Iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom bepaal jij dat die mensen zich niet onder controle hebben
Maar dit is een zwalkende slappe lulquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:26 schreef Friek_ het volgende:
Meestal is het toch een lid van het vrouwelijk geslacht dat de meningen op R&P wat teveel vindt voor haar zieltje.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef DANILXL het volgende:
triest figuur die ts. ze passen dus weel goed bij elkaar. ik zou weer contact proberen te leggen
Heerlijk iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Liquidootje het volgende:
Dit is echt een lekkere ordinaire TS-bash topic geworden. Te lekker.
Hij beschuldigt mij ervan dat ik hém stalkt. Terwijl ik ergens eerder een bericht had gepost.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heerlijk idd![]()
![]()
![]()
(al stalkt de TS me nu wel over de rest van het forum)![]()
dit heb ik nog nooit meegemaakt!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij beschuldigt mij ervan dat ik hém stalkt. Terwijl ik ergens eerder een bericht had gepost.
Was een interessante ontwikkeling vond ik.
Ok ok, maar moest het ff nog vermeldenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Originele_Naam het volgende:
-edit- het was al afgelopen dacht ik gezegd te hebben?
Nee, ik ga niet onaangekondigd bij haar langs. Zelf zit ik ook niet zo op onverwachts bezoek te wachten, dus dat doe ik ook niet. Blijkbaar is ze de laatste tijd heel erg bezig met haar familie want als ik wil afspreken is ze op dat moment bij haar moeder, oma, nichtje, tante. Gisteren was ze bijvoorbeeld voetbal bij haar oma aan het kijken. Gezellig!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef Aneurism het volgende:
Niets gehoord meer van haar? (ik weet het, het waren 3-4 dagen later... maar toch)
Jij wilt alleen maar je DVD's aan mij kunnen slijten!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef FreddyVork het volgende:
Ok. Als je hulp in welke vorm dan ook nodig hebt, wij mede-FOK!kers zijn er voor je.
Succes!
Doel is uiteraard om jouw DVD-speler weer bij jou thuis te krijgen.
Hoe lang gaat het duren voordat je door hebt dat ze niets meer met je te maken wil hebben. Dat afspreken met familie, heb je er nooit bij stil gestaan dat dat allemaal smoesjes zijn om jou af te wimpelen? De rare smsjes, de afstandelijkheid, telefoon naar voicemail...HALLO..ze wil gewoon geen contact meer met je.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet onaangekondigd bij haar langs. Zelf zit ik ook niet zo op onverwachts bezoek te wachten, dus dat doe ik ook niet. Blijkbaar is ze de laatste tijd heel erg bezig met haar familie want als ik wil afspreken is ze op dat moment bij haar moeder, oma, nichtje, tante. Gisteren was ze bijvoorbeeld voetbal bij haar oma aan het kijken. Gezellig!
Ik heb haar een berichtje gestuurd om zelf met een geschikt moment te komen. Ik ben in afwachting van haar antwoord.
Nee... ik heb je toch niet gevraagd in dat topic te komen of wel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef right_turn het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar je DVD's aan mij kunnen slijten!
In het wild aanschouwen? Haar moeder is een keertje langsgeweest toen ik er was, en ik heb met schoonmama een IKEA kast in elkaar gezet. Prima samenwerking! En een buurvrouw die kwam klagen over geluidsoverlast. Ze is veeeeeeeeeel geduldiger dan ik benquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je haar eigenlijk wel eens in het wild mogen aanschouwen? Hoe is haar verstandshouding ten opzichte van andere bekenden van haar?
mwa..... sommige vrouwen kunnen behoorlijk vaag zijn maar meestal is dat dan om de ander een beetje ''te sparen'' , de meeste mannen snappen de hint wel als ze een paar maal zijn afgewimpeld en bij sommige moet je gewoon héél duidelijk zijn en zeggen NEE, IK WIL LIEVER GEEN CONTACT MEER MET JE.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nee toch. Vrouwen zeggen toch gewoon als ze je niet moeten. Zulke smoesjes gebruiken ze alleen in romantische comedies.
idd dat wens ik hem ook toe..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar goed...... voor de rest wens ik TS wijsheid, sterkte en succes toe in zijn verdere leven![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
idd dat wens ik hem ook toe..
..met de juiste medicatie moet dat tegenwoordig best mogelijk zijn.
Weet je, met deze mogelijkheid heb ik ook rekening gehouden!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat je door hebt dat ze niets meer met je te maken wil hebben. Dat afspreken met familie, heb je er nooit bij stil gestaan dat dat allemaal smoesjes zijn om jou af te wimpelen? De rare smsjes, de afstandelijkheid, telefoon naar voicemail...HALLO..ze wil gewoon geen contact meer met je.
Ik zal haar laten weten dat ze 'm mag lenen tot ze er zelf één heeft gekocht. Ze mag 'm hebben maar niet als een soort van ruil voor bewezen diensten, maar als ze er normaal om zou vragen dan is ie voor haar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef saaw het volgende:
ik zou er gewoon eens langs gaan en die DVD speler meenemen
praten hoeft toch indertussen niet meer, het lijkt me wel duidelijk dat ze niets meer met je te maken wil hebben
It's Deja Vu All Over Againquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zou je het advies willen geven haar nu even de ruimte te geven, haar niet meer op te bellen en rustig afwachten of ze er weer klaar voor is om met je verder te gaan.
Misschien dat je met je ponyliefhebbende gemankeerde hersenen er zo over denkt, maar dat is niet zo. Ik heb dit topic geopend zoals je in de OP kunt lezen om dit van me af te schrijven. Dat jij het als dierenliefhebbende lowlife nodig vind om dit topic zoveel mogelijk te verbaggeren betekent niet dat het niet serieus is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef Pony-Lover het volgende:
zeg Re,
wat wil je nou met dit topic?
nu het wel duidelijk is dat de TS dit alleen heeft geopend om te kutten.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Misschien is ze wel terug naar haar ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |