quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Noli. het volgende:
Sol/m-k Misschien is zoiets als dit in de tussentijd iets?
[ afbeelding ]
(gaat tot 35kg.)
en ik gooide hem dicht met:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, heb ik idd wat aan![]()
Bobike ligt helaas wat boven mijn budgetMaar die van GMG zijn gunstig geprijsd.
Wil ook nog even bij Halfords kijken, die hebben volgens mij ook wel vaak aanbiedingen.
Even wat prijzen vergelijken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef chacama het volgende:
Die heb ik voor je liggen.....
NIet kopen!!!!
Met steuntjes alleen geen gesp, maar misschien is daar wel een fietsenwinkel of gewoon een tuigje van prenatal een oplossing voor!!
Die zijn behoorlijk aan de prijs, ook op marktplaats wordt er nog best veel voor gevraagd/geboden. Maargoed daar hadden ze dus niet de achterzitjes voor oudere kinderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen idee hoe duur die van de bobike is mk, heb ik ook niet naar gekeken
Oeh, dat kleurige jasje met de cirkels zou ik graag alvast willen voor Lucie!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook wat dingen die weg mogen. Kleding staat hier. Onder andere een leuke prinsessenjurkik heb niets gestreken en we moeten er snel van af. Dus het mag gewoon weg.
Hou je er wel rekening mee dat het niet DE oplossing is, dan kan je beter een tuigje nemen. Bandje is nl zo af, maar het geeft wel net even die extra zekerheid en vertraging voor kindlief de kans krijgt om pleitte te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:05 schreef m@x het volgende:
Ik ben gezegend met een wegloopkind dus ik zou heel graag dat polsbandje van je overnemen
Ohzo herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef m@x het volgende:
Ik weet het. Volgens mij vastbinden in zijn kinderwagen de enige echte oplossing. Die vertraging is wat ik zoek aangezien meneer tijdens Kaderock ook al ' pak me dan als je kan' aan het spelen was tussen het publiek. En dan is hij net te snel weg om hem direct bij zijn lurven te grijpen.
*SOLm-k jaloers isquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef YPPY het volgende:
Anna is niet zo wegloperig en in grote groepen bind ik haar vast in een doek.Je mag er dus iemand anders blij mee maken.
Ja, heb ik rood met een grijs vliegtuigje erop. Zal kijken waar ie ligt en er uiterlijk morgenavond een foto van posten. Kan nu niet bij Maud de kamer op om het te pakken...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef Troel het volgende:
Iemand toevallig nog een jongens zomerjasje maat 68 of 74 in de aanbieding?
die ken ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Ja, heb ik rood met een grijs vliegtuigje erop. Zal kijken waar ie ligt en er uiterlijk morgenavond een foto van posten. Kan nu niet bij Maud de kamer op om het te pakken...
dat was ook ongeveer mijn lijstjequote:Op zondag 22 juni 2008 14:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja dat ken ik..is me ook al te vaak gebeurd. Wat wil je voor dat jurkje, dat roze jurkje met bloemetjes (welke maat is dat?), dat strokenrokje, het patchworkjurkje en het eerste spijkerjurkje+romper hebben?
Doe anders maar via pm
naja zeg, mag ie niet eens naar een stoere papa??quote:
Dank!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Jazekers ! Via Ebay, volgens mij heet het inderdaad een loopstal. Ik heb er zo'n 80 euro voor betaald. Ding moest uit Oostenrijk overkomen dus het gejodel (dat er af en toe uitkomt) krijg je er gratis bij![]()
En ik heb er nu een camping anti slip kleed geval onder liggen. Zo'n mega groot en lelijk rubberachtige toestand...Lekker om op te spelen !
Deliedje, ik wil ze wel graag hebben! Ik stuur wel even een PM.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb hier nog 4 witte rompers van de hema liggen, 2 met lange mouw, 2 met korte mouw... maat 62/68. Floortje heeft ze een paar keer aangehad, maar het model ofzo, past gewoon niet fatsoenlijk om haar lijfje...
Je mag ze gratis hebben, ik kan ze wel zo verpakken dat ze door de brievenbus passen, dus verzendkosten zijn ¤ 3,50.
Zitten ze daar ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:27 schreef YPPY het volgende:
Ben je al in Kaatsheuvel geweest? Maandag kan ik daar wel gaan kijken, eerder niet.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef YPPY het volgende:
Natuurlijk, De Kets blijft een schoenendorp.
ano.niempje, je PM box doet het niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef ano.niempje het volgende:
Het bruine jurkje van Yppy, die heb ik ook nog in de kast hangen. Ook te klein en ook te weinig gedragen.
Maat 74 maar valt dus kleiner.
(jat even de foto van Yppy)
[ afbeelding ]
2 euro en dan nog de verzendkosten. Is dat wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ano.niempje, je PM box doet het niet.
Ik ben wel geinteresseerd in het jurkje.
Wat wil je er voor hebben?
Als ik nog op tijd ben.... Graag!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
vamp ik ga als het goed is vanmiddag naar de schoenenreus, ik wil wel voor je kijken
Ja prima...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:48 schreef ano.niempje het volgende:
[..]
2 euro en dan nog de verzendkosten. Is dat wat?
Als ik het goed plat maak kan het gewoon in een sterke envelop en kan het door de brievenbus. Dan zullen de verzendkosten zo'n 88 eurocent tot max. 1,76 zijn. Dan gooi ik het in een envelop, weeg ik het en hoor je het totaalbedrag van me.
Ik ben er maandag in de buurt, ga wel ff voor je kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er toevallig iemand die in de buurt van een Schoenenreus woont en die voor mij wil kijken of ze dįįr misschjien nog de droomschoenen van mn dochter voor de bruiloft van mn zusje hebben?
En het dan misschien naar me op willen sturen?
het artikelnr is 00648102 fuchia maat 37.
Het is een soort ballerina in knal/zuurstokroze met heel veel glittertjes.
Pff.. de bruiloft is donderdag 3 juli en hier in de buurt van Tilburg zit geen andere als degene waar ze alleen nog die hebebn die ze niet past.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
vamp ik ga als het goed is vanmiddag naar de schoenenreus, ik wil wel voor je kijken
Tnx...quote:Op zondag 29 juni 2008 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben er maandag in de buurt, ga wel ff voor je kijken.
Ik had er 1 maar heb hem dus snel weer weggedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Webkim het volgende:
Heeft er iemand nog een Bumbo stoeltje staan? Ik wil er graag een voor Thomas.
En daar kom je nu mee..... wij zijn gisteren geweestquote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef Nijna het volgende:
Ik heb 2 (1 persoons) vouchers 2008 voor Familiepark Drievliet (Den Haag) gewonnen.
Maar wij wonen een roteind weg en ik weet eigenlijk niet wat we daar zouden moeten met onze kleine dame. Dus ik wil er graag iemand anders blij mee maken.
Iemand interesse? De eerste die reageert heeft mazzel.
Ik hoef er niks voor terug.
Ze zijn aan gekomen. En wat een leuk, gezellig pakketje heb je ervan gemaakt. Attent hoor !quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef YPPY het volgende:
Twee kleintjes voor de winter passen jouw dames niet meer in denk ik en een iets langere voor de zomer.
[ afbeelding ]
niet heel dun, maar Anna slaapt nu ook in zoiets
[ afbeelding ]
voor in de winter, heb ik ook in een andere kleur
Morgen kan ik de maten wel even nazoeken.
Troel, is dat jasje gevoerd? Ik heb eventueel wel interesse, we krijgen een winterbaby en een extra jasje is altijd handig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Troel het volgende:
Niemand interesse in de kleertjes? Jammer, want dan gaan ze in zo'n zak aan straat
Broekje is weg! Alleen het jasje nog (en dat is echt zo goed als nieuw! Ik heb het gekregen en ik had er ook al twee, dus het mag echt gewoon weg voor niets)!
Dat vindt de moeder der Flenzen leuk om te horen !quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:34 schreef Lishe het volgende:
Moeder der Flenzen, ik wou nog even zeggen dat Lena met dit weer zo ongeveer vergroeid is met haar snoopy-vest! Echt leuk en lief staat het!
* snoopy ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dat vindt de moeder der Flenzen leuk om te horen !
Marit.... je hebt een PMquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef marit1978 het volgende:
LL . .wonen wij bij elkaar in de buurt ?
ik hoop dat ik de vit.K vanaf oct. weer nodig heb !
welke kleur is het?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog een baby bjorn. 25 euro excl verzendkosten.
Vandaag was ik in de Prenatal en daar hingen (zomer)jasjes (dus niet gevoerd!) in de aanbieding voor 4.99 of 5.99quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
Ik zoek nog een klein jasje. Maat 50/56 of eventueel maat 62.
Hier ook zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:35 schreef Lois het volgende:
Ik zou niet al te moeilijk doen Freecell,, wij hadden gewoon een (fleece)dekentje over beide baby's heen toen we uit het ziekenhuis kwamen. Ik vond ze te klein om in een jasje te sleuren, en had gewoon een dekentje in de maxi cosi klaargelegd vooraf.
Ik heb er nog een stuk of 4. zal vanavond laat of morgen even voor je kijken en foto's maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
TVP en wat een geniaal badpakje
Als ik geweten had welk geslacht er in mijn buik rondzwemt en het een meisje was geweest had ik hem willen hebben! (nu maar even niet dus)
Ik zoek nog een klein jasje. Maat 50/56 of eventueel maat 62.
Mijn moeder breit namelijk een héél tof jasje voor onze uk, maar die krijgen we waarschijnlijk in zo'n 10 dagen doos met cadeautjes.
Dan heb ik voor de eerste dagen (eventueel vervoer uit ziekenhuis ed) eigenlijk ook nog een jasje nodig. Vandaar.
Ik had nav van dit topic eigenlijk net geconstateerd dat ik ook wel zonder konquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 4. zal vanavond laat of morgen even voor je kijken en foto's maken.
Als je ook op zoek gaat naar bouwtekeningen voor wiegjes dan kom je bijna altijd dit model tegen. Helemįįl veel op amerikaanse sites!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
volgens mijn kraamverzorgster is dat de meest voorkomende wieg die ze gezien heeft juist
En toen kwam mijn koffie er via mijn neus uit!quote:
Volgens mij moet Swets over een maand (of 2 maanden ofzo) weer naar Taiwan..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Lois het volgende:
Alleen als ik Nienke mag knuffelen![]()
nee hoor is goed, hij is voor jou
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ano.niempje, je PM box doet het niet.
Ik ben wel geinteresseerd in het jurkje.
Wat wil je er voor hebben?
Vervelend van je pc zeg!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef ano.niempje het volgende:
[..]
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.
Nu doet ie het weer maar ben dus al mijn gegevens kwijt, zo ook jouw mailadres.
Sorry dat ik dus zo lang niets heb laten horen. Ik heb het jurkje nog. Ik weet niet of je er nog interesse in hebt, zo ja, dan hoor ik het wel.
* uit lurkstand*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
Ik ga je nu PM'menquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Moots het volgende:
[..]
* uit lurkstand*
Ik heb er nog één liggen. Waar moet 'ie heen?
Onzinnig dat mensen op MP daar geld voor vragen, overigens......
Die heb ik uit principe niet gemaild. Een goed bod, opzoutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef TearSong het volgende:
Beefcake: heb je deze ook gemaild? http://link.marktplaats.nl/184845336
Er staat alleen voor een goed bod...vraag me alleen af wat een goed bod is voor een knuffel die je gratis hebt gekregen![]()
You´ve got mail....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ga je nu PM'men![]()
Alvast heel erg bedankt
Edit: Je PM doet t niet en je hebt geen mail in je profiel staan. Ik zet mijn adres liever niet openbaar op internet, dus zou je mij svp willen mailen op beefcake012 apenstaart gmail.com?![]()
Die heb ik volgens mij! Je mag hem zo hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
owwww.. dat ledikant... dat is niet een 120 bij 60 en dan behoorlijk hoog zoals de meeste standaard ledikantjes is het wel?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:55 schreef Lishe het volgende:
*Ledikant zoekt nieuwe eigena(a)r(esse)*
[ afbeelding ]
En onze lime kleurige koelstra Flexxo zoekt ook een nieuwe uitdaging:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een rooose maxi cosi op mp staan!maar daar laat ik liever gewoon op bieden, hij staat er voor 90 euro op, incl. voetenzak. Vind het altijd vervelend om hier dure dingen neer te zetten.
Het is wel groot, anders pas je er met een zwangere buik niet in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef samara het volgende:
webkim ik vind dat zwarte jurkje leuk. Is het te "zien" dat het positiekleding is?
Wat zou het verzenden evt kosten.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:10 schreef Ireth het volgende:
Ow Lishe! Voor dat ledikantje zou ik er bijna weer een baby bij gaan knutselen!
Ik heb inmiddels ook eigen foto's van de wagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef beefcake het volgende:
Ik doe de Quinny Speedy SX Papillon weg, we gebruiken hem gewoon niet meer. Inclusief ligbak (met muggennet en regenhoes). Ook een Hema regenhoes en (Quinny) voetenzak voor de 'buggy' stand.
Even geen eigen foto's bij de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤300,-
Ik had hem graag over willen nemen, maar ik zie net op de site van de babybelt dat ze adviseren om je normale maat aan te houden en ik ben echt een XS/S geval... Dus ik vrees dat ik geen M moet nemen, wat jammer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
en een Anita babybelt, om je groeiende buik een beetje te ondersteunen
Was nieuw en ziet er nu nog gewoon goed uit. Kleur zwart, maat M
ff voorbeeldplaatje erbij:
[ afbeelding ]
Je zou der bijna zo'n trilstaaf geven om tegen haar wang aan te houden zoals ze vroeger dedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef pinquit het volgende:
die foto van die madam met die babybelt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je zou der bijna zo'n trilstaaf geven om tegen haar wang aan te houden zoals ze vroeger deden![]()
hahaha ik had ook al zoiets van: waar zit die met dr gedachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef pinquit het volgende:
die foto van die madam met die babybelt
Wat wil je ervoor hebben en hoe vallen ze uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:22 schreef Sugar het volgende:
Ik heb schoentjes van Storm te koop. Maat 22, merk shoesme en ik vind ze zelf echt heel leuk!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 07:33 schreef Sugar het volgende:
Sandertje21, ze vallen als een normale 22 en zijn geschikt voor smalle voetjes (door de veter en door de snit).
Ik vind het herfst/winterschoentjes, minder voor in de zomer/lente.
Oh, en ¤12,50 lijkt me een mooie prijs?
heb je hem nog?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb in de aanbieding een positie winterjas van mama- licious maat L. Het is een lang model, tot iets boven de knie. Hij is zwart en is iets sjiek. Ik woog op het einde 110 kilo en kon hem nog makkelijk aan. en zit een riempje boven je buik waardoor je buik mooi uitkomt. Bij belangstelling kan ik een foto mailen, zet hem hier niet op want ben niet zo goed met hoofden afhakken.
De jas vertoont wel wat gebruikers sporen, pluist wat en bij het riempje zaten van die zilveren ringetjes waar het stokje door moest en daar missen er 2 van.
ok thnxquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef Martineke het volgende:
en als dit niet hier mag, wil ik graag weten waar het wel mag
Edit: [ als particulier mag je hier alles aanbieden wat je op zolder hebt staan als je wil, maar als winkeltje niet. Een linkje in je signature mag natuurlijk wel; geen probleem. Als je geluk hebt klikken mensen dan vanzelf wel door.- Webkim ]
Ik pm ff.quote:
reedsch gevondenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zoek een winterjas voor beppie. Het liefst een manteltje, zo`n echte meisjesmeisjesjas
Heeft iemand er een in maat 74 toevallig?
dat is een heerlijke kinderwagen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef JK1982 het volgende:
Interessant voor iemand van hier?[TK] Graco tweelingbuggy
Ik heb er nog wel 1, Liam heeft hem wel 2 winters aan gehad, zal ik hem meenemen naar de flippin' ? kost niks, als je het niks vind gooi je hem wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand hier nog een leuk jongenswinterjasje liggen, maat 104/110?
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1, Liam heeft hem wel 2 winters aan gehad, zal ik hem meenemen naar de flippin' ? kost niks, als je het niks vind gooi je hem weg
KP ik ga morgen even voor je kijken, zeer grote kans dat ik nog wat voor je heb.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
nav het topic over winterjassen. Ik zoek er nog 2 ! Hoeven niet dezelfde te zijn.
Maat 86. Anybody ?
Dank jequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:41 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is een heerlijke kinderwagen.
ik heb er een waar ze achterelkaar zitten, fijne wagens en lopen ook heerlijk.
Ok !quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef Jelief het volgende:
[..]
KP ik ga morgen even voor je kijken, zeer grote kans dat ik nog wat voor je heb.
Bij deze de foto's.. Heb hem op Marktplaats gezet voor E 295,=quote:Op woensdag 3 september 2008 01:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb evt ook nog een splinternieuwe Topmark kinderwagen in de aanbieding, wegens omstandigheden.
Vraagprijs E 250,=
Foto's volgen nog..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Van mij mag het, als je er tzt wat aan hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 00:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOO die kan ik natuurlijk wel van je overkopen als ik geplopt ben en bep er niet meer in past he?
Omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |