dat is een heerlijke kinderwagen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef JK1982 het volgende:
Interessant voor iemand van hier?[TK] Graco tweelingbuggy
Ik heb er nog wel 1, Liam heeft hem wel 2 winters aan gehad, zal ik hem meenemen naar de flippin' ? kost niks, als je het niks vind gooi je hem wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand hier nog een leuk jongenswinterjasje liggen, maat 104/110?
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1, Liam heeft hem wel 2 winters aan gehad, zal ik hem meenemen naar de flippin' ? kost niks, als je het niks vind gooi je hem weg
KP ik ga morgen even voor je kijken, zeer grote kans dat ik nog wat voor je heb.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
nav het topic over winterjassen. Ik zoek er nog 2 ! Hoeven niet dezelfde te zijn.
Maat 86. Anybody ?
Dank jequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:41 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is een heerlijke kinderwagen.
ik heb er een waar ze achterelkaar zitten, fijne wagens en lopen ook heerlijk.
Ok !quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef Jelief het volgende:
[..]
KP ik ga morgen even voor je kijken, zeer grote kans dat ik nog wat voor je heb.
Bij deze de foto's.. Heb hem op Marktplaats gezet voor E 295,=quote:Op woensdag 3 september 2008 01:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb evt ook nog een splinternieuwe Topmark kinderwagen in de aanbieding, wegens omstandigheden.
Vraagprijs E 250,=
Foto's volgen nog..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Van mij mag het, als je er tzt wat aan hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 00:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOO die kan ik natuurlijk wel van je overkopen als ik geplopt ben en bep er niet meer in past he?
Omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |