Is mij nog niet gelukt, hoewel het me een jaar of tien geleden wel een keer of drie gelukt is om die game uit te spelenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:34 schreef seto het volgende:
[..]
Nee, je kan het ook gewoon spelen zoals het in MGS1 moest
(hint: ergens in kruipen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Helgi op 23-06-2008 22:41:46 ]
Nee maar wel een zeer (sfeer)bepalend gedeelte vanquote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef Helgi het volgende:
Zit de hele eerste Metal Gear Solid spel erin dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suffering from Oblomow's
Nee hoor. Ik heb het al 3 drie keer gedaan zonder dat me NVG aan en uit ging. Misschien je controller nakijken?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.![]()
Batterij van nv misschien leeg?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef blaze07 het volgende:
Klopt het dat de nightvision steeds uitgaat als het licht is ofzo?
Ik vind dat heel irritant, ik zat namelijk voetsporen te zoeken en dat ding ging de hele tijd automatisch uit na een tijdje....
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]Thnx nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jezus, dit spel is niet goed voor m'n hart.
Act2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb ff hulp nodig, Act 2Oh sorry... Ik neem aan dat je op mij doelt. Helemaal vergeten spoilertags te gebruiken ik zal het gelijk effe in spoilers zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw mensen, heb nu al meerdere spoilers buiten spoilertags gezien. D'r is toch een MGS4-Uitgespeeld topic? Doe dat daar dan.
![]()
Over de eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net aan de laatste Act begonnen.![]()
![]()
Dat witte lag echt aan je tv. Ik heb tot en metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen enkel probleem gehad met de eindbazen. AlleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik echt pittig.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Helgi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Omg, wat een spel.Net gesaved aan 't begin van Act 3. Maar 't einde van 2, uberhaubt dat laatste deel van act 2. God-ver-domme wat belachelijk dope allemaal.
![]()
![]()
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.![]()
![]()
Je moet alle npc's die op de grond liggen (dood of slapend) even optillen en weer neerleggen. De slapende soldaten hebben 2 items, de dode soldaten 1. Vaak hebben ze rations of noodles oid bij zich.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog tips om meer Ratio's e.d. te krijgen, ik zit echt met 1 of 2 steeds bij de bossfights en dat maakt het net even wat moeilijker.
Regain helpt ook!Suffering from Oblomow's![]()
Holy shit, dat gevechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was zo ongelofelijk vet![]()
![]()
Ik zit vast bij een van de laatste eindbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen??
Edit ik heb hem al gehaald. Ik had een filmpje van hoe je de eindbaas moet halen op youtube gezien.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Helgi op 24-06-2008 11:51:49 ]![]()
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Helgi het volgende:
Uitgespeeld. Wat een vet spel.![]()
Alleen een ding snapte ik niet (niet lezen als je hem nog niet heb uitgespeeld!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef DaggerNL het volgende:
[..]ooh oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart dan denk ik ook waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: