< Hier had uw slappe woordgrap omtrent "mislukte users voor schut(ting) zetten" kunnen staan >quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Die bloeden waarschijnlijk nóg eerder dood. Doe mij maar gewoon een houten schutting. No Maintenance!
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
Zorg je dan wel dat ie goed vast komt te staan Cc. Schuttingen kunnen namelijk omwaaien weet je
quote:
Wat was ook weer on topic?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef Re het volgende:
oeh hoog R&P en andere ex mod gezelschap alhier
Dus jullie kunnen best ontopic reageren ... toch?
Miss gesuckte Users Verkiezing ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef Re het volgende:
iets met left right wrong u turn
DVD speler
schuttingen
wipkippen
oh en dus mislukte users... of was het milsukte users?
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Een topic met zoveel potentie he... en dan vervalt het in dit
Kwestie van goed vastzetten, dan komt het wel goed hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?
Slotjes zijn zo ouderwets, ze vervallen vanzelf wel op slot. Ik beveel ritalin aan , dat helpt tegen slotjesneigingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...
Verre van! Dat siert je juist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
ik snap trouwens van begin af aan al nix van dit topic, ben ik nu ook een mislukte user?
strelizia's! beter dan heggen!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van! Dat siert je juist.
Sierheesters, is dat wat?
En Re, ik wilde vanavond nog wel een nice pic plaatsen van mijn dooie heg.
alleen als je de goede sier wil maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
Verre van! Dat siert je juist.
Sierheesters, is dat wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |