BMW is niet de enige auto voor stijlloze mensen hoor.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een BWM, dit omdat die veel over mijn stijl zegt.
quote:Base model: Mercedes G500
Protection against: Kalashnikov gun, sniper rifle Dragunov
Armoring (armored capsule) B6
frontal protection (armoured doors and joints) - 6,0 mm
armored pillar posts - 6,0 mm
armored roof - 4,4 mm
underside armour protection - 4,4 mm
curved bullet-resistant multi-layer glass with polycarbonate inner layer - 44,0 mm
electric operable windows
strengthened springs
run-flat system (5-wheel-set)
Intercom (street-salon) communication system
Kwanta kosta?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Chrysler 300 lijkt het meest op een "gangsterwagen" maar is waarschijnlijk te duur.
In oudere (Franse) films zie je vaak de Peugeot 504 als gangsterwagen. Of de Citroën DS.
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoortquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.ridacars.com/armored-mercedes-g500.html
[..]
Wat? Een Chrysler kun je nog gewoon nieuw kopen, dus via autoweek.nl wel op te vragen.quote:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoort
LOL ik lach om jou. Jij bent 32 jaar en hebt een vriendin van 17? LOLquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo ?
Er stond er een tijdje geleden eentje te koop voor 12000, met lichte gebruiksschade. (Wat kogelgaten)
Niks wat een beetje plamuur niet kan fiksen.
Ligt eraan hoe dik je het uitsmeert!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef Slurf het volgende:
Ik koop mijn bezine altijd per liter. Geen idee wat een kilometer bezine kost.
Ik zal nog eens een fantopic over je openen, ondankbare plantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL ik lach om jou. Jij bent 32 jaar en hebt een vriendin van 17? LOLHoe kan ik je posts dan serieus nemen?
Staat zelfs op de gangster site!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef dgbw het volgende:
BMW _o- EN GANGSTERWAGEN in een zin, klap van een wiek van de molen gehad? : ') [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een fantopic over je openen, ondankbare plant
Je bent gewoon jaloers dat ik een chick heb die half zo oud is als ik.
Als ik je in m'n buurt zie pop ik je, scheer ik je kaal en n**k ik je met een bezemsteel, studiocrimineel dat je bent.
Misschien kan je je eigen buurt voor de gek houden, maar niet die van mij.
[ afbeelding ]
idd, ziet er totaal niet gangster uit....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef dgbw het volgende:
BMW _o- EN GANGSTERWAGEN in een zin, klap van een wiek van de molen gehad? : ') [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, goed, ja, nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!
Jaaaaaaaaaloooeeeeeeeeeeersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!
ik val tenminste op vrouwen die wel haar op dr poes hebben. en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben gewoon PIMP en jij bent een ruitenkijker
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouw
En dan komt ie met een door de computer gerendered plaatje aankakken van een auto die niet eens op de grond staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, ziet er totaal niet gangster uit....
en t gaat ook niet hard ofzo, zo'n m3 gtr
[ afbeelding ]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangsterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefje
heb wel vaak zwart pak aan en ben 1.85m. telt dat ook. heb een zonnebril van D&Gquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan rond de 2 meter lang zijn en eruit zien als een bodygaurd met een zwarte pak.
je voelt je, anders dan bij echte vrouwen, heel volwassen he bij je vriendinnetje... en nu uit mijn topic aapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangster
[ afbeelding ]
Tussen wat ik een gangsterwagen vind en wat in jouw budget valt zit, denk ik, een behoorlijke discrepantie. Een gangsterwagen die in jouw budget valt:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Whats up foks?
Ik heb wat geld hier liggen en wil er een bak van kopen. Ik heb ongeveer 12-13k te besteden. Wat vinden jullie nou een echte gangsterwagen?
Want?quote:Ik zat zelf te denken aan een BWM, dit omdat die veel over mijn stijl zegt.
Bovenstaande Maserati rijdt ongeveer 1 op 5,7. Laten we hier voor het gemak 1 op 6 van maken. Uitgaande van het feit dat 'ie graag gevoed wil worden met Super á ¤ 1,70 de liter, kost je dat 28,3 cent per kilometer.quote:* Wat kost benzine per km ongeveer
Wegenbelasting, verzekering, reservering voor onderhoud. Met uitzondering van de wegenbelasting á circa 68 euro per maand is er niets van te zeggen. Hangt nogal af van hoe je de auto wil verzekeren. Onderhoud is wel een serieuze issue bij deze auto's. Maar ach, als gangster heb je zo je adresjes zeker?quote:* wat zijn de vaste lasten
Ja.quote:* moet je hem per se verzekeren
Makkelijk genoeg. De alcantara bekleding is wel vlekgevoelig.quote:* kan de stoel makkelijk plat voor als je een vrouwke naar huis moet brengen![]()
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Fugie het volgende:
13k moet je investeren zodat je over 10 jaar 130k hebt. Dan kan je met de volwassen mensen omgaan in een 'gangster' wagen.
net zoals je vader?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
Iedereen weet dat 't een fake troll-user is, maar zolang 'Henk' er lol in heeft doen we lekker mee - hij doet niemand kwaad en als 'hij' het leuk vindt om toneel te spelen, wie zijn wij om 'hem' dat af te pakken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
das toch niet relevant? die auto ziet er toch min of meer zo uit? ofnietdan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef dgbw het volgende:
[..]
En dan komt ie met een door de computer gerendered plaatje aankakken van een auto die niet eens op de grond staat![]()
SUKKEEEEEEEEL
als je nou een gangster wagen van 1k koopt, heb je alvast 12k winst. Sneller gaat het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerik
Kan die beter een trapauto nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je nou een gangster wagen van 1k koopt, heb je alvast 12k winst. Sneller gaat het niet.
En dat je volwassen bent voor de wet zegt nog altijd niet zoveel.
houd je smoel eens kleuterneukertquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat 't een fake troll-user is, maar zolang 'Henk' er lol in heeft doen we lekker mee - hij doet niemand kwaad en als 'hij' het leuk vindt om toneel te spelen, wie zijn wij om 'hem' dat af te pakken ?
PIMP? Mens je bent misschien wel de vader van dat kindquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben gewoon PIMP en jij bent een ruitenkijker
[ afbeelding ]
Und..?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
PIMP? Mens je bent misschien wel de vader van dat kind![]()
![]()
![]()
Oeh, even nadenken, ik ben 'owned' omdat jij stoerder bent want jij wordt betrapt tijdens het rukken en ik heb een vriendin ?quote:
Nee, das een Sjonnie bak!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Flikker eens op met dat pedogeneuzel. Als je zelf geen strak kutje mag neuken ga je je frustraties maar in R&P botvieren of zo, maar niet in PTA
Echt nietquote:
In dat geval: veel plezier met je BWM (sic) en succes met je 'zaakjes'. Oh, lees artikel 36e Sv even doorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerik
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegevenquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegeven
Ik heb niegelnagelnue buitenspiegelsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar
Daarentegen zijn gangsterbakken liever niet matzwart
Wel zwart, maar dikke glans, chrome velgen en blinkend chroom
Dus ik geef toe dat jouw wagen meer voldoet, maar dan moet je'm wel opnieuw spuiten en verchromen
Echte gangsters willen niet opvallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Een gangster auto?
Lijkt meer iets voor mijn oma
Als het dan toch een Benz moet zijn neem dan de 560 SECquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Hari-Bo het volgende:
Uiteraard een echte Benz geen BMW![]()
En dan de klassieke modellen;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
De w126 serie bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als het dan toch een Benz moet zijn neem dan de 560 SEC
zo'n 2e (w108) heb ik dus te koopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Hari-Bo het volgende:
Uiteraard een echte Benz geen BMW![]()
En dan de klassieke modellen;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Net als dit topic dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoort
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je het uitsmeert!
Een maat van me rijdt er zo-een. Gruwelijk fout ook omdat 'ie er van die foute jaren '90 AMG velgen onder heeft zitten (kwamen erbij). De kofferbak is zo groot dat je er gemakkelijk 4 lijken in legt, plus al het andere belastende bewijsmateriaal.quote:
quote:
Alsof 13k nou zo'n wereldbedrag is. Als ik een jaar niet uit zou gaan en niet naar feesten toe zou ik dat al bij elkaar hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Waar tovert henk dat geld vandaan?
Ik had al een vermoeden, alleen al aan de topic titel dat dit of; een 11 jarige Arnold Swazilegger kloon wilt zijn of een 70 jaar oude kindervriend (ofwel pedo).
En nee nee, je mag niet schaamteloos plaatjes van jj.am aftrekken en je daarop wanken.
Ik, 21 jaartjes jong ben allang blij met een, van mijn part, Toyota Starlet.
En dat sommige mensen zijn (of: het) vraag serieus nemen.
Denk je dat dit echt is....
Nee.....
toen ik 21 was had ik 4 auto's en 2 bootjes bij elkaar gesprokkeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Ik had al een vermoeden, alleen al aan de topic titel dat dit of; een 11 jarige Arnold Swazilegger kloon wilt zijn of een 70 jaar oude kindervriend (ofwel pedo).
En nee nee, je mag niet schaamteloos plaatjes van jj.am aftrekken en je daarop wanken.
Nee.....
Verschil moet er zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Nee.....
Dikke bak? kerel je komt met 13000 en daar heb je geen ene zak voor, ja een vijfde hands BMW uit 1994 met booskijkers en een V6 sticker achteropquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:50 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
JIJ: geen stijl, slecht nederlands, brakke wagen, geen respect
IK: veel stijl, intelligent, aanzien, dikke bak
Wel vet met die inklapbare lampen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zou toch echt de Lincoln Continental mark IV verkiezen als pimp dan die Crown hierboven
Wow, mooie bak! Alleen is die van mij denk ik nog wel betaalbaar, en die lincoln niet haha!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zou toch echt de Lincoln Continental mark IV verkiezen als pimp dan die Crown hierboven
Mijn Chevy heeft een tank van 70 liter. Maar da's een lijn 6quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Wel vet met die inklapbare lampen!
Ik vraag me af: wat is eigenlijk de inhoud van die brandstof tanken in die amerikaanse wagens?
Weet nog heel goed dat ik de eerste keer ging tanken met mijn zojuist aangeschafte Citroen XM.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Chevy heeft een tank van 70 liter. Maar da's een lijn 6
De V8-en hadden volgens mij wel grotere tanks...100L ofzo misschien...
Je hoeft niet bang te zijn dat je auto je in de steek laat als je weer eens een keer moet vluchten omdat je een baksteen door de ruit van jamin hebt gegooid,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef Brembo het volgende:
Volvo 440 met 2 kids achterin en een vrouw naast je, undercover
.
5 liter v8 maar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef Wyger het volgende:
Ik heb nog wel een Ford Crown Victoria LTD 1988 voor je voor ~15K Mooie gangserbak! 5L V8, dus wel je moter uit zetten bij het pompstation, anders komt je tank nooit vol![ afbeelding ][ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_LTD_Crown_Victoria
Allen voor onder de $10000 op ebay, net gechecked... valt enorm mee dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:39 schreef Wyger het volgende:
[..]
Wow, mooie bak! Alleen is die van mij denk ik nog wel betaalbaar, en die lincoln niet haha!
Ik probeerde een feauwto te plaatsen van een roze hummer.quote:
Slechte foto inderdaad, er moeten gewoon de stock velgen onder:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef 68Chevelle het volgende:
Lijkt er meer op, mysterieuze, brute doch stijlvolle uitstraling, comfort en vermogen voldoende
Alleen zijn die velgen not done....
Da's me ook een beste sloep jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:39 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
544 centimeter lang. Een gloednieuwe 7 Li is 518 centimeter lang. Een A8 lang is 519 centimeter lang. De keuze is dan snel gemaakt.
Die zijn echt zeldzaam. Wel heel gaaf. Keigaaf jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de '96 Impala SS nog wel het meest gangster. Het heeft ook zo'n lekker foute Duitse naam.
http://link.marktplaats.nl/166043954quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:12 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die zijn echt zeldzaam. Wel heel gaaf. Keigaaf ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |