quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
maar waarom neem je bijna dezelfde naam aan dan
CopyCut heeft per ongeluk zijn naam verkeerd gespeld en aangezien ik nog op zoek was naar een mooie pakkende naam, leek het me voor de hand te liggen om deze naam te kiezen.quote:Nou Bio, user WrongTurn ofzo is zijn vriendin en dvdspeler kwijt en reageert dit af op eerbare R&P users zoals Re, Pony-Lover, Liquidootje, Papierversnipperaar en mijzelf.
Nou, daar red je je maar weer mooi uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:03 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
[..]
CopyCut heeft per ongeluk zijn naam verkeerd gespeld en aangezien ik nog op zoek was naar een mooie pakkende naam, leek het me voor de hand te liggen om deze naam te kiezen.![]()
Gaan we dan door op de orde van de dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nou, daar red je je maar weer mooi uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Gaan we dan door op de orde van de dag
Hmmm wat zou de aandacht van de mods trekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Al denk ik wel dat we de modjes moeten verzoeken aan de hand van zijn ip de indentiteit van right/wrong-turn te achterhalen. Zodat de daartoe bevoede insatntie hm een dwangbehandeling kunnen opleggen.
een reeks baggertopics in R&P meestalquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hmmm wat zou de aandacht van de mods trekken
zoals deze en dan 7 pagina's vol baggerenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een reeks baggertopics in R&P meestal![]()
Net zo min als R_T een dwangbehandeling nodig heeft heb ik zo'n behandeling nodig. Ik kan jullie melden dat het met mijn verstandelijke vermogens prima gesteld is hoor. De gewoonlijke ups & downs, maar wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Al denk ik wel dat we de modjes moeten verzoeken aan de hand van zijn ip de indentiteit van right/wrong-turn te achterhalen. Zodat de daartoe bevoede insatntie hm een dwangbehandeling kunnen opleggen.
hihi, indentiteitquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
dit topic is om r_t uit te lachen omdat hij zich belachelijk gedraagtquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:17 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Net zo min als R_T een dwangbehandeling nodig heeft heb ik zo'n behandeling nodig. Ik kan jullie melden dat het met mijn verstandelijke vermogens prima gesteld is hoor. De gewoonlijke ups & downs, maar wie heeft dat niet.
Waar gaat dit topic eigenlijk over?
Nou daar ben ik het helemaal niet mee eens. Misschien moet er dan maar even een moderator naar dit topic kijken, om te zien of het in dat geval dan wel bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dit topic is om r_t uit te lachen omdat hij zich belachelijk gedraagt
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:27 schreef Originele_Naam het volgende:
lolbroek, zelfs een mod maakte een topic in de klaagbaak over de r_t
jij weet wel veel voor iemand die net een paar uur user isquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.
En was het ook niet zo dat de moderator van het forum waarin hij het topic in eerste instantie aanmaakte dat topic rücksichtslos gesloten heeft. Dat zegt toch ook wel wat over de status die deze moderator bij zijn collega's heeft
Ik lees al een paar dagen meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:40 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jij weet wel veel voor iemand die net een paar uur user is
toch lief dat je ff mijn fobo hebt gechecktquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Maar uit het andere topic heb ik begrepen dat deze moderator er een beetje met de pet naar gooide. Blijkbaar houdt hij zich meer bezig met het wassen van zijn prachtige lange haren dan dat hij daadwerkelijk tijd steekt in het modereren van zijn eigen specifieke forum.
En was het ook niet zo dat de moderator van het forum waarin hij het topic in eerste instantie aanmaakte dat topic rücksichtslos gesloten heeft. Dat zegt toch ook wel wat over de status die deze moderator bij zijn collega's heeft
En gelijk ook maar even je website!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
toch lief dat je ff mijn fobo hebt gecheckt
Je neemt wel elke afslag die je kunt nemen hè.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
En gelijk ook maar even je website!
Gave website, hele mooie foto's!
Ik fotografeer zelf ook, dus ik ben aangenaam verrast dat dat langharig werkschuw tuig in dat vakgebied werkzaam isquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je neemt wel elke afslag die je kunt nemen hè.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebber
Goh, toch toevallig dat deze twee users het allebei noodzakelijk vinden om PonyLover op haar Fok! naam te moeten aanspreken. Zou het dan toch...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Misschien dat je met je ponyliefhebbende gemankeerde hersenen er zo over denkt, maar dat is niet zo. Ik heb dit topic geopend zoals je in de OP kunt lezen om dit van me af te schrijven. Dat jij het als dierenliefhebbende lowlife nodig vind om dit topic zoveel mogelijk te verbaggeren betekent niet dat het niet serieus is.
Hij heeft Re's website bekeken. Dat verdient toch zeker nog tot 12:00 he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:
We zijn er nog!
Ik vond haar al zo'n zeikwijf, nu weet ik het zeker. Mijn fout dus, ik had het over dierenliefhebster moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef MrDice het volgende:
Goh, toch toevallig dat deze twee users het allebei noodzakelijk vinden om PonyLover op haar Fok! naam te moeten aanspreken. Zou het dan toch...
Epic Fail you Worthless Piece of Ass![]()
Oh nee wacht, ga vooral door met jezelf zo belachelijk te maken. Kansloze rukkers zoals jij lusten we rauw hier
Voor een pientere R&P veteraan kom je nu wel wat traag voor de dag CCquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Right_Turn in de prullenbak is verdwenen en Wrong_Turn de nieuwe Right_Turn is?
Ik wil middels mijn bijdragen aan dit topic enkel Right_Turn een hart onder de riem steken. Het lijkt er op alsof die arme jongen zijn goddelijke vriendinnetje aan het kwijtraken is. Hij heeft het al moeilijk genoeg daarmee en wordt nu ook nog eens belaagd door mensen die proberen hem naar hun niveau naar beneden te trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Right_Turn in de prullenbak is verdwenen en Wrong_Turn de nieuwe Right_Turn is?
Ja hallo! Ben net anderhalf uur wakker en heb nog maar één kop koffie op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef MrDice het volgende:
Voor een pientere R&P veteraan kom je nu wel wat traag voor de dag CC![]()
Ooohhhh het gaat nog steeds om het feit dat hij zijn "vriendinnetje" kwijt isquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Ik wil middels mijn bijdragen aan dit topic enkel Right_Turn een hart onder de riem steken. Het lijkt er op alsof die arme jongen zijn goddelijke vriendinnetje aan het kwijtraken is. Hij heeft het al moeilijk genoeg daarmee en wordt nu ook nog eens belaagd door mensen die proberen hem naar hun niveau naar beneden te trekken.
Ik wil Right_Turn laten zien dat er ook nog mensen hier op Fok! zijn die wel achter hem, en aan zijn zijde staan.
Ho ho, én zijn dvd spelert.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ooohhhh het gaat nog steeds om het feit dat hij zijn "vriendinnetje" kwijt is
quote:Ik wil Right_Turn laten zien dat er ook nog mensen hier op Fok! zijn die wel achter hem, en aan zijn zijde staan.
mij gaat het eigenlijk alleen nog om die DVD-spelert.quote:
Ik vind de coniferen eigenlijk het belangrijkste...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Garisson72 het volgende:een Cc-topic, gotta be part of this.
![]()
[..]
mij gaat het eigenlijk alleen nog om die DVD-spelert.
Copycut is dus mislukt als coniferenkweker. Is het de bedoeling dat we hier gaan discussiëren over zaken die mislukt zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, mijn coniferenhaag. Een zielig hoopje bruine dorre takken met hier en daar nog een naar adem snakkend stukje groen. The Drama!
Foto van jezelf zekerquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef WrongTurn_ het volgende:
Ik had laatst namelijk een foto gemaakt en die was mislukt.
Nu jullie!
Ik en planten kwekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef WrongTurn_ het volgende:
Copycut is dus mislukt als coniferenkweker. Is het de bedoeling dat we hier gaan discussiëren over zaken die mislukt zijn?
Ik had laatst namelijk een foto gemaakt en die was mislukt.
Nu jullie!
Zeker geen groene vingers hè? Heel wat anders dan ene MrDice, maar die zit ook de hele dag met zijn vingers in zijn neus!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik en planten kweken. Dodelijke combinatie. Ik kan nog geen cactus in leven houden, en dat is bewezen.
idee: Vervang hem door een coryfeeënhaag. Kei-low-maintenance. Begin maar met de complete cast van DGK ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, mijn coniferenhaag. Een zielig hoopje bruine dorre takken met hier en daar nog een naar adem snakkend stukje groen. The Drama!
Die bloeden waarschijnlijk nóg eerder dood. Doe mij maar gewoon een houten schutting. No Maintenance!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
idee: Vervang hem door een coryfeeënhaag. Kei-low-maintenance. Begin maar met de complete cast van DGK ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |