Misschien wil je er ergens "in mijn omgeving" bij zetten, anders klinkt het zo triest...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Lixi het volgende:
Ik hoor dit soort verhalen aan de lopende band 'hij was niet meer verliefd', 'het gevoel is weg', etc.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar volgens mij ging het ware verhaal zo:
De met bling bling beladen player was rustig aan het chillen op een lauw feest, toen hij ineens die kapot spange chimeid zag staan. De dope kill zou deze sma wel effe gaan chanten.
'Hee dushi, je hebt een ommin biggie sanka'. 'Ga mee naar die shoppa, smoken we de jonko en dan gaan we ballen'.
Aaight. Die tanga gaat mee en ze werden skaffa.
Maar toen kreeg die torie een iets andere wending. Onze mooiboy zag een stijve bana bij de sma zitten.
'Hee! Je bent een boeler!'
'Ik split 'm'
Laters.
Shit... dus als je een goed sexleven hebt ben je een player?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef flyleaf het volgende:
[..]
players weten hoe het is om seks te hebben etc. hij wist van niets. en geloof me, I sure noticed he was a virgin!
BNN straattaal dictee ofzo toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
De met bling bling beladen player was rustig aan het chillen op een lauw feest, toen hij ineens die kapot spange chimeid zag staan. De dope kill zou deze sma wel effe gaan chanten.
'Hee dushi, je hebt een ommin biggie sanka'. 'Ga mee naar die shoppa, smoken we de jonko en dan gaan we ballen'.
Maar toen kreeg die torie een iets andere wending. Onze mooiboy zag een stijve bana bij de sma zitten.
'Ik split 'm'
Laters.
Misschien wil hij geen mokka-baby'squote:ik heb zat relaties gehad, zat ervaring, maar zo plotseling loesoe gaan nog nooit meegemaakt...
Los jij maar eerst je eigen problemen op makker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Misschien wil hij geen mokka-baby's
Zit me niet te stalken, tactloos varken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Los jij maar eerst je eigen problemen op makker.
Ik zit je niet te stalken.... echt niet... hmmm interessante ontwikkeling weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zit me niet te stalken, tactloos varken!
En daarnaast ben ik al jaren geleden gestopt met roken, geen problemen met het rookverbod dus!
Teringquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
'Ik split 'm'
Laters.
Vrouwen zijn misschien zo, maar mannen niet! Vrouwen zijn het die onze onschuld moeten bewaren, maar altijd de Appel plukken! Kortom het is jullie schuld!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Kan het niet zijn dat hij puur en alleen gefixeerd was op het verliezen van zijn maagdelijkheid? Iets wat ik me wel kan voorstellen als je een 29-jarige man bent. Als dat zijn enige doel was, is zijn reactie ook wel te verklaren: na de daad wegwezen, missie is immers volbracht. Erg respectloos naar jou toe maar ja, gedane zaken...
* cinnamongirl denkt aan alle mannenbloempjes die ze heeft geplukt en heeft vertraptquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen zijn misschien zo, maar mannen niet! Vrouwen zijn het die onze onschuld moeten bewaren, maar altijd de Appel plukken! Kortom het is jullie schuld!
Tsjee, hoe vaak zal jouw naam dan wel niet op de bank van de psychiater zijn genoemd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
* cinnamongirl denkt aan alle mannenbloempjes die ze heeft geplukt en heeft vertrapt
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
* cinnamongirl denkt aan alle mannenbloempjes die ze heeft geplukt en heeft vertrapt
misschien was het wel zn 1e, en dacht ie: hehe eindelijk ontmaagd, on to the next!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:02 schreef Locusta het volgende:
Ga niet voor hem denken en dingen voor hem invullenDe signalen die hij afgeeft zeggen heel duidelijk: He's just not that into you
Niet zo netjes hoe hij het heeft aangepakt, maar je doet jezelf de meeste eer aan door je hier z.s.m. overheen te zetten.
[..]
Hier was ik al gekapt![]()
[..]
JajaKom op: die jongen is 29.... stel: het zou echt zijn eerste relatie zijn (ik zeg: stel) dan zou hij toch wel genoeg "levenservaring" hebben om er niet bij het minste of geringste met z'n staartje tussen de benen vandoor te gaan
![]()
Dit slaat echt helemaal nergens op en is gewoon kolder en volslagen onzin. Het is een vent van 29, geen kleuter die aan de hand meegenomen moet worden. Een beetje daadkracht en doorzettingsvermogen is wel gewenst. En met dit soort smoesjes aankomen win je geen respect mee (bij mij, that is).
Nogmaals: hij heeft een leuk verhaal opgehangen, is met je naar bed gegaan en daarna weer afgetaaid. Jammer voor je, maar helaas.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
'Ik split 'm'
Laters.
Ach ja. Sommige mensen leggen de lat erg laag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dude, zij ziet er knap uit hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |