Iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom bepaal jij dat die mensen zich niet onder controle hebben
Maar dit is een zwalkende slappe lulquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:26 schreef Friek_ het volgende:
Meestal is het toch een lid van het vrouwelijk geslacht dat de meningen op R&P wat teveel vindt voor haar zieltje.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef DANILXL het volgende:
triest figuur die ts. ze passen dus weel goed bij elkaar. ik zou weer contact proberen te leggen
Heerlijk iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Liquidootje het volgende:
Dit is echt een lekkere ordinaire TS-bash topic geworden. Te lekker.
Hij beschuldigt mij ervan dat ik hém stalkt. Terwijl ik ergens eerder een bericht had gepost.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heerlijk idd![]()
![]()
![]()
(al stalkt de TS me nu wel over de rest van het forum)![]()
dit heb ik nog nooit meegemaakt!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij beschuldigt mij ervan dat ik hém stalkt. Terwijl ik ergens eerder een bericht had gepost.
Was een interessante ontwikkeling vond ik.
Ok ok, maar moest het ff nog vermeldenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Originele_Naam het volgende:
-edit- het was al afgelopen dacht ik gezegd te hebben?
Nee, ik ga niet onaangekondigd bij haar langs. Zelf zit ik ook niet zo op onverwachts bezoek te wachten, dus dat doe ik ook niet. Blijkbaar is ze de laatste tijd heel erg bezig met haar familie want als ik wil afspreken is ze op dat moment bij haar moeder, oma, nichtje, tante. Gisteren was ze bijvoorbeeld voetbal bij haar oma aan het kijken. Gezellig!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef Aneurism het volgende:
Niets gehoord meer van haar? (ik weet het, het waren 3-4 dagen later... maar toch)
Jij wilt alleen maar je DVD's aan mij kunnen slijten!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef FreddyVork het volgende:
Ok. Als je hulp in welke vorm dan ook nodig hebt, wij mede-FOK!kers zijn er voor je.
Succes!
Doel is uiteraard om jouw DVD-speler weer bij jou thuis te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |