteer-prestaties in games. Het verhaal en de informatie die je tot je krijgt is misschien erg veel maar zeer interessant. Helemaal als je er een beetje verstand van hebt en ziet dat alles in die game gewoon klopt met de werkelijkheid.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Helgi het volgende:
Heeft iemand hier de expansion packs en extra mappen gekocht? Is het de moeite waard om dat te kopen? Krijg je dan ook extra wapens enzo? Ik vind dat er maar weinig wapens zijn. En volgens mij krijg je dan ook meer game modes toch? Ik heb een filmpje gezien dat je met Ocelot kan spelen.
Dus komt er een losse Metal Gear Online spel die je gewoon in de winkel kan kopen? Dat zou wel fijn zijn. Het is ook eigenlijk een spel op zichzelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.
Ik heb nog niets geprobeerd te kopen en heb dus ook geen idee of het was is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Andyy het volgende:
hoe krijg je je wapens weer terug etc? (heb hem al uitgespeelt)
ik kom metal gear MK II wel tegen maar ik krijg alleen de standaard spul..
ah zo, dankuquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |