En toen kwam mijn koffie er via mijn neus uit!quote:
Volgens mij moet Swets over een maand (of 2 maanden ofzo) weer naar Taiwan..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Lois het volgende:
Alleen als ik Nienke mag knuffelen![]()
nee hoor is goed, hij is voor jou
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ano.niempje, je PM box doet het niet.
Ik ben wel geinteresseerd in het jurkje.
Wat wil je er voor hebben?
Vervelend van je pc zeg!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef ano.niempje het volgende:
[..]
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.
Nu doet ie het weer maar ben dus al mijn gegevens kwijt, zo ook jouw mailadres.
Sorry dat ik dus zo lang niets heb laten horen. Ik heb het jurkje nog. Ik weet niet of je er nog interesse in hebt, zo ja, dan hoor ik het wel.
* uit lurkstand*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
Ik ga je nu PM'menquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Moots het volgende:
[..]
* uit lurkstand*
Ik heb er nog één liggen. Waar moet 'ie heen?
Onzinnig dat mensen op MP daar geld voor vragen, overigens......
Die heb ik uit principe niet gemaild. Een goed bod, opzoutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef TearSong het volgende:
Beefcake: heb je deze ook gemaild? http://link.marktplaats.nl/184845336
Er staat alleen voor een goed bod...vraag me alleen af wat een goed bod is voor een knuffel die je gratis hebt gekregen![]()
You´ve got mail....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ga je nu PM'men![]()
Alvast heel erg bedankt
Edit: Je PM doet t niet en je hebt geen mail in je profiel staan. Ik zet mijn adres liever niet openbaar op internet, dus zou je mij svp willen mailen op beefcake012 apenstaart gmail.com?![]()
Die heb ik volgens mij! Je mag hem zo hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |