quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef MeNicole het volgende:
Ik heb nog een dvd van Thomas de stoomlocomotief in de aanbieding. Mikael heeft hem dubbel en kan hem ook niet meer ruilen. Het is deel 4. Zit nog in plasticPm me maar als je belangstelling hebt!!
Oh sorry, ik zie je reactie nu pasquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
He Stiemie,
Ik ben niet zo goed met foto's plaatsen maar als je naar http://cottonbaby.com gaat, en dan naar lakens hartjes en bolletjes, is het het derde plaatje dat je ziet. Wit met een randje met rode hartjes.
Nou, als ik zo vrij mag zijn.... Leest lekker weg, met de vakantie in zicht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Webkim het volgende:
Kan ik hier iemand blij maken met een jaargang Ouders van Nu en Kinderen? Gratis af te halen in Den Bosch.
Jij mag zo vrij zijn. Kom je ze do. of vr. even halen? Ik wil van het weekend alles aan kant hebben ivm bezoek enzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, als ik zo vrij mag zijn.... Leest lekker weg, met de vakantie in zicht!
oe! das een goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
kleding-ruilmeet vind ik een goed plan! Ik heb nog heel veel jongensspul wat weg mag!
heb die van de arc van Noah hier liggen. mag je voor 5 euro en de verzendkosten hebben... moet hem wel nog even opsnorren en voor je wassen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef samara het volgende:
heeft er iemand misschien nog een leuk speelkleed liggen voor een mooi prijsje en die ook in goede staat is.
Heb je ook korte broekjes maat 74/80 Maneki?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb jongenskleding in de aanbieding tot maat 104
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Rimpelhond het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenskleding in de maten 68, 92 116 en 152
Hoi chacamaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef chacama het volgende:
[..]
heb die van de arc van Noah hier liggen. mag je voor 5 euro en de verzendkosten hebben... moet hem wel nog even opsnorren en voor je wassen.
stiekum editten terwijl ik een reactie aan het plaatsen benquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Lois het volgende:
Sol is een duofiets niet meer iets voor jou en Milou? Wij konden op een gegeven moment Eva echt niet meer achterop houden en hebben toen een duofiets aangevraagd. Ik zal zo even kijken waar ik het allemaal geschreven heb, dan kun je zien wat ik bedoel.
(ouders van) jonge kinderen met autisme deel 9
Ga ik vanavond voor je maken. Heb hem gevonden en hij is inmiddels gewassen.... Dus ook weer verzendklaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef samara het volgende:
[..]
Hoi chacama
heb je er misschien een foto van? verzendkosten zal dat dan 6,20 zijn?
Tnx, heb ik idd wat aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Noli. het volgende:
Sol/m-k Misschien is zoiets als dit in de tussentijd iets?
[ afbeelding ]
(gaat tot 35kg.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |