Het is een blamage.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Pritt het volgende:
milsukte vind ik best een tof woord.
Het beeldt de betekenis van het woord mooi uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Pritt het volgende:
milsukte vind ik best een tof woord.
Oh! Dan is het een Fehlleistung.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Het beelt de betekenis van het woord mooi uit.
Wat is dat, uitbelen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het beelt de betekenis van het woord mooi uit.
Het is besmettelijk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef Upsetter het volgende:
Wat is dat, uitbelen?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Copycat het volgende:
eerbare users zoals Liquidootje en mijzelf
Fixed.quote:
De TT is juist de charme van het topic.quote:
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:24 schreef Rebubbled het volgende:
De TT is juist de charme van het topic.Ik dacht dat je het expres deed. Totdat je erover flipte.
Ik vind het cool. Ofzo.
Neen, dan was de TT geweest "Sucky sucky 5 dolla".quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Mijn beroepsdeformatie speelde op, denk ik.
Milsukte users dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk.
Mijn beroepsdeformatie speelde op, denk ik.
Niks meer aan veranderen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:38 schreef Emel het volgende:
zo goed?
Oh kut..........quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Copycat het volgende:
Hé Feitosa!
Jou weet ik dan weer wel te wonen!
No worries. Het straatverbod is nog steeds van kracht.quote:
Oh, dan ben ik toch niet in het land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
No worries. Het straatverbod is nog steeds van kracht.
Nog een maandje of twee, geloof ik.
Waarom moet je het nu weer persoonlijk maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht juist dat het over labiele dvd spelerloze stalkers ging.
Waarover dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en pony moet right_turn wel een pm sturen he.
regel een date met right-turn, heb je een gratis DVD speler die je misschien wel kan verpatsen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Coniferen!
De coniferenheg tussen mijn achtertuin en die van mijn buren is op leven na dood. En dat blijkt dus een soort van virus te zijn, vertelde Pony-Lover. En moet er dus een nieuwe haag komen.
En ik zie het gat in mijn budget al weer zitten.
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
De coniferenheg tussen mijn achtertuin en die van mijn buren is op leven na dood. En dat blijkt dus een soort van virus te zijn, vertelde Pony-Lover. En moet er dus een nieuwe haag komen.
maar ze zegt net dat haar buren lelijk zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.
Stapel dan gewoon je lege bierkratten tussen jouw tuin en die van de buren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Coniferen!
Oh, dan kan de haag niet hoog genoeg zijn. Planten die hap!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:08 schreef saaw het volgende:
[..]
maar ze zegt net dat haar buren lelijk zijn
Oh ja: mijn buren zijn lelijk. Echt lelijk. En hun misantropische onzekerheden en emotionele onkundes houden ze maar lekker thuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef Marble het volgende:
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.
Dan los je dat met een nieuwe heg ook niet opquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja: mijn buren zijn lelijk. Echt lelijk. En hun misantropische onzekerheden en emotionele onkundes houden ze maar lekker thuis.
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Stapel dan gewoon je lege bierkratten tussen jouw tuin en die van de buren.
kom ik er een mooie tekening op zetten van een DVDspeler!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan los je dat met een nieuwe heg ook niet op![]()
Bel Israel en vraag ze of ze zo'n muur voor je komen zetten![]()
[ afbeelding ]
echt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.
Zo'n wijvenbiertje, zeg maar.
Dan stapel je alle oude jaargangen Viva en Yes op tussen jouw tuin en die van de burenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.
Zo'n wijvenbiertje, zeg maar.
Zo'n wijf ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Dan stapel je alle oude jaargangen Viva en Yes op tussen jouw tuin en die van de buren![]()
Al m'n foto's van kinderen op wipkippen zijn ook wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Re heeft alles zitten editten.Teruglezen wordt je tegenwoordig gewoon onmogelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Al m'n foto's van kinderen op wipkippen zijn ook weg![]()
![]()
Was niet helemaal wat ik bedoelde, maar dit is eigenlijk nog beterquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Re heeft alles zitten editten.Teruglezen wordt je tegenwoordig gewoon onmogelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Marble het volgende:
Da's een eend, geen kip. Gevogeltediscriminatie is ZO not done anno 2008.
Jeetje, waarom zou hij dat gedaan hebben? We hadden het nog netjes gehoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, wat een mensenkennis heeft hij toch.
Joh.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jeetje, waarom zou hij dat gedaan hebben? We hadden het nog netjes gehouden
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Popcorn-topic?
Maar ik heb gelezen dat ze best wel aantrekkelijk was. Waarom zou hij haar gelijk dumpen dan? Je opmerking kan ik niet geheel thuisbrengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:00 schreef Originele_Naam het volgende:
die gast heeft duidelijk dat wijf niet geneukt anders had hij haar wel gelijk gedumpt
Oh God!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef WrongTurn_ het volgende:
Goed topic!![]()
Ik heb dat andere topic ook gelezen en ik moet zeggen dat de TS wel op mijn sympathie mag rekenen.
Het is duidelijk dat zijn 'vriendin' niet correct gehandeld heeft. Verder komt TS over als iemand met een sterke persoonlijkheid. Ondanks dat hem het vuur hevig aan de schenen werd gelegd is hij knap overeind gebleven![]()
Mag ik drie hoeraatjes voor die TS!
![]()
![]()
right turn aka wrong turnquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef WrongTurn_ het volgende:
Goed topic!![]()
Ik heb dat andere topic ook gelezen en ik moet zeggen dat de TS wel op mijn sympathie mag rekenen.
Het is duidelijk dat zijn 'vriendin' niet correct gehandeld heeft. Verder komt TS over als iemand met een sterke persoonlijkheid. Ondanks dat hem het vuur hevig aan de schenen werd gelegd is hij knap overeind gebleven![]()
Mag ik drie hoeraatjes voor die TS!
![]()
![]()
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebberquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh God!!![]()
Jezus!!
![]()
![]()
Je hebt gewoon een (buitegewoon doorzichtige) kloon aangemaakt om jezelf te verdedigen en moed in te praten!![]()
![]()
![]()
de treurnis
![]()
![]()
()
Neem aub je medicatie weer vanaf morgen, of verhang jezelf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebber
Het weer reuze leuk isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Re het volgende:
Ik geef het topic tot morgen ochtend ongeveer...
tenzij...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Originele_Naam het volgende:
hey modje kom op zegdit is puur leedvermaak
![]()
Zou je misschien hierop willen antwoorden?quote:Maar ik heb gelezen dat ze best wel aantrekkelijk was. Waarom zou hij haar gelijk dumpen dan? Je opmerking kan ik niet geheel thuisbrengen
gast je weet het zelf best, je bent een kloon die net aangemaakt isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
[..]
Zou je misschien hierop willen antwoorden?
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
gast je weet het zelf best, je bent een kloon die net aangemaakt is
Ga zitten en geniet.quote:
gelukkig geloof je er zelf wel inquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeld
Nee hoor, ik kwam even langs om die jolige TS een hart onder de riem steken om me daarna weer met ernstigere zaken te gaan bezigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ga zitten en geniet.![]()
Vanavond is dit de plek waar een psychiatrisch patient Right/Wrong -Turn zijn kunsten zal vertonen![]()
(lees vooral ook deel 1 even)
Bij KLB hebben ze daar een term voor:quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeld
Aha, in KLB kan ik dus de verklaringen vinden voor de verschillende termen die ik hier en daar voorbij zie komen en die ik niet goed kan thuisbrengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Bij KLB hebben ze daar een term voor:
FAIL
maar waarom neem je bijna dezelfde naam aan danquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:57 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kwam even langs om die jolige TS een hart onder de riem steken om me daarna weer met ernstigere zaken te gaan bezigen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
maar waarom neem je bijna dezelfde naam aan dan
CopyCut heeft per ongeluk zijn naam verkeerd gespeld en aangezien ik nog op zoek was naar een mooie pakkende naam, leek het me voor de hand te liggen om deze naam te kiezen.quote:Nou Bio, user WrongTurn ofzo is zijn vriendin en dvdspeler kwijt en reageert dit af op eerbare R&P users zoals Re, Pony-Lover, Liquidootje, Papierversnipperaar en mijzelf.
Nou, daar red je je maar weer mooi uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:03 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
[..]
CopyCut heeft per ongeluk zijn naam verkeerd gespeld en aangezien ik nog op zoek was naar een mooie pakkende naam, leek het me voor de hand te liggen om deze naam te kiezen.![]()
Gaan we dan door op de orde van de dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nou, daar red je je maar weer mooi uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Gaan we dan door op de orde van de dag
Hmmm wat zou de aandacht van de mods trekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Al denk ik wel dat we de modjes moeten verzoeken aan de hand van zijn ip de indentiteit van right/wrong-turn te achterhalen. Zodat de daartoe bevoede insatntie hm een dwangbehandeling kunnen opleggen.
een reeks baggertopics in R&P meestalquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hmmm wat zou de aandacht van de mods trekken
zoals deze en dan 7 pagina's vol baggerenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een reeks baggertopics in R&P meestal![]()
Net zo min als R_T een dwangbehandeling nodig heeft heb ik zo'n behandeling nodig. Ik kan jullie melden dat het met mijn verstandelijke vermogens prima gesteld is hoor. De gewoonlijke ups & downs, maar wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Al denk ik wel dat we de modjes moeten verzoeken aan de hand van zijn ip de indentiteit van right/wrong-turn te achterhalen. Zodat de daartoe bevoede insatntie hm een dwangbehandeling kunnen opleggen.
hihi, indentiteitquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
dit topic is om r_t uit te lachen omdat hij zich belachelijk gedraagtquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:17 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Net zo min als R_T een dwangbehandeling nodig heeft heb ik zo'n behandeling nodig. Ik kan jullie melden dat het met mijn verstandelijke vermogens prima gesteld is hoor. De gewoonlijke ups & downs, maar wie heeft dat niet.
Waar gaat dit topic eigenlijk over?
Nou daar ben ik het helemaal niet mee eens. Misschien moet er dan maar even een moderator naar dit topic kijken, om te zien of het in dat geval dan wel bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dit topic is om r_t uit te lachen omdat hij zich belachelijk gedraagt
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:27 schreef Originele_Naam het volgende:
lolbroek, zelfs een mod maakte een topic in de klaagbaak over de r_t
jij weet wel veel voor iemand die net een paar uur user isquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.
En was het ook niet zo dat de moderator van het forum waarin hij het topic in eerste instantie aanmaakte dat topic rücksichtslos gesloten heeft. Dat zegt toch ook wel wat over de status die deze moderator bij zijn collega's heeft
Ik lees al een paar dagen meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:40 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jij weet wel veel voor iemand die net een paar uur user is
toch lief dat je ff mijn fobo hebt gechecktquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.
En was het ook niet zo dat de moderator van het forum waarin hij het topic in eerste instantie aanmaakte dat topic rücksichtslos gesloten heeft. Dat zegt toch ook wel wat over de status die deze moderator bij zijn collega's heeft
En gelijk ook maar even je website!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
toch lief dat je ff mijn fobo hebt gecheckt
Je neemt wel elke afslag die je kunt nemen hè.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
En gelijk ook maar even je website!
Gave website, hele mooie foto's!
Ik fotografeer zelf ook, dus ik ben aangenaam verrast dat dat langharig werkschuw tuig in dat vakgebied werkzaam isquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je neemt wel elke afslag die je kunt nemen hè.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebber
Goh, toch toevallig dat deze twee users het allebei noodzakelijk vinden om PonyLover op haar Fok! naam te moeten aanspreken. Zou het dan toch...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Misschien dat je met je ponyliefhebbende gemankeerde hersenen er zo over denkt, maar dat is niet zo. Ik heb dit topic geopend zoals je in de OP kunt lezen om dit van me af te schrijven. Dat jij het als dierenliefhebbende lowlife nodig vind om dit topic zoveel mogelijk te verbaggeren betekent niet dat het niet serieus is.
Hij heeft Re's website bekeken. Dat verdient toch zeker nog tot 12:00 he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:
We zijn er nog!
Ik vond haar al zo'n zeikwijf, nu weet ik het zeker. Mijn fout dus, ik had het over dierenliefhebster moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef MrDice het volgende:
Goh, toch toevallig dat deze twee users het allebei noodzakelijk vinden om PonyLover op haar Fok! naam te moeten aanspreken. Zou het dan toch...
Epic Fail you Worthless Piece of Ass![]()
Oh nee wacht, ga vooral door met jezelf zo belachelijk te maken. Kansloze rukkers zoals jij lusten we rauw hier
Voor een pientere R&P veteraan kom je nu wel wat traag voor de dag CCquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Right_Turn in de prullenbak is verdwenen en Wrong_Turn de nieuwe Right_Turn is?
Ik wil middels mijn bijdragen aan dit topic enkel Right_Turn een hart onder de riem steken. Het lijkt er op alsof die arme jongen zijn goddelijke vriendinnetje aan het kwijtraken is. Hij heeft het al moeilijk genoeg daarmee en wordt nu ook nog eens belaagd door mensen die proberen hem naar hun niveau naar beneden te trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Right_Turn in de prullenbak is verdwenen en Wrong_Turn de nieuwe Right_Turn is?
Ja hallo! Ben net anderhalf uur wakker en heb nog maar één kop koffie op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef MrDice het volgende:
Voor een pientere R&P veteraan kom je nu wel wat traag voor de dag CC![]()
Ooohhhh het gaat nog steeds om het feit dat hij zijn "vriendinnetje" kwijt isquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Ik wil middels mijn bijdragen aan dit topic enkel Right_Turn een hart onder de riem steken. Het lijkt er op alsof die arme jongen zijn goddelijke vriendinnetje aan het kwijtraken is. Hij heeft het al moeilijk genoeg daarmee en wordt nu ook nog eens belaagd door mensen die proberen hem naar hun niveau naar beneden te trekken.
Ik wil Right_Turn laten zien dat er ook nog mensen hier op Fok! zijn die wel achter hem, en aan zijn zijde staan.
Ho ho, én zijn dvd spelert.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ooohhhh het gaat nog steeds om het feit dat hij zijn "vriendinnetje" kwijt is
quote:Ik wil Right_Turn laten zien dat er ook nog mensen hier op Fok! zijn die wel achter hem, en aan zijn zijde staan.
mij gaat het eigenlijk alleen nog om die DVD-spelert.quote:
Ik vind de coniferen eigenlijk het belangrijkste...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Garisson72 het volgende:een Cc-topic, gotta be part of this.
![]()
[..]
mij gaat het eigenlijk alleen nog om die DVD-spelert.
Copycut is dus mislukt als coniferenkweker. Is het de bedoeling dat we hier gaan discussiëren over zaken die mislukt zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, mijn coniferenhaag. Een zielig hoopje bruine dorre takken met hier en daar nog een naar adem snakkend stukje groen. The Drama!
Foto van jezelf zekerquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef WrongTurn_ het volgende:
Ik had laatst namelijk een foto gemaakt en die was mislukt.
Nu jullie!
Ik en planten kwekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef WrongTurn_ het volgende:
Copycut is dus mislukt als coniferenkweker. Is het de bedoeling dat we hier gaan discussiëren over zaken die mislukt zijn?
Ik had laatst namelijk een foto gemaakt en die was mislukt.
Nu jullie!
Zeker geen groene vingers hè? Heel wat anders dan ene MrDice, maar die zit ook de hele dag met zijn vingers in zijn neus!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik en planten kweken. Dodelijke combinatie. Ik kan nog geen cactus in leven houden, en dat is bewezen.
idee: Vervang hem door een coryfeeënhaag. Kei-low-maintenance. Begin maar met de complete cast van DGK ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, mijn coniferenhaag. Een zielig hoopje bruine dorre takken met hier en daar nog een naar adem snakkend stukje groen. The Drama!
Die bloeden waarschijnlijk nóg eerder dood. Doe mij maar gewoon een houten schutting. No Maintenance!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
idee: Vervang hem door een coryfeeënhaag. Kei-low-maintenance. Begin maar met de complete cast van DGK ofzo.
< Hier had uw slappe woordgrap omtrent "mislukte users voor schut(ting) zetten" kunnen staan >quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Die bloeden waarschijnlijk nóg eerder dood. Doe mij maar gewoon een houten schutting. No Maintenance!
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
Zorg je dan wel dat ie goed vast komt te staan Cc. Schuttingen kunnen namelijk omwaaien weet je
quote:
Wat was ook weer on topic?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef Re het volgende:
oeh hoog R&P en andere ex mod gezelschap alhier
Dus jullie kunnen best ontopic reageren ... toch?
Miss gesuckte Users Verkiezing ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef Re het volgende:
iets met left right wrong u turn
DVD speler
schuttingen
wipkippen
oh en dus mislukte users... of was het milsukte users?
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Een topic met zoveel potentie he... en dan vervalt het in dit
Kwestie van goed vastzetten, dan komt het wel goed hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?
Slotjes zijn zo ouderwets, ze vervallen vanzelf wel op slot. Ik beveel ritalin aan , dat helpt tegen slotjesneigingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...
Verre van! Dat siert je juist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
ik snap trouwens van begin af aan al nix van dit topic, ben ik nu ook een mislukte user?
strelizia's! beter dan heggen!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van! Dat siert je juist.
Sierheesters, is dat wat?
En Re, ik wilde vanavond nog wel een nice pic plaatsen van mijn dooie heg.
alleen als je de goede sier wil maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Re, ik wilde vanavond nog wel een nice pic plaatsen van mijn dooie heg.
Ik wil een gangbang voorstellen met alle _turns en Cc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...
Jammer, you turn me on!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik wil dat voorstel vervolgens weer van tafel vegen.
Dat is echt een voorstel van een typisch mis gesuckte userquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Je bent ook echt totaal niet een teamplayerquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Kom ey. Inlikken doe je maar als ik er niet benquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is echt een voorstel van een typisch mis gesuckte user
Kun je dat misschien ook staven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Originele_Naam het volgende:
omg dit topic gaat helemaal nergens meer over. Aan heel de turn familie, maak jezelf niet zo belachelijk en pleeg gewoon zelfmoord als je nog liefdesverdriet hebt ofzo
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstadquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.
Oh jeequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstad
Whahaha fokkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstad
wat jij wil, vraag maar aan re of die ff ip's vergelijktquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh jee![]()
![]()
![]()
![]()
een foutjec![]()
daar gaan je klonen![]()
![]()
![]()
![]()
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstadquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.
ok dan geen kloononderzoekquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef Re het volgende:
Ik kan geen IPs vergelijken en dat wil ik niet eens, dan ben ik de hele dag bezig met kloononderzoek.. ik heb wel wat beters te doen...
Alsof dat iets zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
wat jij wil, vraag maar aan re of die ff ip's vergelijkt
Sommige mensen zijn wel heel erg overgevoelig hoor. Ik was even aan het spelen op de FP, die laten zich wel heel makkelijk de kast op jagen. Maak wat opmerkingen over een miskraam en boemmm...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
We hebben een monster gecreëerd met die Turntokkie.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
ah, NU komen de verschillende bestanddelen van dit topic bij elkaar! We moeten hem kwijt zien te raken, net als die DVD-speler! zoiets?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef Pony-Lover het volgende:
We moeten onze verantwoordelijkheid nemen en hem doodmaken net als jouw heg.
dat doet mij dan weer denken aan een bush onder de gordel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik las 'met jouw heg'.
Lijkt me ook wel wat!
't Is net fietsen, hè?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:24 schreef Moonah het volgende:
Ehm, volgens mij doel jij op iets anders!
Dat zit al door mijn gazon (quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Ole het volgende:
Misschien moet je denken aan een haag van klimop.
Hier valt er niet tegenaan te snoeien, dat spul woekert je hele tuin door
Voel mee met mijn heg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:03 schreef Re het volgende:
wat gaan we met dit topic doen en eventueel vervolg enzo.... gaarna wat constructieve meningen...
De combinatie van Bagger, Geesteszieken, Domme Klonen en Tuinieren lijkt me genoeg reden voor een succesvolle reeks.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:03 schreef Re het volgende:
wat gaan we met dit topic doen en eventueel vervolg enzo.... gaarna wat constructieve meningen...
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zit al door mijn gazon () .
De heg:
[ afbeelding ]
Dan kun je nog wel even vooruitquote:
"Mevrouw u lijkt acute terminale longkanker te hebben, kunt u me iets meer vertellen over uw rookgedragquote:
mag ik bepaalde voorwaarden scheppen (retorische vraag natuurlijk)?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De combinatie van Bagger, Geesteszieken, Domme Klonen en Tuinieren lijkt me genoeg reden voor een succesvolle reeks.
![]()
Wat heb je toen betaald voor dat ding?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
Nee geen hooikoorts hoor. Ik haalde even weer een oude dvd-speler van de zolder.
anders ga je gewoon recht op je doel afquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
Joah ik dacht als je niet probeert wordt je penis ook niet nat he. Bedoel hoeveel verkeerde afslagen kun je nou nemen met zoiets.
wipneus?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey wipneus! Alles goed? Links rechts 3kwart?
Gelukkig hebben ze hem voorlopig even kaltgestellt!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Right_Turn laat zich blijkbaar in dit topic niet zien, who can blame him?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:26 schreef saaw het volgende:
[..]
wipneus?![]()
alles prima
hoeist met right_turn en zn dvd speler ondertussen?
en de coniferen van CC niet te vergeten
Tik Takquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef Liquidootje het volgende:
Maar zijn dvdspeler met lord of the rings dvd nr 5 is nog steeds foetsie.
Neen, ik heb begrepen dat hij haar wil verleiden tot het drinken van een drankje en anders escorteert hij haar, galant als hij is, naar het huis van haar moeder dat toevalligerwijs ook richting zijn huis isquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:39 schreef Copycat het volgende:
Ga je op de dansvloer twisten over een dvdspeler?
Heb je het topic niet gevolgd soms? Haar moeder past op de kleine als haar poppetje aan het dansen isquote:
Ze reageert niet op smsjes en zo, dus ik denk het niet echt. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je toch wilt weten wat er is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat ze dat op prijs zal stellen?
Ik zag op haar hyves dat die wel een heel jong vriendje heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef Ole het volgende:
Ja, begin wat met haar moeder, zal haar leren!
[Forum] Banmeldtopicquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef U_Turn het volgende:
[..]
Ze reageert niet op smsjes en zo, dus ik denk het niet echt. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je toch wilt weten wat er is.
Dat Wrongturn_ al een ban heeftquote:
Lijkt me geen goede zet. Er zijn altijd van die grappenmakers die dan linkjes naar de verschillende topiques gaan posten!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
erkennen dat er een hyves bestaat betekent vaak direct posten.
Omdat in een bepaald topic één of ander nephoertje beweert verkracht te zijn. Blijkbaar word je gebanned als je daar in scherpe bewoordingen aan twijfeltquote:
Color: Flat Blackquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:05 schreef Garisson72 het volgende:
kijk eens Cc, voor jou:
[ afbeelding ]
Spuit je daar je heg mee over. Geen mens die het ziet.
alleen sensatiezoekers en baggeraars hebben toegang alhierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
wajooo ben ik dan opeens vip dat ik kan posten
ik behoor tot allebei de groepen niet hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Re het volgende:
[..]
alleen sensatiezoekers en baggeraars hebben toegang alhier
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Re het volgende:
[..]
Bagger? * oshiro meldtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Re het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat zie je helemaal verkeerd. Mislukte User, dat ben je dan weer wel. Dit topic is meesterlijkquote:
de grootste josti die ik hier zie posten in tijden ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef right_turn het volgende:
[..]
Is dat het onwettige kind tussen Technojunk en Viking84?
Doe es een link..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:00 schreef Logician het volgende:
[..]
de grootste josti die ik hier zie posten in tijden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |