Misschien dat dit nog wel de kern van de zaak is eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef DANILXL het volgende:
hij wou je gewoon batsen
ik snap dat het kut voelt maar zet je erover heen
Ziet hij er knap uit? Zo ja dan denk ik dat hij heeft gejokt, en dat het een player is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef flyleaf het volgende:
Can u believe it?! Na alles wat hij heeft gedaan en gezegd heeft diezelfde nacht. De hele week gesmst dat hij me miste, gebeld en hij wilde en moest me zien zaterdagavond! Hij heeft ook nooit eerder een vriendin gehad, maar hij is wel 29 jaar... ik was zijn eerste en daarom vind ik het ook allemaal zo raar gegaan... dan ben je toch juist blij!? maar nee na een paar liefdesverklaringen is het plotseling over!? yeah right.... snap je het nog?? Ik niet...
en dat ook, en heb je echt het gevoel dat hij het meent, duik er dan niet meteen mee het bed in, maar laat hem minstens een maand wachten, in de tussentijd merk je dan vanzelf wel of hij het echt meentquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon bij die gast uit de buurt blijven. Als hij op knappen staat belt hij waarschijnlijk op met het smoesje dat hij je toch mist en de volgende dag gaat hij er weer net zo hard vandoor.
Dat dus, want hij komt terug hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon bij die gast uit de buurt blijven. Als hij op knappen staat belt hij waarschijnlijk op met het smoesje dat hij je toch mist en de volgende dag gaat hij er weer net zo hard vandoor.
Of het kan ook aan TS liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:00 schreef Deetch het volgende:
Als hij 29 is en nog nooit een vriendin dan is ie ws. homomaar wil hij daar niet voor uitkomen om wat voor reden dan ook. Of hij denkt dat verliefd zijn anders voelt dan wat hij voelt, of hij is sociopaat en heeft helemaal geen gevoel of hij is een player.
in alle gevallen gewoon niet meer aan denken en op zoek naar een leuke kerel.
* Deetch meldt zich
Dat zou zo maar eens kunnen. Vaak zijn de wat minder aantrekkelijke onzekere meisjes potentiële makkelijke neukobjecten voor dit soort figurenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
ben je dik?
no shit sherlock.quote:
dat heb ik ook zeker niet gedaan. eerst afwachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Poogie het volgende:
[..]
en dat ook, en heb je echt het gevoel dat hij het meent, duik er dan niet meteen mee het bed in, maar laat hem minstens een maand wachten, in de tussentijd merk je dan vanzelf wel of hij het echt meent
ja echt kansloos. alsof ik 14 ben en nog nooit te maken heb gehad met die shit. en geloof me, hij is geen player, players weten hoe het is om seks te hebben etc. hij wist van niets. en geloof me, I sure noticed he was a virgin! en het was niet na de eerste keer dat hij hem meteen peerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:04 schreef ioko het volgende:
Het niveau van de reacties is weer eens hoog....
Waarop ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:18 schreef flyleaf het volgende:
[..]
dat heb ik ook zeker niet gedaan. eerst afwachten.
Daar ga je al de fout in.quote:smste hem meteen dat ik vreemde signalen kreeg door het zo snel weggaan.
Hier was ik al gekaptquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef flyleaf het volgende:
Hij had een slechte indruk van me gekregen de eerste keer, maar op de tweede date vertelde hij mij dat hij weer wist waarom hij me zo leuk vond.
Jajaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Karammel het volgende:
Hij is 29 en dit is de eerste keer dat hij een relatie heeft. Het is dus allemaal nieuw voor hem. Bij de eerste de beste twijfels weet hij niet hoe hij ermee om moet gaan.
Hij ging dus plotseling loesoe mi mattie?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef flyleaf het volgende:
[..]
ik heb zat relaties gehad, zat ervaring, maar zo plotseling loesoe gaan nog nooit meegemaakt...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef SMOOGY het volgende:
[..]
Hij ging dus plotseling loesoe mi mattie?
Ai
Ik denk die spange kill is een player ja tok
Jij gewoon die sma voor hem zijn met die lekkere sanka die gecheckt moet worden jeweet. Hij toch moeten chillen met zn matties in de hood, anders kan hij zn repu als tantoelauwe nigga natuurlijk shaken en moet hij zn pipa er weer bij pakken jeweettog.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef flyleaf het volgende:
ik heb zat relaties gehad, zat ervaring, maar zo plotseling loesoe gaan nog nooit meegemaakt...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef flyleaf het volgende:
[..]
ja echt kansloos. alsof ik 14 ben en nog nooit te maken heb gehad met die shit. en geloof me, hij is geen player, players weten hoe het is om seks te hebben etc. hij wist van niets. en geloof me, I sure noticed he was a virgin! en het was niet na de eerste keer dat hij hem meteen peerde.
Naief konijntje, dat had toch wel de gouden tip moeten zijn he...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef flyleaf het volgende:
Hij heeft ook nooit eerder een vriendin gehad, maar hij is wel 29 jaar... ik was zijn eerste en daarom vind ik het ook allemaal zo raar gegaan...
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef SMOOGY het volgende:
[..]
Hij ging dus plotseling loesoe mi mattie?
Ai
Ik denk die spange kill is een player ja tok
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar volgens mij ging het ware verhaal zo:
De met bling bling beladen player was rustig aan het chillen op een lauw feest, toen hij ineens die kapot spange chimeid zag staan. De dope kill zou deze sma wel effe gaan chanten.
'Hee dushi, je hebt een ommin biggie sanka'. 'Ga mee naar die shoppa, smoken we de jonko en dan gaan we ballen'.
Aaight. Die tanga gaat mee en ze werden skaffa.
Maar toen kreeg die torie een iets andere wending. Onze mooiboy zag een stijve bana bij de sma zitten.
'Hee! Je bent een boeler!'
'Ik split 'm'
Laters.
Dat dus. Al ben ik koud 20quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef xxjosjex het volgende:
Ik snap hem wel, ik had ook in het begin van een verliefdheid heel veel kriebels en was het allemaal leuk. Tot een plots moment ik het benauwd kreeg, van de ene op de andere dag. Soms na een paar maanden, soms eerder. Ga me irriteren aan dingen die in het begin leuk waren. En ja dan is het gewoon over, de verliefdheid gaat over en er komt niks in de plaats, alleen een druk op de borst. Hoe moet ik het em vertellen??? Heb dit een aantal keer meegemaakt bij mannen dat het wel op een serieuze relatie begon te lijken.........
[...]
Is heel lullig voor de ander als die nog wel in de verliefdheidsfase zit, maar dat is nou eenmaal het leven....
Hij was in dit geval wel fout dat ie het niet gewoon eerlijk rechtstreeks heeft gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |