Het is een blamage.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Pritt het volgende:
milsukte vind ik best een tof woord.
Het beeldt de betekenis van het woord mooi uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Pritt het volgende:
milsukte vind ik best een tof woord.
Oh! Dan is het een Fehlleistung.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Het beelt de betekenis van het woord mooi uit.
Wat is dat, uitbelen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het beelt de betekenis van het woord mooi uit.
Het is besmettelijk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef Upsetter het volgende:
Wat is dat, uitbelen?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Copycat het volgende:
eerbare users zoals Liquidootje en mijzelf
Fixed.quote:
De TT is juist de charme van het topic.quote:
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:24 schreef Rebubbled het volgende:
De TT is juist de charme van het topic.Ik dacht dat je het expres deed. Totdat je erover flipte.
Ik vind het cool. Ofzo.
Neen, dan was de TT geweest "Sucky sucky 5 dolla".quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Mijn beroepsdeformatie speelde op, denk ik.
Milsukte users dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk.
Mijn beroepsdeformatie speelde op, denk ik.
Niks meer aan veranderen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:38 schreef Emel het volgende:
zo goed?
Oh kut..........quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Copycat het volgende:
Hé Feitosa!
Jou weet ik dan weer wel te wonen!
No worries. Het straatverbod is nog steeds van kracht.quote:
Oh, dan ben ik toch niet in het land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
No worries. Het straatverbod is nog steeds van kracht.
Nog een maandje of twee, geloof ik.
Waarom moet je het nu weer persoonlijk maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht juist dat het over labiele dvd spelerloze stalkers ging.
Waarover dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en pony moet right_turn wel een pm sturen he.
regel een date met right-turn, heb je een gratis DVD speler die je misschien wel kan verpatsen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Coniferen!
De coniferenheg tussen mijn achtertuin en die van mijn buren is op leven na dood. En dat blijkt dus een soort van virus te zijn, vertelde Pony-Lover. En moet er dus een nieuwe haag komen.
En ik zie het gat in mijn budget al weer zitten.
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
De coniferenheg tussen mijn achtertuin en die van mijn buren is op leven na dood. En dat blijkt dus een soort van virus te zijn, vertelde Pony-Lover. En moet er dus een nieuwe haag komen.
maar ze zegt net dat haar buren lelijk zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.
Stapel dan gewoon je lege bierkratten tussen jouw tuin en die van de buren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Coniferen!
Oh, dan kan de haag niet hoog genoeg zijn. Planten die hap!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:08 schreef saaw het volgende:
[..]
maar ze zegt net dat haar buren lelijk zijn
Oh ja: mijn buren zijn lelijk. Echt lelijk. En hun misantropische onzekerheden en emotionele onkundes houden ze maar lekker thuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef Marble het volgende:
Je kunt er ook 1 grote tuin van maken en een gezellige wooncommune oprichten. Zo'n haag is psychologisch gezien toch maar een manifestatie van misanthropische onzekerheid en onkunde om je emoties te tonen, aldus Freud en Skinner.
Dan los je dat met een nieuwe heg ook niet opquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja: mijn buren zijn lelijk. Echt lelijk. En hun misantropische onzekerheden en emotionele onkundes houden ze maar lekker thuis.
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Stapel dan gewoon je lege bierkratten tussen jouw tuin en die van de buren.
kom ik er een mooie tekening op zetten van een DVDspeler!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan los je dat met een nieuwe heg ook niet op![]()
Bel Israel en vraag ze of ze zo'n muur voor je komen zetten![]()
[ afbeelding ]
echt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.
Zo'n wijvenbiertje, zeg maar.
Dan stapel je alle oude jaargangen Viva en Yes op tussen jouw tuin en die van de burenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis al bier drink, is 't zo'n flesje uit zo'n kartonnetje, met zo'n handige dop.
Zo'n wijvenbiertje, zeg maar.
Zo'n wijf ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Dan stapel je alle oude jaargangen Viva en Yes op tussen jouw tuin en die van de buren![]()
Al m'n foto's van kinderen op wipkippen zijn ook wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Re heeft alles zitten editten.Teruglezen wordt je tegenwoordig gewoon onmogelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Al m'n foto's van kinderen op wipkippen zijn ook weg![]()
![]()
Was niet helemaal wat ik bedoelde, maar dit is eigenlijk nog beterquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Re heeft alles zitten editten.Teruglezen wordt je tegenwoordig gewoon onmogelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Marble het volgende:
Da's een eend, geen kip. Gevogeltediscriminatie is ZO not done anno 2008.
Jeetje, waarom zou hij dat gedaan hebben? We hadden het nog netjes gehoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, wat een mensenkennis heeft hij toch.
Joh.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jeetje, waarom zou hij dat gedaan hebben? We hadden het nog netjes gehouden
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Popcorn-topic?
Maar ik heb gelezen dat ze best wel aantrekkelijk was. Waarom zou hij haar gelijk dumpen dan? Je opmerking kan ik niet geheel thuisbrengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:00 schreef Originele_Naam het volgende:
die gast heeft duidelijk dat wijf niet geneukt anders had hij haar wel gelijk gedumpt
Oh God!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef WrongTurn_ het volgende:
Goed topic!![]()
Ik heb dat andere topic ook gelezen en ik moet zeggen dat de TS wel op mijn sympathie mag rekenen.
Het is duidelijk dat zijn 'vriendin' niet correct gehandeld heeft. Verder komt TS over als iemand met een sterke persoonlijkheid. Ondanks dat hem het vuur hevig aan de schenen werd gelegd is hij knap overeind gebleven![]()
Mag ik drie hoeraatjes voor die TS!
![]()
![]()
right turn aka wrong turnquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef WrongTurn_ het volgende:
Goed topic!![]()
Ik heb dat andere topic ook gelezen en ik moet zeggen dat de TS wel op mijn sympathie mag rekenen.
Het is duidelijk dat zijn 'vriendin' niet correct gehandeld heeft. Verder komt TS over als iemand met een sterke persoonlijkheid. Ondanks dat hem het vuur hevig aan de schenen werd gelegd is hij knap overeind gebleven![]()
Mag ik drie hoeraatjes voor die TS!
![]()
![]()
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebberquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh God!!![]()
Jezus!!
![]()
![]()
Je hebt gewoon een (buitegewoon doorzichtige) kloon aangemaakt om jezelf te verdedigen en moed in te praten!![]()
![]()
![]()
de treurnis
![]()
![]()
()
Neem aub je medicatie weer vanaf morgen, of verhang jezelf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Jouw opmerking kan ik ook niet geheel thuisbrengen. Verklaar je nader dierenliefhebber
Het weer reuze leuk isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Re het volgende:
Ik geef het topic tot morgen ochtend ongeveer...
tenzij...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Originele_Naam het volgende:
hey modje kom op zegdit is puur leedvermaak
![]()
Zou je misschien hierop willen antwoorden?quote:Maar ik heb gelezen dat ze best wel aantrekkelijk was. Waarom zou hij haar gelijk dumpen dan? Je opmerking kan ik niet geheel thuisbrengen
gast je weet het zelf best, je bent een kloon die net aangemaakt isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
[..]
Zou je misschien hierop willen antwoorden?
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
gast je weet het zelf best, je bent een kloon die net aangemaakt is
Ga zitten en geniet.quote:
gelukkig geloof je er zelf wel inquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeld
Nee hoor, ik kwam even langs om die jolige TS een hart onder de riem steken om me daarna weer met ernstigere zaken te gaan bezigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ga zitten en geniet.![]()
Vanavond is dit de plek waar een psychiatrisch patient Right/Wrong -Turn zijn kunsten zal vertonen![]()
(lees vooral ook deel 1 even)
Bij KLB hebben ze daar een term voor:quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Na het lezen van het onrecht wat de TS van dat andere topic is aangedaan, voelde ik de onbeheersbare innerlijke drang om hem te steunen. Vandaar dat ik me zojuist heb aangemeld
Aha, in KLB kan ik dus de verklaringen vinden voor de verschillende termen die ik hier en daar voorbij zie komen en die ik niet goed kan thuisbrengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Bij KLB hebben ze daar een term voor:
FAIL
maar waarom neem je bijna dezelfde naam aan danquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:57 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kwam even langs om die jolige TS een hart onder de riem steken om me daarna weer met ernstigere zaken te gaan bezigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |