Misschien dat dit nog wel de kern van de zaak is eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef DANILXL het volgende:
hij wou je gewoon batsen
ik snap dat het kut voelt maar zet je erover heen
Ziet hij er knap uit? Zo ja dan denk ik dat hij heeft gejokt, en dat het een player is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef flyleaf het volgende:
Can u believe it?! Na alles wat hij heeft gedaan en gezegd heeft diezelfde nacht. De hele week gesmst dat hij me miste, gebeld en hij wilde en moest me zien zaterdagavond! Hij heeft ook nooit eerder een vriendin gehad, maar hij is wel 29 jaar... ik was zijn eerste en daarom vind ik het ook allemaal zo raar gegaan... dan ben je toch juist blij!? maar nee na een paar liefdesverklaringen is het plotseling over!? yeah right.... snap je het nog?? Ik niet...
en dat ook, en heb je echt het gevoel dat hij het meent, duik er dan niet meteen mee het bed in, maar laat hem minstens een maand wachten, in de tussentijd merk je dan vanzelf wel of hij het echt meentquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon bij die gast uit de buurt blijven. Als hij op knappen staat belt hij waarschijnlijk op met het smoesje dat hij je toch mist en de volgende dag gaat hij er weer net zo hard vandoor.
Dat dus, want hij komt terug hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon bij die gast uit de buurt blijven. Als hij op knappen staat belt hij waarschijnlijk op met het smoesje dat hij je toch mist en de volgende dag gaat hij er weer net zo hard vandoor.
Of het kan ook aan TS liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:00 schreef Deetch het volgende:
Als hij 29 is en nog nooit een vriendin dan is ie ws. homomaar wil hij daar niet voor uitkomen om wat voor reden dan ook. Of hij denkt dat verliefd zijn anders voelt dan wat hij voelt, of hij is sociopaat en heeft helemaal geen gevoel of hij is een player.
in alle gevallen gewoon niet meer aan denken en op zoek naar een leuke kerel.
* Deetch meldt zich
Dat zou zo maar eens kunnen. Vaak zijn de wat minder aantrekkelijke onzekere meisjes potentiėle makkelijke neukobjecten voor dit soort figurenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
ben je dik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |