Metal Gear Retrospective: Part 1quote:Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is a story-driven adventure game, with seasoned hero Solid Snake drafted for one final mission. Set across stages including the Middle East and South America, the now aged Snake has been asked to assassinate his old adversary, Liquid Ocelot. To do this, however, he must make his way through a series of battlefields, using his legendary stealth abilities and all-new OctoCamo suit to avoid detection and to reach his target. With series favorites such as Meryl Silverburgh, Raiden, Hal 'Otacon' Emmerich, Eva and Roy Campbell returning, and with all new gameplay features including a remote-controlled Metal Gear Mk. II and enhanced CQC (Close Quarters Combat) system, Metal Gear Solid 4 rounds out the Metal Gear saga with a fittingly cinematic and gripping final outing.
quote:Metal Gear Online (MGO), the multiplayer experience that combines the rich Metal Gear Solid universe with online combat, returns exclusively for the PLAYSTATION®3!
MGO carries over the backdrop and control system of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (MGS4) to original online maps and game modes, with future downloadable expansion packs (planned to be released after official service begins) adding additional maps, characters, and other features.
Among the new components this time around are battles featuring up to 16 players, and the SOP System, allowing for enhanced squad communication. Close cooperation is essential to survival on the battlefield!
Krijg je dan iets als je 150 headshots maakt? Of win je dan iets?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit volgens mij nu in Act 1 op drie Alert phases of zo. Solid Normal. Maar ik ga dan ook voor de 150 headshots nu, dus dan krijg je dat
Eagle badge. Je wint er niets mee, maar het is wat hoger dan die Hyena die ik nu hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Helgi het volgende:
[..]
Krijg je dan iets als je 150 headshots maakt? Of win je dan iets?
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.quote:
Vergeet niet Bonus round 4 er in te douwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Joh, toen ik dit topic opengooide had ik even geen tijd en zin om al die url tags weg te halen. Ik zal het zo even doen. Bovendien was het niet eens mijn taak om deze te openen, maar degene die de vorige gesloten heeft. Die deed het alleen niet.
Ik heb het uitgespeeld zonder kills, je moet wel schieten, alleen met tranquilizers. en dan krijg je een bandana waardoor je oneindig ammo hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:51 schreef Platina het volgende:
kun je het eigenlijk ook uitspelen zonder kills te maken? want zoiets vind ik wel leuk, vind het schieten er totaal niet bij passen. en die mark two is ook maar gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Later in de game krijg je wel toffe wapens, of kun je die kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:51 schreef Platina het volgende:
net mijn eerste MSG ervaring. cutscenes vond ik toch echt te lang. en gameplay wise ging t wel. sneaken is ff oefenen, vooral dat gespot worden dat ze je overal zien. en die truukjes om achter iemand te gaan sneaken en die beet te pakken mislukte steevast bij mij, beetje jammer.
kun je het eigenlijk ook uitspelen zonder kills te maken? want zoiets vind ik wel leuk, vind het schieten er totaal niet bij passen. en die mark two is ook maar gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef Helgi het volgende:
Kut ik zit vast.![]()
Bij de eerste eindbaas zit ik en ik zit nu al vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef DaggerNL het volgende:
[..]Oke bedankt. Maar hoe doe je die Night Vision? Moet je dan op L2 drukken? Of moet je die eerst in het menu selecteren? En zou je toch een paar opties willen geven??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:21 schreef Helgi het volgende:
[..]
Oke bedankt. Maar hoe doe je die Night Vision? Moet je dan op L2 drukken? Of moet je die eerst in het menu selecteren? En zou je toch een paar opties willen geven??
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle acties staan uitgelegd in het menu
Kan je per actie bekijken hoe je die kunt uitvoeren en bij de Solid eye staan ook alle functies met de knopjes erbij uitgelegd
goodluckPSN-ID: SoliD_S
Sorry als ik domme vragen stel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:25 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dudealle acties staan uitgelegd in het menu
Kan je per actie bekijken hoe je die kunt uitvoeren en bij de Solid eye staan ook alle functies met de knopjes erbij uitgelegd
goodluck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Blackninjadude op 20-06-2008 15:22:15 ]Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Mij je save game sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:54 schreef DaggerNL het volgende:
Het is gelukt, geen alert phases. Wel op Liquid Easy, maar toch.
Stealth Camo![]()
En nog heel veel geld over om leuke wapens te kopen
Wat valt er nog meer te doen?
Suffering from Oblomow's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef DaggerNL het volgende:
[..]Zou je toch die paar opties willen geven want ik kom er niet uit... Maakt mij niet uit als het mijn plezier verneukt ik wil gewoon verder met het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef Helgi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suffering from Oblomow's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat had ik in de tussentijd gemist, zal wel niet heel veel zijn neem ik aan?.....Kennedy
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat had ik dus ook net gedaan (Act 3 spoiler)Ik heb effe gezocht en op Youtube staan wat filmpjes van Act 3. Zoek op 'Metal Gear Solid 4 Act 3'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat had ik in de tussentijd gemist, zal wel niet heel veel zijn neem ik aan?
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef Rock-shocker het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Helgi op 23-06-2008 22:42:09 ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Blackninjadude het volgende:
Act 3 is kort jaMaar ben er net achtergekomen dat je achtervolgt wordt terwijl je die gozer achtervolgt !
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in Oost-Europa die gast van de resistance moet achtervolgen en je loopt in dat begin naar boven via die trap naar dat stukje met die ladder, als je dan achter je kijkt zie je ineens iemand naar je kijken. Als je er dan op afloopt, is hij ineens weg
In ieder geval, vriend van mij heeft dit spel gehaald, maar ik speel het nog meer dan hem. Wat een extreem vet spel zeg, ben net weer op Shadow Moses. Dat stukje dat je MGS1 speelt en dat het een droom is, Otacon die zegt dat je de discs moet verwisselenIn het begin vond ik die filmpjes een beetje irritant, maar hoe meer je in het spel komt hoe minder erg je het vindt.
Moet nu nog even naar stage maar wil eigenlijk weer naar die vriend om MGS4 te spelen![]()
Nee, je kan het ook gewoon spelen zoals het in MGS1 moestquote:Op maandag 23 juni 2008 07:47 schreef Helgi het volgende:
[..]
Oh oke. Dus moet je juist doodgaan? Of niet?
Is mij nog niet gelukt, hoewel het me een jaar of tien geleden wel een keer of drie gelukt is om die game uit te spelenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:34 schreef seto het volgende:
[..]
Nee, je kan het ook gewoon spelen zoals het in MGS1 moest
(hint: ergens in kruipen)
[ Bericht 39% gewijzigd door Helgi op 23-06-2008 22:41:46 ]
Nee maar wel een zeer (sfeer)bepalend gedeelte vanquote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef Helgi het volgende:
Zit de hele eerste Metal Gear Solid spel erin dan??
Suffering from Oblomow's
Nee hoor. Ik heb het al 3 drie keer gedaan zonder dat me NVG aan en uit ging. Misschien je controller nakijken?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.![]()
Batterij van nv misschien leeg?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]Thnx nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jezus, dit spel is niet goed voor m'n hart.
Act2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2Oh sorry... Ik neem aan dat je op mij doelt. Helemaal vergeten spoilertags te gebruiken ik zal het gelijk effe in spoilers zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
![]()
Over de eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net aan de laatste Act begonnen.![]()
![]()
Dat witte lag echt aan je tv. Ik heb tot en metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen enkel probleem gehad met de eindbazen. AlleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik echt pittig.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Helgi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Omg, wat een spel.Net gesaved aan 't begin van Act 3. Maar 't einde van 2, uberhaubt dat laatste deel van act 2. God-ver-domme wat belachelijk dope allemaal.
![]()
![]()
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.![]()
![]()
Je moet alle npc's die op de grond liggen (dood of slapend) even optillen en weer neerleggen. De slapende soldaten hebben 2 items, de dode soldaten 1. Vaak hebben ze rations of noodles oid bij zich.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.
Regain helpt ook!Suffering from Oblomow's![]()
Holy shit, dat gevechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was zo ongelofelijk vet![]()
![]()
Ik zit vast bij een van de laatste eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen??
Edit ik heb hem al gehaald. Ik had een filmpje van hoe je de eindbaas moet halen op youtube gezien.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Helgi op 24-06-2008 11:51:49 ]![]()
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Helgi het volgende:
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef DaggerNL het volgende:
[..]ooh oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart dan denk ik ook waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: