< Hier had uw slappe woordgrap omtrent "mislukte users voor schut(ting) zetten" kunnen staan >quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Die bloeden waarschijnlijk nóg eerder dood. Doe mij maar gewoon een houten schutting. No Maintenance!
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
Zorg je dan wel dat ie goed vast komt te staan Cc. Schuttingen kunnen namelijk omwaaien weet je
quote:
Wat was ook weer on topic?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef Re het volgende:
oeh hoog R&P en andere ex mod gezelschap alhier
Dus jullie kunnen best ontopic reageren ... toch?
Miss gesuckte Users Verkiezing ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef Re het volgende:
iets met left right wrong u turn
DVD speler
schuttingen
wipkippen
oh en dus mislukte users... of was het milsukte users?
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Een topic met zoveel potentie he... en dan vervalt het in dit
Kwestie van goed vastzetten, dan komt het wel goed hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Wat is dan wel buur- en windbestendig?
Slotjes zijn zo ouderwets, ze vervallen vanzelf wel op slot. Ik beveel ritalin aan , dat helpt tegen slotjesneigingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...
Verre van! Dat siert je juist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
ik snap trouwens van begin af aan al nix van dit topic, ben ik nu ook een mislukte user?
strelizia's! beter dan heggen!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van! Dat siert je juist.
Sierheesters, is dat wat?
En Re, ik wilde vanavond nog wel een nice pic plaatsen van mijn dooie heg.
alleen als je de goede sier wil maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Re, ik wilde vanavond nog wel een nice pic plaatsen van mijn dooie heg.
Ik wil een gangbang voorstellen met alle _turns en Cc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe je best dan, ik zit ff zonder inspiratie ... en ik heb een lunch break dus daarna gaat tie wel op slot enzo...
Jammer, you turn me on!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik wil dat voorstel vervolgens weer van tafel vegen.
Dat is echt een voorstel van een typisch mis gesuckte userquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Je bent ook echt totaal niet een teamplayerquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Kom ey. Inlikken doe je maar als ik er niet benquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is echt een voorstel van een typisch mis gesuckte user
Kun je dat misschien ook staven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Originele_Naam het volgende:
omg dit topic gaat helemaal nergens meer over. Aan heel de turn familie, maak jezelf niet zo belachelijk en pleeg gewoon zelfmoord als je nog liefdesverdriet hebt ofzo
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstadquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.
Oh jeequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstad
Whahaha fokkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstad
wat jij wil, vraag maar aan re of die ff ip's vergelijktquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh jee![]()
![]()
![]()
![]()
een foutjec![]()
daar gaan je klonen![]()
![]()
![]()
![]()
Man ik heb het prima naar me zin hier in de Randstadquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of verhuis naar Turnhout en kwijn daar weg.
ok dan geen kloononderzoekquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef Re het volgende:
Ik kan geen IPs vergelijken en dat wil ik niet eens, dan ben ik de hele dag bezig met kloononderzoek.. ik heb wel wat beters te doen...
Alsof dat iets zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
wat jij wil, vraag maar aan re of die ff ip's vergelijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |