Volgens mij moet Swets over een maand (of 2 maanden ofzo) weer naar Taiwan..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Lois het volgende:
Alleen als ik Nienke mag knuffelen![]()
nee hoor is goed, hij is voor jou
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ano.niempje, je PM box doet het niet.
Ik ben wel geinteresseerd in het jurkje.
Wat wil je er voor hebben?
Vervelend van je pc zeg!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef ano.niempje het volgende:
[..]
Mijn pc was een lange tijd stuk, gecrashed door een virus.
Nu doet ie het weer maar ben dus al mijn gegevens kwijt, zo ook jouw mailadres.
Sorry dat ik dus zo lang niets heb laten horen. Ik heb het jurkje nog. Ik weet niet of je er nog interesse in hebt, zo ja, dan hoor ik het wel.
* uit lurkstand*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
Ik ga je nu PM'menquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Moots het volgende:
[..]
* uit lurkstand*
Ik heb er nog één liggen. Waar moet 'ie heen?
Onzinnig dat mensen op MP daar geld voor vragen, overigens......
Die heb ik uit principe niet gemaild. Een goed bod, opzoutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef TearSong het volgende:
Beefcake: heb je deze ook gemaild? http://link.marktplaats.nl/184845336
Er staat alleen voor een goed bod...vraag me alleen af wat een goed bod is voor een knuffel die je gratis hebt gekregen![]()
You´ve got mail....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ga je nu PM'men![]()
Alvast heel erg bedankt
Edit: Je PM doet t niet en je hebt geen mail in je profiel staan. Ik zet mijn adres liever niet openbaar op internet, dus zou je mij svp willen mailen op beefcake012 apenstaart gmail.com?![]()
Die heb ik volgens mij! Je mag hem zo hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
owwww.. dat ledikant... dat is niet een 120 bij 60 en dan behoorlijk hoog zoals de meeste standaard ledikantjes is het wel?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:55 schreef Lishe het volgende:
*Ledikant zoekt nieuwe eigena(a)r(esse)*
[ afbeelding ]
En onze lime kleurige koelstra Flexxo zoekt ook een nieuwe uitdaging:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een rooose maxi cosi op mp staan!maar daar laat ik liever gewoon op bieden, hij staat er voor 90 euro op, incl. voetenzak. Vind het altijd vervelend om hier dure dingen neer te zetten.
Het is wel groot, anders pas je er met een zwangere buik niet in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef samara het volgende:
webkim ik vind dat zwarte jurkje leuk. Is het te "zien" dat het positiekleding is?
Wat zou het verzenden evt kosten.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:10 schreef Ireth het volgende:
Ow Lishe! Voor dat ledikantje zou ik er bijna weer een baby bij gaan knutselen!
Ik heb inmiddels ook eigen foto's van de wagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef beefcake het volgende:
Ik doe de Quinny Speedy SX Papillon weg, we gebruiken hem gewoon niet meer. Inclusief ligbak (met muggennet en regenhoes). Ook een Hema regenhoes en (Quinny) voetenzak voor de 'buggy' stand.
Even geen eigen foto's bij de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤300,-
Ik had hem graag over willen nemen, maar ik zie net op de site van de babybelt dat ze adviseren om je normale maat aan te houden en ik ben echt een XS/S geval... Dus ik vrees dat ik geen M moet nemen, wat jammer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
en een Anita babybelt, om je groeiende buik een beetje te ondersteunen
Was nieuw en ziet er nu nog gewoon goed uit. Kleur zwart, maat M
ff voorbeeldplaatje erbij:
[ afbeelding ]
Je zou der bijna zo'n trilstaaf geven om tegen haar wang aan te houden zoals ze vroeger dedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef pinquit het volgende:
die foto van die madam met die babybelt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je zou der bijna zo'n trilstaaf geven om tegen haar wang aan te houden zoals ze vroeger deden![]()
hahaha ik had ook al zoiets van: waar zit die met dr gedachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef pinquit het volgende:
die foto van die madam met die babybelt
Wat wil je ervoor hebben en hoe vallen ze uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:22 schreef Sugar het volgende:
Ik heb schoentjes van Storm te koop. Maat 22, merk shoesme en ik vind ze zelf echt heel leuk!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 07:33 schreef Sugar het volgende:
Sandertje21, ze vallen als een normale 22 en zijn geschikt voor smalle voetjes (door de veter en door de snit).
Ik vind het herfst/winterschoentjes, minder voor in de zomer/lente.
Oh, en ¤12,50 lijkt me een mooie prijs?
heb je hem nog?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb in de aanbieding een positie winterjas van mama- licious maat L. Het is een lang model, tot iets boven de knie. Hij is zwart en is iets sjiek. Ik woog op het einde 110 kilo en kon hem nog makkelijk aan. en zit een riempje boven je buik waardoor je buik mooi uitkomt. Bij belangstelling kan ik een foto mailen, zet hem hier niet op want ben niet zo goed met hoofden afhakken.
De jas vertoont wel wat gebruikers sporen, pluist wat en bij het riempje zaten van die zilveren ringetjes waar het stokje door moest en daar missen er 2 van.
ok thnxquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef Martineke het volgende:
en als dit niet hier mag, wil ik graag weten waar het wel mag
Edit: [ als particulier mag je hier alles aanbieden wat je op zolder hebt staan als je wil, maar als winkeltje niet. Een linkje in je signature mag natuurlijk wel; geen probleem. Als je geluk hebt klikken mensen dan vanzelf wel door.- Webkim ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |