quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Act 4 mensen, act 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
Ik ga nu voor de no alerts badge, maar het valt me niet mee.Vooral de lange stukken door de straten zonder ontdekt te worden is geen makkie. Zenuwslopend vooral, maar wel bevredigend.
Wie hier vecht er ook graag mee met de militia/rebels? Een heel gebied vrijspelen zonder ontdekt te worden is best tof om te doen, helemaal als je merkt dat tactisch denken nog nut heeft ook, ook al is de tegenstander zo voorspelbaar als de nete.
Nee jij bent lekker. =X
Ik denk dat ik dan keer mazzel heb gehad met GTA4, heb dat ff online zitten spelen en werd 2e van de 6 tegenstanders....2e keer werd ik 3e van de 6.....terwijl ik het echt niet zo veel speel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:01 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Online trekt mij niet zo. Online spelen betekent meestal dat je ass gekicked word door een stel nerds dat 24/7 ermee bezig is.Net zoals bij gta4 of skate.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieromheen lopen nog een aantal andere verhaallijnen. Sommige voegen iets toe aan de centrale verhaallijn, anderen niet. En soms heeft Hideo Kojima zichzelf gewoon klemgeschreven.
Kojima is wel een warrig genie. Hij heeft eigenlijk iemand nodig die over zijn schouder meekijkt en onnodige zaken wegsnijdt, om het gehele verhaal wat strakker en duidelijker te laten verlopen. Een goede editor zeg maar.
Maar toch waren het een fantastische 20 jaar (10 jaar voor mij).
Bedankt Hideo!
En nu een remake/ vervolg van Snatchers graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2008 11:53:42 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Dan doe je toch iets foutquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
Aim for the head.. aim for the head...quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Helgi het volgende:
Na wat gespeeld te hebben kreeg ik Debrin punten. Dan kan je geweren kopen en helemaal aanpassen enzo. Enige minpuntje vind ik alleen dat je met sommige wapens (de gratis wapens) de tegenstander bijna niet dood krijgt. Kwam ik dus een paar ventjes tegen die een trap opliepen. Ik denk die zijn voor mij. Schiet ik het hele magazijn leeg maar hij ging maar niet dood. Toen zaten hun op dat dak en hadden ze mij gezien dus ik weer schieten. Pas na 2 en half magazijn dat ventje dood gekregen en toen werd ik neergeschoten.
Ik weet niet of auto aim aanstaat. Ik denk van niet want het richten moet ik echt zelf doen. Maar hoe kan je dan zonder debrin points spelen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
Net even de M14 uitgeprobeerd. Echt een heel goed wapen. Handige scope erop voor lange afstanden. En hij kost maar 750?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
ten eerste moet je niet op Auto Aim spelen maar met manual aim. Schiet dan gewoon op het hoofd en ze zullen zo dood zijn.
Ik speel voornamelijk games zonder drebin points. Ik vind het idee erg leuk en het werkt goed, maar het probleem is dat 70% van de mensen in de games de M14EBR gebruiken en dat is gewoon niet leuk. Veels te makkelijk om mensen mee neer te schieten
Ik vind headshots eigenlijk heel makkelijk om te maken in dit spel. In andere spellen maak ik bijna nooit headshots. Het lijkt wel alsof de hitboxes van het hoofd heel groot zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:09 schreef BMH het volgende:
MGO is headshot chaos aan het worden. 80% van alle kills zijn headshots. En vaak worden die gemaakt door mensen die met een m4 rennend aan het sprayen zijn. Beetje belachelijk. Zelf ben ik een CQC-er. Ik maak 80% van me kills met een knife
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef KoosyNL het volgende:
Wat niet veel genoemd wordt, maar wel ontzettend leuk is, zijn de referenties naar vorige games.Was me niet opgevallen moet ik eerlijk bekennen. Wat me wel is opgevallen zijn de :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die dit is opgevallen en die misschien nog wel meer weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Is inderdaad erg gierig van Konami. Je kan dus maar één keer je mannetje aanmaken. Als je een nieuwe wil maken moet je er één kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:56 schreef Helgi het volgende:
Als ik met online mijn mannetje wil veranderen staat er 'Purchase Charactar'. Moet je ervoor betalen? En maakt het uit of je mannetje een helm op heeft, heeft dat effect op hoe sterk je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |